Oldal: 2 / 2

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 19:00
Szerző: Redbull
Leclercet kizárták?

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 19:25
Szerző: Willy
Redbull írta:
2019.12.01. 19:00
Leclercet kizárták?
nem, csak 50.000 dolláros bírságot kapott a csapat.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 19:32
Szerző: Redbull
Euro?

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 19:34
Szerző: Sánta Gepárd
Jadrina írta:
2019.12.01. 17:09
Sánta Gepárd írta:
2019.12.01. 17:01

Ki lett?
ű(Már nem is figyeltem...)
Hulkenberg.
Szépségflastrom?

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 19:37
Szerző: Redbull
Ez a minimum, hogy ☀️ versenyző címet szerzett.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 20:29
Szerző: Willy
Redbull írta:
2019.12.01. 19:32
Euro?
Dollárt írtak a cikkben. De átszámítva 45 379,66 euró (:v

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 22:33
Szerző: Redbull
Kép
(:j

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.01. 22:38
Szerző: Redbull
Kép
A Ferrari csapat is elkészítette az idei utolsó csoportképet.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.02. 13:37
Szerző: Redbull
Kép
A leggyorsabb boxkiállások.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.02. 13:39
Szerző: Redbull

Ez egy szép gesztus a csapattól.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.02. 13:51
Szerző: Redbull
Kép

Nagyon szép eredmény a 4. hely amit elért a McLaren. A Hondás években (20115 - 2017) 133 pontot gyűjtöttek összesen, tehát ebből a szemszögből szinte csodálatos a fejlődés, és az is. Ismerve a McLaren öt éves fejlesztési stratégiáját (2019 - 2023) a következő évben meg kell közelíteni vagy el kellene érni 200 pontos álomhatárt, és amikor úgy jön ki a lépés néhány dobogót szerezni, hogy az élcsapatok azt mondhassák: - oóó a Mclarenre oda kell figyelni.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.02. 20:16
Szerző: Lancelot
Redbull írta:
2019.12.02. 13:51

Nagyon szép eredmény a 4. hely amit elért a McLaren. A Hondás években (20115 - 2017) 133 pontot gyűjtöttek összesen, tehát ebből a szemszögből szinte csodálatos a fejlődés, ...
A Red Bull egy év alatt 417 pontot gyűjtött a Hondával... Vagyis egy év alatt 3 x-nál is többet, mint ők 3 év alatt összesen. Csak úgy megjegyeztem. (:n

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.02. 21:21
Szerző: Redbull
Lancelot írta:
2019.12.02. 20:16
Redbull írta:
2019.12.02. 13:51

Nagyon szép eredmény a 4. hely amit elért a McLaren. A Hondás években (20115 - 2017) 133 pontot gyűjtöttek összesen, tehát ebből a szemszögből szinte csodálatos a fejlődés, ...
A Red Bull egy év alatt 417 pontot gyűjtött a Hondával... Vagyis egy év alatt 3 x-nál is többet, mint ők 3 év alatt összesen. Csak úgy megjegyeztem. (:n
Nem mintha számítana, de hibás a számításod.
A Hondát felejtsd el, azt a motort amit a McLaren kapott nem 3 évig, de 3 futam után dobta volna a RedBull.
Én a McLaren saját fejlődését fejtegettem, ezért sem értem hogy jött ide a RedBull.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.03. 10:34
Szerző: Redbull
Kép

Akkor tehát minden eldőlt. Ebből az évből már csak a kétnapos teszt, az FIA díjátadó gála van hátra.
Nincs mit tenni az év végi ünnepekre készülődés közepette figyeljük a csurranó cseppenő hírmorzsákat. Ki hova tart kit kivel hoztak hírbe, stb. Hiányozni fognak a futamok, de sebaj én biatlonnal és jégkoronggal, no meg egy kis síugrással pótolom (mármint nézem).
:mosoly:

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.03. 10:56
Szerző: bertone
Redbull írta:
2019.12.03. 10:34
Kép

Akkor tehát minden eldőlt. Ebből az évből már csak a kétnapos teszt, az FIA díjátadó gála van hátra.
Nincs mit tenni az év végi ünnepekre készülődés közepette figyeljük a csurranó cseppenő hírmorzsákat. Ki hova tart kit kivel hoztak hírbe, stb. Hiányozni fognak a futamok, de sebaj én biatlonnal és jégkoronggal, no meg egy kis síugrással pótolom (mármint nézem).
:mosoly:
Azért az durva, hogy Gasly gyakorlatilag a teljes futamot EGY kemény keveréken teljesítette és ahhoz képest nem ment annyira szar időket.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.03. 13:35
Szerző: Lancelot
Redbull írta:
2019.12.02. 21:21
Lancelot írta:
2019.12.02. 20:16


