2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Beállítja-e Hamilton Michael Sumacher hihetetlen VB győzelmi rekordját a török futamon?

1 Igen
5
100%
2 Nem
0
0 szavazat
 
Szavazatok száma: 5

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 18:47

keF1r írta:
2020.11.16. 17:51
vollebak írta:
2020.11.16. 17:36


Nyilván. Abban nincs vitánk, hogy minden infrastruktúrájával együtt is piszlicsáré az F1 teljes szennyezése még egy átlagos magyar faluhoz képest is. Én csak annyira reagáltam, hogy azért nem csak 20 autó körözgetése miatt szoktak ujjal mutogatni az F1-re, még ha ez alapvetően tök felesleges is.
Nekem igazából egy bajom van az F1-el.
A szabályok pontosabban ennek keretei nagyon szűkek és mesterségesen konzerválnak egy meghozásukkor meglévő állapotot.
semmi fejlődés nincs benne...kb az aerotól meg a gumi szélességétől függ, hogy egyik évről a másikra mennyit változik a köridő.
jövőre ugyanezek az autók ugyanebben a konstellációban kb ugyanezt a végeredményt fogják produkálni.
A 2022-es szabályokat azért is alkották, hogy csökkentsék az autók által generált turbulenciát - kvázi könnyebben tudják egymást követni a versenyautók, elősegítve ezzel a hagyományos előzést. Ha beigazolódik az FIA várakozása 2022-ben a generális szabályváltoztatás következtében átrendeződhet a jelenlegi erősorrend. Ehhez ad egy pici segítséget a költségplafon. Sajnálom, hogy a motorformula nem került szabályozásra a karosszériával együtt. A motorok esetében az üzemanyag összetételén fognak változtatni, ha jól emlékszem.

Egyébként ha példa kell a brutális fölényre (sinautó) elég ha 1988-as évet vesszük. A Marlboro McLaren Honda csapat McLaren MP-4/4 es versenygépe a 16 futamból 15-öt megnyert úgy hogy 10X kettős győzelmet arattak. (Senna - Prost versenyző párossal) :mosoly:
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
9_46_20
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2964
Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: 9_46_20 » 2020.11.16. 19:14

Redbull írta:
2020.11.16. 18:47


A 2022-es szabályokat azért is alkották, hogy csökkentsék az autók által generált turbulenciát - kvázi könnyebben tudják egymást követni a versenyautók, elősegítve ezzel a hagyományos előzést. Ha beigazolódik az FIA várakozása 2022-ben a generális szabályváltoztatás következtében átrendeződhet a jelenlegi erősorrend.
a 2010-es szabályok is ezért születtek, ezért szedték le biszbasz szárnyakat az autókról, látjuk mi lett az eredménye, ugyanannyi, azaz zéró előzés, és aztán kitalálták a drs-et...

Avatar
keF1r
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3295
Csatlakozott: 2014.01.01. 11:43
Mi vagy?: GYÚÚÚÚÚCSÁÁÁÁNY

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: keF1r » 2020.11.16. 19:24

Redbull írta:
2020.11.16. 18:47
keF1r írta:
2020.11.16. 17:51


Nekem igazából egy bajom van az F1-el.
A szabályok pontosabban ennek keretei nagyon szűkek és mesterségesen konzerválnak egy meghozásukkor meglévő állapotot.
semmi fejlődés nincs benne...kb az aerotól meg a gumi szélességétől függ, hogy egyik évről a másikra mennyit változik a köridő.
jövőre ugyanezek az autók ugyanebben a konstellációban kb ugyanezt a végeredményt fogják produkálni.
A 2022-es szabályokat azért is alkották, hogy csökkentsék az autók által generált turbulenciát - kvázi könnyebben tudják egymást követni a versenyautók, elősegítve ezzel a hagyományos előzést. Ha beigazolódik az FIA várakozása 2022-ben a generális szabályváltoztatás következtében átrendeződhet a jelenlegi erősorrend. Ehhez ad egy pici segítséget a költségplafon. Sajnálom, hogy a motorformula nem került szabályozásra a karosszériával együtt. A motorok esetében az üzemanyag összetételén fognak változtatni, ha jól emlékszem.

Egyébként ha példa kell a brutális fölényre (sinautó) elég ha 1988-as évet vesszük. A Marlboro McLaren Honda csapat McLaren MP-4/4 es versenygépe a 16 futamból 15-öt megnyert úgy hogy 10X kettős győzelmet arattak. (Senna - Prost versenyző párossal) :mosoly:
Élőben néztem MclarenHonda + senna drukkerként.
Ott két éles kés volt a fiókban csapatutasitások nélkül...ha mással nem is de egymással vérre menő küzdelmet folytattak.

