KisVadász írta: ↑2020.12.04. 22:27
keF1r írta: ↑2020.12.04. 19:22
Az eddig látottak nem vetnek túl jó fényt Isteni hamiltonra
Képes voltál vissza idézni ezt a csodálatos mondatot? Igazán megtisztelő.
Nem tudom miért szeretnél egyfolytában engem megtalálni ezzel az "isteni Hamilton" szöveggel, én soha nem gondoltam ezt róla.
Sőt...
Egy faék egyszerűségű ember, aki sajnos nem sok műveltséget sajátított el gyerek és tinédzser kora során, de nem egy fasz, a szíve többnyire a helyén van és amit a pályán művel az meg kibaszott király. Ennyi.
Azt pedig továbbra is állítom, hogy a hibrid éra alatt 1x, 2x fogható lett volna, ha méltó ellenfele lett volna, ami nem volt. Ez az ÉN véleményem. Lehet rajta fetrengeni, meg vicc idézeteket hozni (amin még így másodszor is jót nevettem, szóval végül is köszi
), ettől még ÉN így gondolom. Osz'kész!
Amit meg most Russel művel nagyon tetszik, őszintén szólva remélem is, hogy borsot tör Lajos orra alá, fel kéne már rázni egy kicsit.
Az lehet, hogy most épp Lajos következő fizetéséből vonogat le 10-100 ezreket körönként.
Félre ne értsd nincs veled bajom. lajossal sincs mint irtam. csak helyén kell kezelni az ekkora technikai fölény által nyert vb cimeket.
Erre két példa volt a modern kori F1 ben
egyik a sumaheri...mikor az f1 összes szabályát gumi autó stb... de még a pályát is hozzá fejlesztették
a másik a lajosféle mikor egy csapat ordas nagy dominanciája közben befagyasztják a szabályokat
mint emlitettem a mclaren honda dominanciát nem veszem ide mert ott tecnikailag ugyan legalább ekkora ha nem nagyobb volt a dominancia de a két versenyző éles volt egymás ellen is...a fenti esetekben meg még ez sincs.
Mindenképpen lajos mellett szól az, hogy a pályán legalább korrekten viselkedik ellentétben miskával aki egy geci volt.
Mig a magánéletben miska volt aki korrekt családapaként allürök nélkül élt lajos meg celebkedik nem túl szimpatikusan
De mindketten a sikerszériájukat a techikai dominanciának köszönhetik elsősorban és a valós versenytárs hiányának. Ezért van az, hogy sokan nem tarták ezeket a cimeket akkora értéknek...
Bárki bepunnyadna, ha 90%-on autózva verné röhögve a mezőnyt.
Én évek óta nem láttam határon autózó mercit.
Rosszul látod ezt a foghatósági kérdést is. A ferrari is úgy tudott közelkerülni hozzájuk, hogy több üzemanyagot adott a motornak...mivel más lehetősége már nem volt a teljesitmény nyerésnek...de ez szabálytalan. Persze az F1 szent tehenét nem kurják ki páros lábbal...A honda sem kispályás motorfejlesztés terén, még ha az utóbbi évtized a balfaszkodásaikról szólt is...de a kivonulásban ennek van döntő szerepe...nincs esély megfogni a mercit. az uj motorformula meg még mesze van és lutri is.
Ők akkor voltak nagy tanárok mikor korlátozások nélkül lehetett fejleszteni, mert tehnologiailag fejlettek voltak mindig is...
A tegnapi történések meg még rá is tesznek ezekre a dolgokra egy lapáttal
De többet nem irom le