A Red Bull egy év alatt 417 pontot gyűjtött a Hondával... Vagyis egy év alatt 3 x-nál is többet, mint ők 3 év alatt összesen. Csak úgy megjegyeztem. (:n
Nem mintha számítana, de hibás a számításod.
A Hondát felejtsd el, azt a motort amit a McLaren kapott nem 3 évig, de 3 futam után dobta volna a RedBull.
Én a McLaren saját fejlődését fejtegettem, ezért sem értem hogy jött ide a RedBull.
Miért is? Te hoztad fel a McLaren hondás éveit, amikor 3 év alatt összesen szereztek 113 pontot. A Red Bull pedig - amelyik idéntől megy Honda motorral - egy év alatt több, mint háromszorosát. Az összevetést tehát te adtad meg. A Honda motor teljesítménye tehát az, ami a két csapat esetében összevethető. Még mielőtt azzal jönnél: én is tudom, hogy a Red Bullnál ott van Newey, a McLarennek pedig nincs olyanja. :mosoly:

Soha nem fogjuk megtudni, hogy mi volt a McLarennél, az utolsó Hondás éra bukdácsolásának az oka. De hogy nem csak a motor az tuti. Megkockáztatom, hogy ha jobb lett volna az együttműködésük a Hondával - és Alonso pl. nem kritizálta volna folyton a motorszállítót - akkor lehet, velük is jobb eredményeket értek volna el. Tény és való, a Red Bull szinte azonnal hadra tudta fogni a Hondát. Már tavaly a fiókcsapat, Toro Rosso is jobban, mint a McLaren. Én tehát egyre inkább azon a véleményen vagyok, hogy a McLarenen bukott meg alapvetően a közös projekt. Ezzel pedig saját magát is leásta a mélybe a McLaren és onnan csak kínkeservvel fog kijönni. Egy ilyen tradíciójú csapatnál a vb. 4. hely szerintem nem egy ünnepelendő teljesítmény.

Re: A száguldó cirkusz utolsó előadása - Abu-Dhabi nagydíj.

Elküldve: 2019.12.03. 14:34
Szerző: Redbull
Lancelot írta:
2019.12.03. 13:35
Redbull írta:
2019.12.02. 21:21

Nem mintha számítana, de hibás a számításod.
A Hondát felejtsd el, azt a motort amit a McLaren kapott nem 3 évig, de 3 futam után dobta volna a RedBull.
Én a McLaren saját fejlődését fejtegettem, ezért sem értem hogy jött ide a RedBull.
Miért is? Te hoztad fel a McLaren hondás éveit, amikor 3 év alatt összesen szereztek 113 pontot. A Red Bull pedig - amelyik idéntől megy Honda motorral - egy év alatt több, mint háromszorosát. Az összevetést tehát te adtad meg. A Honda motor teljesítménye tehát az, ami a két csapat esetében összevethető. Még mielőtt azzal jönnél: én is tudom, hogy a Red Bullnál ott van Newey, a McLarennek pedig nincs olyanja. :mosoly:

Soha nem fogjuk megtudni, hogy mi volt a McLarennél, az utolsó Hondás éra bukdácsolásának az oka. De hogy nem csak a motor az tuti. Megkockáztatom, hogy ha jobb lett volna az együttműködésük a Hondával - és Alonso pl. nem kritizálta volna folyton a motorszállítót - akkor lehet, velük is jobb eredményeket értek volna el. Tény és való, a Red Bull szinte azonnal hadra tudta fogni a Hondát. Már tavaly a fiókcsapat, Toro Rosso is jobban, mint a McLaren. Én tehát egyre inkább azon a véleményen vagyok, hogy a McLarenen bukott meg alapvetően a közös projekt. Ezzel pedig saját magát is leásta a mélybe a McLaren és onnan csak kínkeservvel fog kijönni. Egy ilyen tradíciójú csapatnál a vb. 4. hely szerintem nem egy ünnepelendő teljesítmény.
2017
Torro a 7. helyen végzett a Renault motorral (53 pont)
McLaren 9. a Honda motorral (30 pont)

2018
Torro 9. helyen a Honda motorral (33 pont)
McLaren 6. helyen a Renault motorral (62 pont)

Ez talán elég is hogy megcáfoljam az állításaidat a csodás Honda motor legendájáról. Egy dolgot sokszor elfelejt itt mindenki, a zsetonrendszer végeztével a motorok nagyon közel kerültek egymáshoz a teljesítményt illetően. Legfőbb különbség a karosszéria (mechanikai tapadás és az áramlás). Alonsora fogni a Honda távozásának legfőbb okát na ez még egy blőd dolog, nem is tudom honnan vetted. A Honda - McLaren projekt akár működhetett volna, de tett mind a két fél róla, hogy ne így legyen. Kezdetekben a japánok voltak abszolúte felkészületlenek, aztán a McLaren készített pocsék karosszériát. Nem fejtegetem ez a topic nem erre való. A kilábalás egy mély gödörből időt vesz igénybe. Láthatod, 2017-ben a McLaren az utolsó előtti dicstelen helyen kullogott, most azért már tisztességesebb az idei teljesítményük.