2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Az eső elállt, ha elindul a Q1 maradék időre, lesz egy tolongás az biztos.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Lehet tanulni a NASCAR-ból.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Én megvárnám míg jó lesz slickre. Ráérünk.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Egy barommal kevesebb.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Mindkét Alfa a Q3-ban!
Az apa férfi, a rezsi nő!
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Na kiestek a McLarenek
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Sem McLaren, sem Alpha Tauri.
Ja, és em Ferrari.
Ja, és em Ferrari.
Az apa férfi, a rezsi nő!
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Kövezzetek meg, de örülök a Stroll polenak... és legalább nem kell hallgatni, hogy Perez, Perez, Perez...
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
szép. grat, nem hittem volna hogy Maxot itt bárki megállítja
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Parádés időmérő volt.
Gratulálok Strollnak, mert nagyot ment.
Viszont, nem biztos hogy az élről indul, mert vizsgálják, mert nem lassított sárga zászlónál.
Gratulálok Strollnak, mert nagyot ment.
Viszont, nem biztos hogy az élről indul, mert vizsgálják, mert nem lassított sárga zászlónál.
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Fasza, Norrist megbüntették, öt rajthellyel hátrébbról indul emiatt. Indoklás:
„A versenybírók meghallgatták a 4-es rajtszámú versenyzőt (Lando Norris), a csapat képviselőjét és megvizsgálták a videó-, rádiófelvételeket, a telemetriai adatokat és a versenypálya sportbírói rendszerét. A 4-es rajtszámú versenyző a 8-as kanyart a 6-os rajtszámú versenyző (Nicolas Latifi) miatti dupla sárga zászlós jelzés alatt közelítette meg. A telemetriai adatok alapján a 4-es rajtszámú versenyző lelassított, majd a baleset helyszíne után növelte csak meg ismét a sebességét. Ezután a 4-es rajtszámú versenyzőn megkérdezte a csapattól, hogy lassan a boxba hajtson-e, ezzel elvetve a kört, de a válasz az volt, hogy maradjon kint a gyorsan változó pályakörülmények miatt. A 4-es rajtszámú versenyző teljesítette a kört, ami végül a Q1-ben futott leggyorsabb körének bizonyult. Bár a versenybírók belátják, hogy a 4-es rajtszámú versenyző nem kísérelt meg gyors kört futva javítani az idején, a változó pályakörülmények miatt mégis időjavítás történt, ezáltal megsértette a hatályos szabályokat.”
Tehát lelassított, nem hajtott felelőtlenül vagy bárkit veszélyeztetve, mindössze befejezte a körét adatokkal bizonyítható lassítás után, mégis megbüntetik.
„A versenybírók meghallgatták a 4-es rajtszámú versenyzőt (Lando Norris), a csapat képviselőjét és megvizsgálták a videó-, rádiófelvételeket, a telemetriai adatokat és a versenypálya sportbírói rendszerét. A 4-es rajtszámú versenyző a 8-as kanyart a 6-os rajtszámú versenyző (Nicolas Latifi) miatti dupla sárga zászlós jelzés alatt közelítette meg. A telemetriai adatok alapján a 4-es rajtszámú versenyző lelassított, majd a baleset helyszíne után növelte csak meg ismét a sebességét. Ezután a 4-es rajtszámú versenyzőn megkérdezte a csapattól, hogy lassan a boxba hajtson-e, ezzel elvetve a kört, de a válasz az volt, hogy maradjon kint a gyorsan változó pályakörülmények miatt. A 4-es rajtszámú versenyző teljesítette a kört, ami végül a Q1-ben futott leggyorsabb körének bizonyult. Bár a versenybírók belátják, hogy a 4-es rajtszámú versenyző nem kísérelt meg gyors kört futva javítani az idején, a változó pályakörülmények miatt mégis időjavítás történt, ezáltal megsértette a hatályos szabályokat.”