Ha nem nyúlnak a motorformulához, vagy legalább nem engedik szabadabbra a fejlesztését az életben nem fogják a mercit utolérni
Sem a Ferrari sem a Honda sem a Renault nem kispályás motorfejlesztésben, és 5 év alatt sem tudtak még csak közel sem kerülni.
És hiába kerülsz közelebb az előtted menőhöz, ha nincs elég motorerőd még a DRS sem segit vagy a következő körben visszaveszik tőled a poziciot...és majd a boxban kiszámolják, hogy melyik körben előzz, hogy az utolsó körben rád jöjjön ki az előzés és helycsere...hú de király lesz.
A Honda kilépése is ennek köszönhető. Nagy kamu ez az elektromos autó meg környezetbarát fejlesztésekre költjük ezt a pénzt...
Az Indy-ből ahol dominálnak persze nem szállnak ki...azt a pénzt nem kell másutt elkölteni + a Moto GP pénzét sem..ugyan már...egyszerüen látják, hogy esélytelenek.
A Ferrari is kinjában már csaláshoz folyamodott...kell ez ennek a "sportnak" ami valójában egy gennyes üzlet

Egyébként van egy olyan érzésem, hogy a jövő évi utolsó honda motor ha valóban jól muzsikál majd akkor valami csalás lesz a dologban, mert vesztenivalójuk nem lesz. Gyanus is kicsit a Tauri feltámadása az év eleji szenvedés után. Valószinűleg ott tesztelik a jövő évi motorjukat.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára keF1r 2020.11.16. 19:32-kor.
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 19:25

9_46_20 írta:
2020.11.16. 19:14
Redbull írta:
2020.11.16. 18:47


A 2022-es szabályokat azért is alkották, hogy csökkentsék az autók által generált turbulenciát - kvázi könnyebben tudják egymást követni a versenyautók, elősegítve ezzel a hagyományos előzést. Ha beigazolódik az FIA várakozása 2022-ben a generális szabályváltoztatás következtében átrendeződhet a jelenlegi erősorrend.
a 2010-es szabályok is ezért születtek, ezért szedték le biszbasz szárnyakat az autókról, látjuk mi lett az eredménye, ugyanannyi, azaz zéró előzés, és aztán kitalálták a drs-et...
Az biztos, hogy már most azon törik a fejüket a mérnökök, hogyan tudják a 2022-es aero veszteséget kompenzálni.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 19:33

keF1r írta:
2020.11.16. 19:24
Redbull írta:
2020.11.16. 18:47


A 2022-es szabályokat azért is alkották, hogy csökkentsék az autók által generált turbulenciát - kvázi könnyebben tudják egymást követni a versenyautók, elősegítve ezzel a hagyományos előzést. Ha beigazolódik az FIA várakozása 2022-ben a generális szabályváltoztatás következtében átrendeződhet a jelenlegi erősorrend. Ehhez ad egy pici segítséget a költségplafon. Sajnálom, hogy a motorformula nem került szabályozásra a karosszériával együtt. A motorok esetében az üzemanyag összetételén fognak változtatni, ha jól emlékszem.

Egyébként ha példa kell a brutális fölényre (sinautó) elég ha 1988-as évet vesszük. A Marlboro McLaren Honda csapat McLaren MP-4/4 es versenygépe a 16 futamból 15-öt megnyert úgy hogy 10X kettős győzelmet arattak. (Senna - Prost versenyző párossal) :mosoly:
Élőben néztem MclarenHonda + senna drukkerként.
Ott két éles kés volt a fiókban csapatutasitások nélkül...ha mással nem is de egymással vérre menő küzdelmet folytattak.

Ha nem nyúlnak a motorformulához, vagy legalább nem engedik szabadabbra a fejlesztését az életben nem fogják a mercit utolérni
Sem a Ferrari sem a Honda sem a Renault nem kispályás motorfejlesztésben, és 5 év alatt sem tudtak még csak közel sem kerülni.
És hiába kerülsz közelebb az előtted menőhöz, ha nincs elég motorerőd még a DRS sem segit vagy a következő körben visszaveszik tőled a poziciot...és majd a boxban kiszámolják, hogy melyik körben előzz, hogy az utolsó körben rád jöjjön ki az előzés és helycsere...hú de király lesz.
A Honda kilépése is ennek köszönhető. Nagy kamu ez az elektromos autó meg környezetbarát fejlesztésekre költjük ezt a pénzt...
Az Indy-ből ahol dominálnak persze nem szállnak ki...azt a pénzt nem kell másutt elkölteni + a Moto GP pénzét sem..ugyan már...egyszerüen látják, hogy esélytelenek.
A Ferrari is kinjában már csaláshoz folyamodott...kell ez ennek a "sportnak" ami valójában egy gennyes üzlet
A sommás megállapításoddal egyetértek.
Anno a Williams megerősödésével a Honda szedte a sátorfáját. A McLaren meg kereste az alkalmas erőforrást.
Az is igaz, hogy ebben az időben nem követtem szorosan az eseményeket, Szentpéterváron tanultam. Az orosz adókon nem is emlékszem adták-e a Forma-1-et. Ők foci és jégkorong őrültek mind a mai napig.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2020.11.16. 19:51

rdaneelolivaw írta:
2020.11.16. 15:10
keF1r írta:
2020.11.16. 12:22
Nem érted az autóverseny lényegét.
Ez nem a motorral váltóval gumival spórolásról a boxban kiszámolt taktikáról kellene szóljon.
Mesterségesen konzervált előnyökről amiket a szabály keretei között lehetetlen behozni.

Az autóverseny az ahol szabadon engednek fejleszteni versenyről versenyre és a versenyző kinyomhatja a szemét az autójának a verseny alatt. az verseny...
Jaaaa hogy ez pénzbe kerül??? akinek nincs az menjen a tesco gazdaságos seat leon kupába.
Ennek igy nincs értelme
+1
Szánalmasan gyenge ez srácok, bárki bármit mond.
Ez még a legvérmesebb schumacher-éránál is unalmasabb.
Neki drukkoltam, de voltak akkor is unalmas évadok.

