Számomra inkább az érthetetlen, miért nem kapott Hamilton lágy, vagy legalább közepes gumikat. És persze Bottas is.
Ezen már én is görcsöltem a futam alatt. Simán megléphették volna. Még, ha új lágy gumiik nem is maradtak, egy alig használttal is jobban jártak volna. Nem tudom ez esetleg összefüggésben van-e azzal a szenzoros problémával, ami miatt nem használhatták a rázóköveket. Bár, ha logikusan gondolkodom, akkor is azt mondom, hogy a lággyal talán még hatékonyabban is tudtak volna haladni úgy, hogy a rázóköveket nem használhatják. Tartottak, hogy beszorulnak valakik mögé? Na jó, elbeszélgettem itt magammal. Legalább vita nem volt.
A fene tudja, de az talán valóban lehetett, hogy tartottak a megállás - újraindulás okozta esetleges problémától.
Számomra inkább az érthetetlen, miért nem kapott Hamilton lágy, vagy legalább közepes gumikat. És persze Bottas is.
Ezen már én is görcsöltem a futam alatt. Simán megléphették volna. Még, ha új lágy gumiik nem is maradtak, egy alig használttal is jobban jártak volna. Nem tudom ez esetleg összefüggésben van-e azzal a szenzoros problémával, ami miatt nem használhatták a rázóköveket. Bár, ha logikusan gondolkodom, akkor is azt mondom, hogy a lággyal talán még hatékonyabban is tudtak volna haladni úgy, hogy a rázóköveket nem használhatják. Tartottak, hogy beszorulnak valakik mögé? Na jó, elbeszélgettem itt magammal. Legalább vita nem volt.
szerintem nem akarták feláldozni a pályapozíciót. ha nincs a problémájuk, valszeg úgy is megőrizhették volna a vezetést, a körönként 6-7 tized előnyből futotta volna.
de legalább az egyik autót be kellett volna hozni, bármi történjék is. de hát tanultak belőle
micsoda szöveg "egyidőben világítottak a sárga és zöld jelzőpanelek"
még szép, az a dolguk, a sárgát fel kell oldani zölddel. Hami elhaladt KÉT sárgán villogó jelzőpanel mellett is. a zöld pedig a sárgának a feloldása, az esemény utáni poszton kell alkalmazni. ez nem ellentmondás, ez a szabály (sőt, a zöldet egészen addig alkalmazni kell, amíg mindenki el nem haladt mellette, aki látta a sárga zászlót. ezért a zöld panel pár másodpercig még villog azután hogy a sárga már abbahagyta).
itt az volt az elbaszás, hogy a zöld zászlós embernek már sárgáznia kellett volna, hisz Bottas már az ő szakaszán haladt (talán ez volt az ellentmondás amire hivatkoztak, bár a szöveg panelt említ). a zöld paneles - szerintem - akkorát nem hibázott, épp egy picit késett csak, de a panelkezelő emberek általában messzebb vannak letéve a paneltől és kurva nehéz látni pontosan hol tart az autó, mikor lép át a következő szektorba. a zászlós bíró viszont eléggé benézte.
inkább az a nehezen érthető, mit kellett ezen vasárnap délutánig szarakodni és miért kellett egy óvás is hozzá. első pillanattól kezdve egyértelmű volt a szitu mindenkinek aki nem vak.
Albon - Hamilton eset. Érdekes dolgot olvastam valahol, miszerint a felügyelőknek az a logikája, hogy amennyiben két autó úgy találkozik, hogy az egyik autó első, a másik autó hátsó kerekét üti meg úgy, hogy az első autó első kereke az a másik autó első és hátsó kereke között van, akkor adnak büntetést a hátrébb lévő versenyzőnek. Ilyen volt most, és megnéztem, ilyen volt a tavalyi brazil eset is kettőjük között. A többször emlegetett Verstappen - Leclerc esetben (ezt is megnéztem) tök egymás mellett voltak, a két első és a két hátsó kerék ért össze. Tehát, lehet benne valami.
Egyébként, szerintem senkiben nem merült fel, hogy Hamilton szándéskosan tette volna. Egyszerűen azokban a gumikban ennyi volt, nem tudott már úgy fordulni velük, hogy ne csússzon rá Albonra.