Tehát lelassított, nem hajtott felelőtlenül vagy bárkit veszélyeztetve, mindössze befejezte a körét adatokkal bizonyítható lassítás után, mégis megbüntetik.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Strollnál pedig megmagyarázták, hogy igazából elvette, csak azért nem látszik a köridőn mert javult a pálya. (egyébként ez akár igaz is lehet, de Norris büntetése NC.vollebak írta: ↑2020.11.14. 18:26Fasza, Norrist megbüntették, öt rajthellyel hátrébbról indul emiatt. Indoklás:
„A versenybírók meghallgatták a 4-es rajtszámú versenyzőt (Lando Norris), a csapat képviselőjét és megvizsgálták a videó-, rádiófelvételeket, a telemetriai adatokat és a versenypálya sportbírói rendszerét. A 4-es rajtszámú versenyző a 8-as kanyart a 6-os rajtszámú versenyző (Nicolas Latifi) miatti dupla sárga zászlós jelzés alatt közelítette meg. A telemetriai adatok alapján a 4-es rajtszámú versenyző lelassított, majd a baleset helyszíne után növelte csak meg ismét a sebességét. Ezután a 4-es rajtszámú versenyzőn megkérdezte a csapattól, hogy lassan a boxba hajtson-e, ezzel elvetve a kört, de a válasz az volt, hogy maradjon kint a gyorsan változó pályakörülmények miatt. A 4-es rajtszámú versenyző teljesítette a kört, ami végül a Q1-ben futott leggyorsabb körének bizonyult. Bár a versenybírók belátják, hogy a 4-es rajtszámú versenyző nem kísérelt meg gyors kört futva javítani az idején, a változó pályakörülmények miatt mégis időjavítás történt, ezáltal megsértette a hatályos szabályokat.”
Tehát lelassított, nem hajtott felelőtlenül vagy bárkit veszélyeztetve, mindössze befejezte a körét adatokkal bizonyítható lassítás után, mégis megbüntetik.
„A 18-as autó (Stroll) a 7-es kanyarhoz közelített, amikor egyes sárga zászlós jelzés lépett életbe a szektorban a 11-es autó (Pérez) kanyarból történt kicsúszása miatt. A telemetria alapján a 18-as rajtszámú autó sofőrje elvette a gázról a lábát, vitorlázva gurult be a kanyarba, majd akkor gyorsított ki, amikor már tisztázódott a helyzet. A szektoridők nem mutatják meg egyértelműen ezt, mivel a pálya nagy ütemben száradt, és minden egyes kör gyorsabb volt a megelőzőnél”
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Egész megsajnáltam szegény gyereket ma. Amilyen fölénnyel ment, szerintem elhitte már, hogy ez meg van, és az az igazság, meg is érdemelte volna.
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Ahányszor nézem, mindig olyan, mintha a srác maga alá hugyozott volna.
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Nem sok jelentsége van, de persze biztosan bosszantó. EZ mindig úgy van, hogy honnan fúj a szélvollebak írta: ↑2020.11.14. 18:26Fasza, Norrist megbüntették, öt rajthellyel hátrébbról indul emiatt. Indoklás:
„A versenybírók meghallgatták a 4-es rajtszámú versenyzőt (Lando Norris), a csapat képviselőjét és megvizsgálták a videó-, rádiófelvételeket, a telemetriai adatokat és a versenypálya sportbírói rendszerét. A 4-es rajtszámú versenyző a 8-as kanyart a 6-os rajtszámú versenyző (Nicolas Latifi) miatti dupla sárga zászlós jelzés alatt közelítette meg. A telemetriai adatok alapján a 4-es rajtszámú versenyző lelassított, majd a baleset helyszíne után növelte csak meg ismét a sebességét. Ezután a 4-es rajtszámú versenyzőn megkérdezte a csapattól, hogy lassan a boxba hajtson-e, ezzel elvetve a kört, de a válasz az volt, hogy maradjon kint a gyorsan változó pályakörülmények miatt. A 4-es rajtszámú versenyző teljesítette a kört, ami végül a Q1-ben futott leggyorsabb körének bizonyult. Bár a versenybírók belátják, hogy a 4-es rajtszámú versenyző nem kísérelt meg gyors kört futva javítani az idején, a változó pályakörülmények miatt mégis időjavítás történt, ezáltal megsértette a hatályos szabályokat.”