Ott talán volt egy 2002 és 2004 ahol, hasonlóan előre tudható volt a végeredmény.
De ez... idestova már hány éve is ilyen monoton xar az egész? 5 éve? Nincs egyetlen év sem ahol legalább egy kis verseny lenne. Semmi.
előtte lévő 5 évben is szar volt. lényegében előre borítékolható volt minden futam hétvége, és minden szezon eredménye az elmúlt 10-11 évben. 2008-ban volt utoljára, amikor volt 2 hasonló csomag, ahol versenyről-versenyre változott, hogy ki van az élen.

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2020.11.16. 20:00

t-oom írta:
2020.11.16. 19:51
előtte lévő 5 évben is szar volt. lényegében előre borítékolható volt minden futam hétvége, és minden szezon eredménye az elmúlt 10-11 évben. 2008-ban volt utoljára, amikor volt 2 hasonló csomag, ahol versenyről-versenyre változott, hogy ki van az élen.
2009-ben nem lehetett tudni az évad előtt ki nyer.
2010-ben sem. Utolsó futamon is lehetett izgulni, ki nyeri az egyénit.
2014-ben sem.
2016-ban Rosberg tette izgalmassá... de az évad előtt lehetett tudni, hogy csak a Merci nyerhet.

Jövőre borítékolom, hogy a BLM fószer nyer megint, sima Mercedes csapatVB címmel.
100%-ban biztos vagyok benne.

Aztán ha az évadon belüli izgalmak - ha már...
2005, 2006, 2007, 2008... kivétel nélkül izgi volt végig.
Red Bullnak volt 4 király éve, ebből kettő szoros volt. Ezeknek már 7 éve tart úgy, hogy maccsa nincs más csapatnak.
A Ferrarinak volt 1 szorosabb éve velük, MEGFÚRTÁK a fejlesztésüket. :D

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2020.11.16. 20:07

Kedvencem amikor Mercedes a februári teszteken a középmezőnyben cirkulál - hosszú etapokon is, - majd jön az első futam és kapnak az ellenfelek 2 sec/kört. :D :D :D

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 20:14



Norris versenyben futott leggyorsabb köre.
Elég stabilan hozta a csávókám. Bocs, kedvenc pilótám.
:mosoly:
Kár azokért a vizes futamokon elrontott rajtokért.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2020.11.16. 20:15

t-oom írta:
2020.11.16. 19:51
rdaneelolivaw írta:
2020.11.16. 15:10


+1
Szánalmasan gyenge ez srácok, bárki bármit mond.
Ez még a legvérmesebb schumacher-éránál is unalmasabb.
Neki drukkoltam, de voltak akkor is unalmas évadok.

Ott talán volt egy 2002 és 2004 ahol, hasonlóan előre tudható volt a végeredmény.
De ez... idestova már hány éve is ilyen monoton xar az egész? 5 éve? Nincs egyetlen év sem ahol legalább egy kis verseny lenne. Semmi.
előtte lévő 5 évben is szar volt. lényegében előre borítékolható volt minden futam hétvége, és minden szezon eredménye az elmúlt 10-11 évben. 2008-ban volt utoljára, amikor volt 2 hasonló csomag, ahol versenyről-versenyre változott, hogy ki van az élen.
pont ezért gondolom, hogy Lulu nem éri be ennyivel... jövőre 8x-os, utána meg simán lehet még 1-2 éven belűl 9x-es... ezt már senki sem dönti meg...

boxos is meg, 9x-es, ilyen nem születik mégegyszer! kihagyhatatlan! főleg a celebeknek...

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2020.11.16. 20:18

rdaneelolivaw írta:
2020.11.16. 20:00
t-oom írta:
2020.11.16. 19:51
előtte lévő 5 évben is szar volt. lényegében előre borítékolható volt minden futam hétvége, és minden szezon eredménye az elmúlt 10-11 évben. 2008-ban volt utoljára, amikor volt 2 hasonló csomag, ahol versenyről-versenyre változott, hogy ki van az élen.
2009-ben nem lehetett tudni az évad előtt ki nyer.
2010-ben sem. Utolsó futamon is lehetett izgulni, ki nyeri az egyénit.
2014-ben sem.
2016-ban Rosberg tette izgalmassá... de az évad előtt lehetett tudni, hogy csak a Merci nyerhet.

Jövőre borítékolom, hogy a BLM fószer nyer megint, sima Mercedes csapatVB címmel.
100%-ban biztos vagyok benne.

Aztán ha az évadon belüli izgalmak - ha már...
2005, 2006, 2007, 2008... kivétel nélkül izgi volt végig.
Red Bullnak volt 4 király éve, ebből kettő szoros volt. Ezeknek már 7 éve tart úgy, hogy maccsa nincs más csapatnak.
A Ferrarinak volt 1 szorosabb éve velük, MEGFÚRTÁK a fejlesztésüket. :D
mindegyik évben, azon izgultunk, hogy az évad első felében, jogosan, vagy szerencsésen megszerzett előny, elég lesz-e a legerősebb technika ellen... 2009 kivételével, minden évben kiderült, hogy nem.

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 20:19

Kép

Itt láthatjuk a legjobb boxkiállásokat.
:mosoly:

Kép
Ez pedig a 2020-ban futott versenykörök számát demonstrálja. Mondhatni, hogy megbízhatósági táblázat de azért nem pontosan, hiszen amikor valakit a verseny elején kiütnek az nem megbízhatatlanság.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: bertone » 2020.11.16. 20:35

trutya írta:
2020.11.15. 22:26
Verstappen nem kapott büntetést a fehér vonalra menésért, mert nem lehetett egyértelműen eldönteni hogy érintette-e (:u
édes istenem...
Gondolom, a formula.hu-n olvastad ezt. Hülyeséget írtak.

