Retorzió nálam az ha a csapat azt mondja, ezért szorulsz. Nem úgy hogy a csapattársad kapja a kedvező taktikát legközelebb, hanem hogy érezze ha a csapat utasításainak ellent megy, akkor abból baja lesz. Érzésem szerint a szingapúri eset éppen ezért nem az. Vettel kapott egy lehetőséget (a fő cél nem Leclerc lelépése volt ugye, hanem Verstappené) és tette a dolgát, annyira jól, hogy a csapattársa elé került. ha meg már megcsinálta had vigye. Így volt vele a csapat. Nem mellesleg Vettel tempója is megvolt, így cseppet sem nevezhető alamizsna győzelemnek.Phoebe írta: ↑2019.09.29. 18:45
Ebben mondjuk van egy jókora ellenmondás, és nem hiszem, hogy engem cáfolna.
Valahol ez a normális, amit látunk. Ez van, ha jön egy tehetséges és ambíciózus fiatal egy világbajnok mellé és ez lesz míg világ a világ. Az mondjuk nem meglepő, hogy a Ferrari nem tud mit kezdeni a helyzettel, bár nem is hiszem, hogy a tiszta, csapatutasítás nélküli versenyzésen kívül lenne erre más olyan megoldás, amivel egyik versenyző érdeke sem sérül.
Csak ugye ez csapat szempontból nem érdek, így marad az, hogy valamelyik fél kibújik a megbeszéltek alól, aztán utólag hímez-hámoz, hogy hát ez volt, meg az volt, meg nem értettem, meg félreértettem.
Tudom, hogy ez is a versenyzők közötti játszmázás része, és jelen esetben se Leclerc, se Vettel nem ártatlan bárány, de nekem Vettel mai ködösítése nem tetszik. Többre tartanám, ha beleállna a helyzetbe, ahelyett, hogy vigyorogva terel, hogy hát beszéltünk dolgokról, de nem akarom megmondani miről, de biztos félreértettem. Aham, persze.
Leclerc is valami hasonlót adott elő a szélárnyékozásnál, csak ott valamennyire tényleg védhető volt, hogy káosz alakult ki.
Szingapúrra visszakanyarodva. Azóta gondolkodom rajta, hogy Vettel, mondjuk belül, hogy értékelheti azt a győzelmet, tényleg örül-e neki. Valószínű hiba magamból kiindulni, de nekem bántaná az önérzetem, ha kapnék egy alamizsna győzelmet, azért, hogy helyretegyék a lelkem. Gondolom mivel versenyző, máshogy van bekövetve, jobban örül a győzelemnek, mint annak, hogyan történt, de tényleg érdekelne a dolog.
A csapaton belüli harcpolitika lekezelését szerintem Wolf a Mercedesnél jól csinálta amikor kellett, a Ferrari tudna honnan ihletet szerezni ez ügyben, de ez a most te állsz be a másik mögé, és a következőn majd te jössz mindig is egy hülyeség volt. Mert az első magára valamit is adó versenyző (a szó szoros értelmében versenyző) az első adandó alkalommal valahogy megpróbálja az ő irányába borítani a mérleget. Ez volt Leclercnél Monzában, Vettelnél meg itt. Én igazad adtok Vettelnek abban amit a futamon mondott, hogy Hamiltonhoz képest nagyobb előny kell, meg Leclerc zárkózzon rá fel kicsit, na az legyen hogy aztán tálcán kínálja magát a Mercedesnek. Másrészt meg egy 4x világbajnok nem fogja csak úgy becsicsskáztatni magát az első 10 körben egy újonc csapattársnak ha gyorsabb, ha nem. Ha olyan faszagyerek, akkor miért nem zárkózott fel és Vettel tolta a leggyorsabb köröket akkor is amikor már 4mp előnye volt és nem lehetett turbullens levegőről meg egyéb kifogásról panaszkodni. Vettel azzal is tisztában hogy előbb-utóbb - ha más nem a boxban - úgyis bedolgozzák elé Leclercet és ő csak annyit kért hogy várjanak még ezzel. Ez utóbbi egyébként egy nagyon gyors és tehetséges pilóta, de a mostani "majd én beszélek a csapattal" hozzáállása nekem annyira nem jön be. Ha én lennék a csapatfőnök leültetném az asztalhoz és mondanám neki, hogy OK beszéljünk, kezdjük a szerződéseddel. Mert úgy néz ki sokszor mintha itt a nyúl akarná vinni a puskát. Kicsit 2007 érzésem van ahol a 2x VB Alonsonak gyűlt meg a baja a nála látszólag gyorsabb újonc Hamiltonnal. Minden esetre érdekes helyzet, ami könnyen lehet h Vettel karrierjébe fog kerülni.