Tehát lelassított, nem hajtott felelőtlenül vagy bárkit veszélyeztetve, mindössze befejezte a körét adatokkal bizonyítható lassítás után, mégis megbüntetik.
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Ennek mi a baja? AZ, hogy nem ő nyert a polet? Ajjaj, Majd ha megtalálja az Isteni hangot mint anno Lulu, akkor sikerülni fog.
Az a baj, hogy elhitették vele, hogy neki minden sikerül, ő a legfaszább. Óriási teher alatt megy ez a gyerek és igazából csak ezért sajnálandó, ebbe csak kiégni lehet szerintem.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandee 2020.11.14. 20:34-kor.
Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15
Sajnos nem tudtam nézni mert más elfoglaltságom volt, de éppen az utolsó percre kapcsoltam oda. Meg nagy ritkán oda sasoltam. Mindenképpen megérte ez a végeredmény, mert bár ez a Stroll elég antipatikus nekem, Wéber érezhetően nem örült és ez azért nem rossz. Nem illett a képükbe amit festegetnek hónapok óta, most aztán a kis mini MTVA F1 Team pilótamenedzser játékukat is iktathatják a szemetesbe. Majd megnézem az ismétlést, érzésem szerint ma extra hülyének kellett lenniük:)Phoebe írta: ↑2020.11.14. 18:47Strollnál pedig megmagyarázták, hogy igazából elvette, csak azért nem látszik a köridőn mert javult a pálya. (egyébként ez akár igaz is lehet, de Norris büntetése NC.vollebak írta: ↑2020.11.14. 18:26Fasza, Norrist megbüntették, öt rajthellyel hátrébbról indul emiatt. Indoklás:
„A versenybírók meghallgatták a 4-es rajtszámú versenyzőt (Lando Norris), a csapat képviselőjét és megvizsgálták a videó-, rádiófelvételeket, a telemetriai adatokat és a versenypálya sportbírói rendszerét. A 4-es rajtszámú versenyző a 8-as kanyart a 6-os rajtszámú versenyző (Nicolas Latifi) miatti dupla sárga zászlós jelzés alatt közelítette meg. A telemetriai adatok alapján a 4-es rajtszámú versenyző lelassított, majd a baleset helyszíne után növelte csak meg ismét a sebességét. Ezután a 4-es rajtszámú versenyzőn megkérdezte a csapattól, hogy lassan a boxba hajtson-e, ezzel elvetve a kört, de a válasz az volt, hogy maradjon kint a gyorsan változó pályakörülmények miatt. A 4-es rajtszámú versenyző teljesítette a kört, ami végül a Q1-ben futott leggyorsabb körének bizonyult. Bár a versenybírók belátják, hogy a 4-es rajtszámú versenyző nem kísérelt meg gyors kört futva javítani az idején, a változó pályakörülmények miatt mégis időjavítás történt, ezáltal megsértette a hatályos szabályokat.”
Tehát lelassított, nem hajtott felelőtlenül vagy bárkit veszélyeztetve, mindössze befejezte a körét adatokkal bizonyítható lassítás után, mégis megbüntetik.
„A 18-as autó (Stroll) a 7-es kanyarhoz közelített, amikor egyes sárga zászlós jelzés lépett életbe a szektorban a 11-es autó (Pérez) kanyarból történt kicsúszása miatt. A telemetria alapján a 18-as rajtszámú autó sofőrje elvette a gázról a lábát, vitorlázva gurult be a kanyarba, majd akkor gyorsított ki, amikor már tisztázódott a helyzet. A szektoridők nem mutatják meg egyértelműen ezt, mivel a pálya nagy ütemben száradt, és minden egyes kör gyorsabb volt a megelőzőnél”