Tudtommal a szabály szerint nem az érintése tiltott, hanem az, hogy az autó bármely része (tehát nem a kerekek) teljesen átérjen a vonalon. És EZT nem tudták egyértelműen bizonyítani. Hozzáteszem, ebben a helyzetben ez elég nehéz is lett volna. Maxi láthatóan ráment a kerekével, de ez még szabályos. De, hogy valamely része az autónak túl is a fehér vonalon, na azt max egx felülnézeti képen lehetett volna bizonyítani.
Sok évvel ezelőtt Schumacherrel volt egy hasonló eset, nagy vita volt belőle itt is (hö-hö, arra nem emlékszem, hogy akkor őt büntették-e vagy sem).
Having reviewed video evidence from a wide variety of cameras and angles at the
highest resolutions available, the Stewards are unable to find conclusive evidence that
demonstrates beyond a reasonable doubt that any part of Car 33 crossed completely
over the white line separating the pit exit from the track.
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
keF1r
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3295
Csatlakozott: 2014.01.01. 11:43
Mi vagy?: GYÚÚÚÚÚCSÁÁÁÁNY

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: keF1r » 2020.11.16. 20:35

Redbull írta:
2020.11.16. 20:19


Kép
Ez pedig a 2020-ban futott versenykörök számát demonstrálja. Mondhatni, hogy megbízhatósági táblázat de azért nem pontosan, hiszen amikor valakit a verseny elején kiütnek az nem megbízhatatlanság.
De az élről rajtoló két mercit általában nem ütötte ki senki és egymásra is ugy vigyáztak mint a himes tojásra...és a második helyezettnél is majd 130 körrel a többieknél meg majd 200 körrel többet mentek...
De amúgy nem űrautó (:u
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 20:45

keF1r írta:
2020.11.16. 20:35
Redbull írta:
2020.11.16. 20:19


Kép
Ez pedig a 2020-ban futott versenykörök számát demonstrálja. Mondhatni, hogy megbízhatósági táblázat de azért nem pontosan, hiszen amikor valakit a verseny elején kiütnek az nem megbízhatatlanság.
De az élről rajtoló két mercit általában nem ütötte ki senki és egymásra is ugy vigyáztak mint a himes tojásra...és a második helyezettnél is majd 130 körrel a többieknél meg majd 200 körrel többet mentek...
De amúgy nem űrautó (:u
Jól van már, ne rugózzál rajta.
Persze hogy űrautó.
(:v
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 20:59



Megmondom őszintén sajnáltam Leclert, ezt tényleg elbénázta.
Ilyenkor látható, hallod a pilóta csupasz őszinte reakcióját.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 21:02

Kép

Ez egy érdekes grafikon. A kis körökben az aktuális kör száma van beleírva.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Redbull 2020.11.16. 21:09-kor.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2020.11.16. 21:02

Redbull írta:
2020.11.16. 15:10
keF1r írta:
2020.11.16. 12:22


Nem érted az autóverseny lényegét.
Ez nem a motorral váltóval gumival spórolásról a boxban kiszámolt taktikáról kellene szóljon.
Mesterségesen konzervált előnyökről amiket a szabály keretei között lehetetlen behozni.

Az autóverseny az ahol szabadon engednek fejleszteni versenyről versenyre és a versenyző kinyomhatja a szemét az autójának a verseny alatt. az verseny...
Jaaaa hogy ez pénzbe kerül??? akinek nincs az menjen a tesco gazdaságos seat leon kupába.
Ennek igy nincs értelme
De értem. Azt gondolom, Te még mindig a 70-es 80-as éveket várod vissza, miközben átléptünk a XXI. századba, megváltozott az F-1. Nem lehet nem figyelembe venni a kor kihívásait. Harcolunk a klímaszennyezés ellen de egy Formula-1-es motor 100Km-en 100 liter hagyományos üzemanyagot fogyasszon. Van benne álságosság gondolom te is érzed? Az F-1 - mindazon túl, hogy a leggyorsabb versenyformula jelenleg - keresi az innovációt, új technológiákat honosít meg, elősegítve a belsőégésű motorok modernizációját.

Nem vitatom, hogy szívesen venném én is ha:
- lenne időmérős motor és lenne a versenyen használt motor;
- lenne több gumiszállító;
- nem lenne korlátozva a teszt, a szélcsatorna, a számítógépes folyadékáramlásos tervezés, stb...

Ez az idő elmúlt, az F-1 a talponmaradásért küzd.
Nekem ez a véleményem.
Az emberek igénye ma pont ugyanaz, mint 30-40 éve. Drámát és mennybemenetelt akarnak látni, küzdelmet, versenyt. Azt az érzést kellene keltenie ennek a sorozatnak, hogy földi halandó képtelen lenne menni egy F1 autóval akár egy kört is, nemhogy gyorsan menni vele és vezetni 50 körön át egy futamot, mint a Stroll gyerek. Persze lehet, hogy akkora mázlija van, hogy éppen az ő apja multimilliárdos a tehetsége mellé, de én inkább azt gondolom, hogy ez is könnyebben tanulható lett. Bemondja Wéber, hogy eszébe jutott a kanadainak a kiskora, amikor a parkolóban driftelgetett :) Oh.

