Fél éve vezet más technikát.
Le fog neki esni.
Ő ezt már sosem fogja elhagyni, ez az ő védjegye. Annó Bakuban is kicsit benne volt ez a stílusa mikor felnyársalta Maxit.
Nem akarok itt feszültséget szítani, de ha egy Ricardo kaliber ezt nem tudja fél év után belátni/alkalmazkodni hozzá/stb akkor ez a srác nem profi 100%ban, és pont ezért nem vb materia. Nyerni fog egy két versenyt biztos meg meg ott lesz a top 7-8 pilotaban de ennyi...
Vannak pályák amiken évek óta nem volt,nincs és nem is lesz jó futam. Nem értem ezeknek mindek hosszabbítást adni? 2-3 év ha mindegyikben szar a futam akkor az biztos nem valami külső körülmény.
Már nem nézem év eleje óta, az első futamot sem láttam. Tavaly is ki-kimaradtak már versenyek, időmérők kompletten.
Állítólag futam alatt otthagyták a nézők, még élőben is annyira unalmas volt ??rdaneelolivaw írta: ↑2019.06.23. 19:52Már nem nézem év eleje óta, az első futamot sem láttam. Tavaly is ki-kimaradtak már versenyek, időmérők kompletten.
Ez az egész sajnos egy vicc lett, nem gondolhatják komolyan, hogy csilliárdokból csak ennyi izgalomra futja.
Ennél egy otp-bank liga-meccs is izgalmasabb pedig az már majdnem a legalja nálam.
Nincs annál szarabb verseny amikor 99%-ban tudod előre a végeredményt.
És ennek tetejébe még annak a kicsi 1%-os valószínűségre (más nyer!) is egy viszonylag komoly előzetes sírás van felépítve.
Kíváncsi lennék, hogy mi jelenleg ennek a trágyadombnak a nézettsége és mondjuk mi volt 10 és 20 évvel ezelőtt.
Meg lennék lepődve ha ezt most többen néznék.
Majd a Red Bull Ring kárpótol a hétvégén.
Pedig egy többszörös világbajnokot csúnyán elkalapalt közös evukben...9_46_20 írta: ↑2019.06.23. 19:46Nem akarok itt feszültséget szítani, de ha egy Ricardo kaliber ezt nem tudja fél év után belátni/alkalmazkodni hozzá/stb akkor ez a srác nem profi 100%ban, és pont ezért nem vb materia. Nyerni fog egy két versenyt biztos meg meg ott lesz a top 7-8 pilotaban de ennyi...
Meg a "mégmindigcsakhuszonegyéves" megatehetség csapattársát is, már amikor nem rohadt le alatta az autó.
Azért ez így erős túlzás. Elég sokszor lerohadt az Maxi alatt is, főleg tavaly előtt. Amikor egyiknek se volt gondja én többször láttam Maxit erősebbnek. Utána azért nem számoltam.
Az első teljes közös évükben (2017) 32 ponttal többet szerzett Ricsi, a kiesés 7-8 volt Max javára.
Az időmérős egykörös staisztikájuk milyen? Gyorsabbnak tűnt Max nekem, de mindegy is, az hogy őt verte Ricciardo az szerintem semmiképp se állja meg a helyét. Vettelt elverte mint jég a határt, az ok.Willy írta: ↑2019.06.24. 13:52Az első teljes közös évükben (2017) 32 ponttal többet szerzett Ricsi, a kiesés 7-8 volt Max javára.
Ha a csonka 2016-ot nézzük, akkor 220-191 Ricsi javára, kiesés 0-2 Tappancsnak.
Amikor Ricsi "verve" lett, az 2018. Maxi kétszer nem szerzett pontot, Ricsi nyolcszor.
Ebből hét műszaki hiba miatt történt.
Normál körülmények között Ricsi szerzett volna több pontot, ha nem is sokkal.
Abban Max tényleg jobban állt, pláne tavaly. De Hamilton is verve volt a francia futamig
Igazad van, nem VB matéria.9_46_20 írta: ↑2019.06.23. 19:46Nem akarok itt feszültséget szítani, de ha egy Ricardo kaliber ezt nem tudja fél év után belátni/alkalmazkodni hozzá/stb akkor ez a srác nem profi 100%ban, és pont ezért nem vb materia. Nyerni fog egy két versenyt biztos meg meg ott lesz a top 7-8 pilotaban de ennyi...
Ez azért nem ilyen egyszerű, meg több helyen pontatlan is. 2016-ot nem vitatom nagyon. Lehetne pecheken meg csapat- és autóismeretből származó némi előnyön szőrözni, de felesleges, összességében Riccit erősebbnek éreztem én is, ahogy az várható is volt.Willy írta: ↑2019.06.24. 13:52Az első teljes közös évükben (2017) 32 ponttal többet szerzett Ricsi, a kiesés 7-8 volt Max javára.
Ha a csonka 2016-ot nézzük, akkor 220-191 Ricsi javára, kiesés 0-2 Tappancsnak.
Amikor Ricsi "verve" lett, az 2018. Maxi kétszer nem szerzett pontot, Ricsi nyolcszor.
Ebből hét műszaki hiba miatt történt.
Normál körülmények között Ricsi szerzett volna több pontot, ha nem is sokkal.