Hogy Albon türelmetlen volt? Azt a Mercit csak kanyarban lehet megverni, akkora erőfölénye van. Ha most nem teszi meg, ugyanúgy összeérhettek volna a következő, vagy az az utáni kanyarban is. Számomra inkább az érthetetlen, miért nem kapott Hamilton lágy, vagy legalább közepes gumikat. És persze Bottas is.
Közben megtaláltam az m4sporton.
"Hogy miért, azt a futam után Michael Masi versenyigazgató fejtette ki. „A bíráktól úgy értesültem, hogy megnézték, és megállapították, hogy Alex volt lendületben a külső íven. Úgy hallottam, az volt a magyarázatuk, hogy a koccanásnál Lewis bal első kereke ért össze Alex jobb hátsójával (vagyis Albon volt már elöl – a szerk.). Ezért vélték úgy, hogy ez nem lehetett versenybaleset. Alex már a pálya szélén volt, és befejezte a manőverét. Innen nézve nincs mit hozzáfűzni. Elég egyszerű vétség volt: baleset okozása” – indokolt az ausztrál."
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.10. 19:54
Szerző: Redbull
FORMULA 1 PIRELLI GROSSER PREIS DER STEIERMARK 2020
10 12 Jul 2020 Red Bull Ring, Spielberg
Nem sok időm van mostanság ezért gondoltam folytathatjuk a topikot az e heti Stejer nagydíj történéseivel.
Én magam nem láttam semmit a szabadedzésekből, olvasva a híreket a RP sebességet váltott, Riciardó meg összetörte az autót jócskán. Holnap jelentős lehűlés és esős körülmények várnak a fiúkra, állítólag az időmérőt lehet átteszik vasárnap reggelre. A McLarenek nem olyan rosszak, Norris buta hibából 3 rajthelyes büntivel kezdi a versenyt + 2 büntetőpont.
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.10. 20:36
Szerző: Redbull
Norris hibája.
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 09:46
Szerző: Phoebe
Kb. 40 perc múlva kezd az F3, kiváncsi vagyok mi lesz ma ebből.
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 10:28
Szerző: Phoebe
Megérkezett az eső. F3-at elengedik SC nélkül. 12 óra körülre várják a legnagyobb zuhét.
Ott már most is jó idő van, barátságos 24-25 fok. Lennék most otthon.
Ez a 20 fokos pattogás már azért durva így napon belül.
Még a 10 C is sok... de húsz?
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 12:29
Szerző: Lancelot
Helyzetkép:
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 12:33
Szerző: Lancelot
Szerintem Verstappen és a két Racing Pointos titokban imádkozik, hogy holnap délig essen az eső.
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 16:05
Szerző: Sánta Gepárd
Hát, elég érdekes első rész volt...
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 16:10
Szerző: Krisztián
Giovinazzit nem értem. Nem lett volna egyszerűbb az első normális nyitásnál félreállni? Kvyat konkrétan kiment a pályán kívülre múlt vasárnap az első kanyarban, az miért nem lett volna jó most is?
Re: Formula 1 Rolex Nagydíj Ausztria 2020
Elküldve: 2020.07.11. 17:02
Szerző: Lancelot
Azért az istenkísértés volt, amit ezek a srácok ma műveltek a pályán.
Giovinazzit nem értem. Nem lett volna egyszerűbb az első normális nyitásnál félreállni? Kvyat konkrétan kiment a pályán kívülre múlt vasárnap az első kanyarban, az miért nem lett volna jó most is?
Nem akarta feladni. Ha még visszaér, tán rendbe tudják hozni.
Rossz döntés volt - de volt benne logika.
Giovinazzit nem értem. Nem lett volna egyszerűbb az első normális nyitásnál félreállni? Kvyat konkrétan kiment a pályán kívülre múlt vasárnap az első kanyarban, az miért nem lett volna jó most is?
Nem akarta feladni. Ha még visszaér, tán rendbe tudják hozni.
Rossz döntés volt - de volt benne logika.
Kieső helyen volt és volt vissza 3 perc kb. Ha vissza is ér, szart se ér vele.