Nem tudom a látottak hány mai tizenévest vonzanak, de szerintem nem sokat. Nem tudom te rajonganál-e ma ezért az egészért, ha ezt látod fiatal korodban 10 éven keresztül, amit most.. Mi már mindig nézzük, amíg lesz, mert megszoktuk és max. morgolódunk rajta .

Az F1-nek kellene lenni a leggyorsabb, leghangosabb, legveszélyesebb, legdrágább motorsportnak a világon. Ebből maradt a legdrágább és talán a leggyorsabb, de utóbbiban nem vagyok biztos. Értelmetlen megkötések, nincs már a tankolás kiszámíthatatlansága, nincs más gumistratégia, semmi nincsen. Meg kellene ezt szüntetni, kellene még 1-2 másik gumigyártó, menjen mindenki olyan gumival amilyennel akar. Boxból irányítást azonnal betiltani. Első szárnyról letakarítani a 80% cuccot. Diffúzorokat egyszerűsíteni, zavaró hátsó légörvényesítést minimalizálni.

Az F1 zöld programja egy arcpirító képmutatás. Eleve a világon a közúti járműforgalom 12% szennyezésért felelős, a villamosenergia előállítás pedig 50%-ért. A repülés és a hajózás kb. annyi szennyezést adnak mint a közúti járművek de egyébként rájuk semmi szabály nem vonatkozott eddig, talán most kezdik basztatni őket. Amikor a személyautók végre takarékosak, egészen környezetkímélők, akkor veszik elő őket újra, pedig a 30 évvel ezelőttinek kb. a 10%- át szennyezik most. Mennyi eredményt várhatunk ettől? Emellett a világban, főleg Ázsiában működő elavult szar erőművekkel nem foglalkoznak, ahol 10x annyi eredményt lehetne elérni olcsóbban. 90 óta alig csökkentettünk valamit a szennyezésen a világban, pedig dollár milliárdokat költenek alternatív dolgokra.
Rengeteg sorozat van a világon, ahol reszelgethetnék a zöld autózást, ennek rohadtul nem az F1 20 autója kéne a terepe legyen, befagyasztott szabályokkal, ezáltal hetedik éve bebetonozva egy csapatot az élre. Mindezt úgy, hogy általuk hetente 500 ember repked a világban, 200-300 kamion viszi az olyan felesleges cuccaikat is mint a kétszintes motorhome (ebből ráadásul normál évben három kering a világban csapatonként, hogy mindenhová odaérjen). Saját szememmel láttam, amikor Monacoban futam után egy órával nagy kukákba hányták ki a díszítést, cserepes növények százaival együtt.. Persze ez csepp a tengerben. Megérkezik az úri közönség, Ökörsztónné 10 bőrönddel egy napra (láttam ezt is). Sorolhatnánk.

Az F1 drága dolog, gazdagoknak való, az vegyen benne részt akinek van erre pénze, mi meg élvezzük. Nem kell semmit megtakarítani ott. Részemről leszarom, hogy az F1 irodája mára már karbonsemleges és azt is, hogy 100 vagy 300 literrel mennek-e a versenyen (:v Kit érdekel ez? AZ nem F1 rajongó, az biztos, aki ezt nézi. Bár, amilyen kretén világban élünk :pf02

Akármennyire is mondják itt sokan, soha nem volt ehhez fogható dominancia, ilyen hosszú távon. Ez páratlan, még az egyébként szintén roppant unalmas Ferrari/MS korszak is izgalmasabb volt, a Vetteles is tudott hozni 1-2 év izgalmat.

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 21:15

Bandee írta:
2020.11.16. 21:02
Redbull írta:
2020.11.16. 15:10


De értem. Azt gondolom, Te még mindig a 70-es 80-as éveket várod vissza, miközben átléptünk a XXI. századba, megváltozott az F-1. Nem lehet nem figyelembe venni a kor kihívásait. Harcolunk a klímaszennyezés ellen de egy Formula-1-es motor 100Km-en 100 liter hagyományos üzemanyagot fogyasszon. Van benne álságosság gondolom te is érzed? Az F-1 - mindazon túl, hogy a leggyorsabb versenyformula jelenleg - keresi az innovációt, új technológiákat honosít meg, elősegítve a belsőégésű motorok modernizációját.

Nem vitatom, hogy szívesen venném én is ha:
- lenne időmérős motor és lenne a versenyen használt motor;
- lenne több gumiszállító;
- nem lenne korlátozva a teszt, a szélcsatorna, a számítógépes folyadékáramlásos tervezés, stb...

Ez az idő elmúlt, az F-1 a talponmaradásért küzd.
Nekem ez a véleményem.
Az emberek igénye ma pont ugyanaz, mint 30-40 éve. Drámát és mennybemenetelt akarnak látni, küzdelmet, versenyt. Azt az érzést kellene keltenie ennek a sorozatnak, hogy földi halandó képtelen lenne menni egy F1 autóval akár egy kört is, nemhogy gyorsan menni vele és vezetni 50 körön át egy futamot, mint a Stroll gyerek. Persze lehet, hogy akkora mázlija van, hogy éppen az ő apja multimilliárdos a tehetsége mellé, de én inkább azt gondolom, hogy ez is könnyebben tanulható lett. Bemondja Wéber, hogy eszébe jutott a kanadainak a kiskora, amikor a parkolóban driftelgetett :) Oh.

Nem tudom a látottak hány mai tizenévest vonzanak, de szerintem nem sokat. Nem tudom te rajonganál-e ma ezért az egészért, ha ezt látod fiatal korodban 10 éven keresztül, amit most.. Mi már mindig nézzük, amíg lesz, mert megszoktuk és max. morgolódunk rajta .

Az F1-nek kellene lenni a leggyorsabb, leghangosabb, legveszélyesebb, legdrágább motorsportnak a világon. Ebből maradt a legdrágább és talán a leggyorsabb, de utóbbiban nem vagyok biztos. Értelmetlen megkötések, nincs már a tankolás kiszámíthatatlansága, nincs más gumistratégia, semmi nincsen. Meg kellene ezt szüntetni, kellene még 1-2 másik gumigyártó, menjen mindenki olyan gumival amilyennel akar. Boxból irányítást azonnal betiltani. Első szárnyról letakarítani a 80% cuccot. Diffúzorokat egyszerűsíteni, zavaró hátsó légörvényesítést minimalizálni.

Az F1 zöld programja egy arcpirító képmutatás. Eleve a világon a közúti járműforgalom 12% szennyezésért felelős, a villamosenergia előállítás pedig 50%-ért. A repülés és a hajózás kb. annyi szennyezést adnak mint a közúti járművek de egyébként rájuk semmi szabály nem vonatkozott eddig, talán most kezdik basztatni őket. Amikor a személyautók végre takarékosak, egészen környezetkímélők, akkor veszik elő őket újra, pedig a 30 évvel ezelőttinek kb. a 10%- át szennyezik most. Mennyi eredményt várhatunk ettől? Emellett a világban, főleg Ázsiában működő elavult szar erőművekkel nem foglalkoznak, ahol 10x annyi eredményt lehetne elérni olcsóbban. 90 óta alig csökkentettünk valamit a szennyezésen a világban, pedig dollár milliárdokat költenek alternatív dolgokra.
Rengeteg sorozat van a világon, ahol reszelgethetnék a zöld autózást, ennek rohadtul nem az F1 20 autója kéne a terepe legyen, befagyasztott szabályokkal, ezáltal hetedik éve bebetonozva egy csapatot az élre. Mindezt úgy, hogy általuk hetente 500 ember repked a világban, 200-300 kamion viszi az olyan felesleges cuccaikat is mint a kétszintes motorhome (ebből ráadásul normál évben három kering a világban csapatonként, hogy mindenhová odaérjen). Saját szememmel láttam, amikor Monacoban futam után egy órával nagy kukákba hányták ki a díszítést, cserepes növények százaival együtt.. Persze ez csepp a tengerben. Megérkezik az úri közönség, Ökörsztónné 10 bőrönddel egy napra (láttam ezt is). Sorolhatnánk.

Az F1 drága dolog, gazdagoknak való, az vegyen benne részt akinek van erre pénze, mi meg élvezzük. Nem kell semmit megtakarítani ott. Részemről leszarom, hogy az F1 irodája mára már karbonsemleges és azt is, hogy 100 vagy 300 literrel mennek-e a versenyen (:v Kit érdekel ez? AZ nem F1 rajongó, az biztos, aki ezt nézi. Bár, amilyen kretén világban élünk :pf02

Akármennyire is mondják itt sokan, soha nem volt ehhez fogható dominancia, ilyen hosszú távon. Ez páratlan, még az egyébként szintén roppant unalmas Ferrari/MS korszak is izgalmasabb volt, a Vetteles is tudott hozni 1-2 év izgalmat.
Olvastad Kefír reakcióját az egyik hozzászólásomra, na a tied dettó.
:mosoly:

Én a szívem mélyén egyet is értek veled (-tek) de ez már nem az az F-1 és nem is jön vissza soha.

:mosoly:
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
keF1r
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3295
Csatlakozott: 2014.01.01. 11:43
Mi vagy?: GYÚÚÚÚÚCSÁÁÁÁNY

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: keF1r » 2020.11.16. 21:16

Bandee írta:
2020.11.16. 21:02
Redbull írta:
2020.11.16. 15:10


De értem. Azt gondolom, Te még mindig a 70-es 80-as éveket várod vissza, miközben átléptünk a XXI. századba, megváltozott az F-1. Nem lehet nem figyelembe venni a kor kihívásait. Harcolunk a klímaszennyezés ellen de egy Formula-1-es motor 100Km-en 100 liter hagyományos üzemanyagot fogyasszon. Van benne álságosság gondolom te is érzed? Az F-1 - mindazon túl, hogy a leggyorsabb versenyformula jelenleg - keresi az innovációt, új technológiákat honosít meg, elősegítve a belsőégésű motorok modernizációját.

Nem vitatom, hogy szívesen venném én is ha:
- lenne időmérős motor és lenne a versenyen használt motor;
- lenne több gumiszállító;
- nem lenne korlátozva a teszt, a szélcsatorna, a számítógépes folyadékáramlásos tervezés, stb...

Ez az idő elmúlt, az F-1 a talponmaradásért küzd.
Nekem ez a véleményem.
Az emberek igénye ma pont ugyanaz, mint 30-40 éve. Drámát és mennybemenetelt akarnak látni, küzdelmet, versenyt. Azt az érzést kellene keltenie ennek a sorozatnak, hogy földi halandó képtelen lenne menni egy F1 autóval akár egy kört is, nemhogy gyorsan menni vele és vezetni 50 körön át egy futamot, mint a Stroll gyerek. Persze lehet, hogy akkora mázlija van, hogy éppen az ő apja multimilliárdos a tehetsége mellé, de én inkább azt gondolom, hogy ez is könnyebben tanulható lett. Bemondja Wéber, hogy eszébe jutott a kanadainak a kiskora, amikor a parkolóban driftelgetett :) Oh.

Nem tudom a látottak hány mai tizenévest vonzanak, de szerintem nem sokat. Nem tudom te rajonganál-e ma ezért az egészért, ha ezt látod fiatal korodban 10 éven keresztül, amit most.. Mi már mindig nézzük, amíg lesz, mert megszoktuk és max. morgolódunk rajta .

Az F1-nek kellene lenni a leggyorsabb, leghangosabb, legveszélyesebb, legdrágább motorsportnak a világon. Ebből maradt a legdrágább és talán a leggyorsabb, de utóbbiban nem vagyok biztos. Értelmetlen megkötések, nincs már a tankolás kiszámíthatatlansága, nincs más gumistratégia, semmi nincsen. Meg kellene ezt szüntetni, kellene még 1-2 másik gumigyártó, menjen mindenki olyan gumival amilyennel akar. Boxból irányítást azonnal betiltani. Első szárnyról letakarítani a 80% cuccot. Diffúzorokat egyszerűsíteni, zavaró hátsó légörvényesítést minimalizálni.

Az F1 zöld programja egy arcpirító képmutatás. Eleve a világon a közúti járműforgalom 12% szennyezésért felelős, a villamosenergia előállítás pedig 50%-ért. A repülés és a hajózás kb. annyi szennyezést adnak mint a közúti járművek de egyébként rájuk semmi szabály nem vonatkozott eddig, talán most kezdik basztatni őket. Amikor a személyautók végre takarékosak, egészen környezetkímélők, akkor veszik elő őket újra, pedig a 30 évvel ezelőttinek kb. a 10%- át szennyezik most. Mennyi eredményt várhatunk ettől? Emellett a világban, főleg Ázsiában működő elavult szar erőművekkel nem foglalkoznak, ahol 10x annyi eredményt lehetne elérni olcsóbban. 90 óta alig csökkentettünk valamit a szennyezésen a világban, pedig dollár milliárdokat költenek alternatív dolgokra.
Rengeteg sorozat van a világon, ahol reszelgethetnék a zöld autózást, ennek rohadtul nem az F1 20 autója kéne a terepe legyen, befagyasztott szabályokkal, ezáltal hetedik éve bebetonozva egy csapatot az élre. Mindezt úgy, hogy általuk hetente 500 ember repked a világban, 200-300 kamion viszi az olyan felesleges cuccaikat is mint a kétszintes motorhome (ebből ráadásul normál évben három kering a világban csapatonként, hogy mindenhová odaérjen). Saját szememmel láttam, amikor Monacoban futam után egy órával nagy kukákba hányták ki a díszítést, cserepes növények százaival együtt.. Persze ez csepp a tengerben. Megérkezik az úri közönség, Ökörsztónné 10 bőrönddel egy napra (láttam ezt is). Sorolhatnánk.

Az F1 drága dolog, gazdagoknak való, az vegyen benne részt akinek van erre pénze, mi meg élvezzük. Nem kell semmit megtakarítani ott. Részemről leszarom, hogy az F1 irodája mára már karbonsemleges és azt is, hogy 100 vagy 300 literrel mennek-e a versenyen (:v Kit érdekel ez? AZ nem F1 rajongó, az biztos, aki ezt nézi. Bár, amilyen kretén világban élünk :pf02

Akármennyire is mondják itt sokan, soha nem volt ehhez fogható dominancia, ilyen hosszú távon. Ez páratlan, még az egyébként szintén roppant unalmas Ferrari/MS korszak is izgalmasabb volt, a Vetteles is tudott hozni 1-2 év izgalmat.
Ufffff !!!
Jól beszéltél (:i
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2020.11.16. 21:23

keF1r írta:
2020.11.16. 21:16
Bandee írta:
2020.11.16. 21:02

Az emberek igénye ma pont ugyanaz, mint 30-40 éve. Drámát és mennybemenetelt akarnak látni, küzdelmet, versenyt. Azt az érzést kellene keltenie ennek a sorozatnak, hogy földi halandó képtelen lenne menni egy F1 autóval akár egy kört is, nemhogy gyorsan menni vele és vezetni 50 körön át egy futamot, mint a Stroll gyerek. Persze lehet, hogy akkora mázlija van, hogy éppen az ő apja multimilliárdos a tehetsége mellé, de én inkább azt gondolom, hogy ez is könnyebben tanulható lett. Bemondja Wéber, hogy eszébe jutott a kanadainak a kiskora, amikor a parkolóban driftelgetett :) Oh.

Nem tudom a látottak hány mai tizenévest vonzanak, de szerintem nem sokat. Nem tudom te rajonganál-e ma ezért az egészért, ha ezt látod fiatal korodban 10 éven keresztül, amit most.. Mi már mindig nézzük, amíg lesz, mert megszoktuk és max. morgolódunk rajta .

Az F1-nek kellene lenni a leggyorsabb, leghangosabb, legveszélyesebb, legdrágább motorsportnak a világon. Ebből maradt a legdrágább és talán a leggyorsabb, de utóbbiban nem vagyok biztos. Értelmetlen megkötések, nincs már a tankolás kiszámíthatatlansága, nincs más gumistratégia, semmi nincsen. Meg kellene ezt szüntetni, kellene még 1-2 másik gumigyártó, menjen mindenki olyan gumival amilyennel akar. Boxból irányítást azonnal betiltani. Első szárnyról letakarítani a 80% cuccot. Diffúzorokat egyszerűsíteni, zavaró hátsó légörvényesítést minimalizálni.

Az F1 zöld programja egy arcpirító képmutatás. Eleve a világon a közúti járműforgalom 12% szennyezésért felelős, a villamosenergia előállítás pedig 50%-ért. A repülés és a hajózás kb. annyi szennyezést adnak mint a közúti járművek de egyébként rájuk semmi szabály nem vonatkozott eddig, talán most kezdik basztatni őket. Amikor a személyautók végre takarékosak, egészen környezetkímélők, akkor veszik elő őket újra, pedig a 30 évvel ezelőttinek kb. a 10%- át szennyezik most. Mennyi eredményt várhatunk ettől? Emellett a világban, főleg Ázsiában működő elavult szar erőművekkel nem foglalkoznak, ahol 10x annyi eredményt lehetne elérni olcsóbban. 90 óta alig csökkentettünk valamit a szennyezésen a világban, pedig dollár milliárdokat költenek alternatív dolgokra.
Rengeteg sorozat van a világon, ahol reszelgethetnék a zöld autózást, ennek rohadtul nem az F1 20 autója kéne a terepe legyen, befagyasztott szabályokkal, ezáltal hetedik éve bebetonozva egy csapatot az élre. Mindezt úgy, hogy általuk hetente 500 ember repked a világban, 200-300 kamion viszi az olyan felesleges cuccaikat is mint a kétszintes motorhome (ebből ráadásul normál évben három kering a világban csapatonként, hogy mindenhová odaérjen). Saját szememmel láttam, amikor Monacoban futam után egy órával nagy kukákba hányták ki a díszítést, cserepes növények százaival együtt.. Persze ez csepp a tengerben. Megérkezik az úri közönség, Ökörsztónné 10 bőrönddel egy napra (láttam ezt is). Sorolhatnánk.

Az F1 drága dolog, gazdagoknak való, az vegyen benne részt akinek van erre pénze, mi meg élvezzük. Nem kell semmit megtakarítani ott. Részemről leszarom, hogy az F1 irodája mára már karbonsemleges és azt is, hogy 100 vagy 300 literrel mennek-e a versenyen (:v Kit érdekel ez? AZ nem F1 rajongó, az biztos, aki ezt nézi. Bár, amilyen kretén világban élünk :pf02

Akármennyire is mondják itt sokan, soha nem volt ehhez fogható dominancia, ilyen hosszú távon. Ez páratlan, még az egyébként szintén roppant unalmas Ferrari/MS korszak is izgalmasabb volt, a Vetteles is tudott hozni 1-2 év izgalmat.
Ufffff !!!
Jól beszéltél (:i
Te is KeF1r mester (:o (:n

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2020.11.16. 21:24

Bandi tökéletesen összefoglaltad a lényeget.
Én már rendszerint nem nézem, néha a gyerek bekapcsolja akkor esetleg.
Sajnálom egyszerűen a 2 órát erre a szerencsétlenkedésre. Bármilyen más sportot megnézek, mert izgalmasabb...
(sajnos)

Avatar
keF1r
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3295
Csatlakozott: 2014.01.01. 11:43
Mi vagy?: GYÚÚÚÚÚCSÁÁÁÁNY

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: keF1r » 2020.11.16. 21:29

rdaneelolivaw írta:
2020.11.16. 21:24
Bandi tökéletesen összefoglaltad a lényeget.
Én már rendszerint nem nézem, néha a gyerek bekapcsolja akkor esetleg.
Sajnálom egyszerűen a 2 órát erre a szerencsétlenkedésre. Bármilyen más sportot megnézek, mert izgalmasabb...
(sajnos)
Én istenieket alszom rajta...főleg mióta szujó nem kiabál közben (:v
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2020.11.16. 21:33

rdaneelolivaw írta:
2020.11.16. 21:24
Bandi tökéletesen összefoglaltad a lényeget.
Én már rendszerint nem nézem, néha a gyerek bekapcsolja akkor esetleg.
Sajnálom egyszerűen a 2 órát erre a szerencsétlenkedésre. Bármilyen más sportot megnézek, mert izgalmasabb...
(sajnos)
szar lehet nektek.
:mosoly:
Én ha csak nincs valami igazán fontos dolgom, megnézem az edzéseket az időmérőt és a futamot. Rendszerint a német RTL-en is követem, ők több infót adnak mint a királyi agymosós TV.
Anyósom meg is jegyezte, hogy az ő temetését lehetőleg ne hétvégére tervezzék mert ha ha ütközik egy Forma-1 futammal akkor én inkább azt fogom nézni.
(:u
Viccesre vette de valahol eltalálta.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: 2020 Turkish Grand Prix - Instanbul Park, Nov 13 - 15

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2020.11.16. 21:59

Megnéztem a Merci eredményeit

2014

19 futamból 18 pole és 16 győzelem

2015

21 futamból 20 pole és 16 győzelem

2016

21 futamból 20 pole és 19 győzelem

2017

20 futamból 15 pole és 12 győzelem

2018

21 futamból 13 pole és 11 győzelem

2019

21 futamból 11 pole és 15 győzelem

2020

14 futamból 13 pole és 11 győzelem


137 futamból 110 pole és 100 győzelem. 80% pole és 73% futamgyőzelem a Mercinél, pilótákra nem bontottam, de sztem 60-70% Lajos.

Lezárt