Bandee írta: ↑2021.05.02. 19:07
Hamilton ma megmutatta miert zsenialis versenyzo. Abszolut megerdemelten nyert. Amikor kellett ott volt
Ugy tunik a rb nem fogja tudni tartani a lepest, ahogy sejtettem. Verstappen kicsit erolteti, szerintem egyre inkabb lecsusznak majd o meg kuzd majd de hiaba
Bottas elkepeszto balfasz lett valamiert
SZerintem se Verstappent se Hamiltont nem fogja tudni segiteni a csapattarsa, de nem is banom. Rendezzek le egy az egyben
Kimi remelem lerendezte idenre a balfaszkodasat. Kar erte erzesre jo futama lett volna. Kb. Mint egy amator, merges vagyok ra
Alonso is ugyes volt azert a rutin kijott
Egyebkent szar verseny volt. Elmentem motort mosni inkabb
Hát, Hamiltonnak ez abszolút a könnyű győzelmei közé tartozott. Itt aki lényegében árral szemben küzd, az Verstappen. A kigyorsításokon és a végsebességben a Red Bull ma semmit nem tudott a Mercedes ellen. Verstappen, aki egy másik liga a szégyenletesen teljesítő Bottashoz képest, még csak támadni sem tudta, amikor mögötte jött a pályán. Ahol vezetni kellett, ott letolta a pályáról lényegében, ahol meg csak ráállni a gázra, ott semmit nem tudott csinálni. Csoda, hogy előtte tudott végezni.
Bahreinben megérdemelte a dicséretet Hamilton, ma itt csak a kötelezőt hozta. Ezzel a tempófölénnyel meg az ő rutinjával a mai győzelemben semmi rendkívüli nem volt.
Az már látszik, hogy semmi nem lesz abból az évad teljes hosszában, hogy a Mercedes micsoda félretervezést csinált, és mekkora hátrányban vannak. Vannak egy fenét. Felzárkózott a Red Bull mögéjük, lesz olyan pálya, ahol gyorsabbak is lesznek, de egyelőre Verstappen az, akinek az oddsok ellen kell mennie. Ezért is hibázott ma is. Egyből Alonso 2012-es japán rajtja jutott eszembe - lényegében az volt az egyetlen hibája, amit vétett egész évben, és azt is azért, mert sokkal keményebben kellett dolgoznia azzal, amije volt, mint Vettelnek. Verstappennél idén ugyanez lesz a helyzet: ő fog mindig pengeélen táncolni, neki egy elmért kanyarcsúcs sem fog beleférni sehol. A fő esélye az lesz (már ha nem marad le a Red Bull végképp a fejlesztési versenyben), hogy Bottas mellett elkényelmesedett Hamilton. Lényegében 2016 óta nem támasztottak elé komoly kihívást bajnoki versenyben. 2017-ben és 2018-ban is Vettel gyalázatos utolsó harmada miatt húzta be a címeket Hamilton futamokkal az idény vége előtt úgy, hogy az európai szezon végén még Vettel vezette a pontversenyt. Verstappen nem fog így elfogyni az év végére sem, és ebben bízhat, hogy ez azért idegesíteni fogja Hamiltont.
Erre meg biztosan rá fognak pörögni itt páran, de akkor is ki kell mondani: Hamilton gumivinnyogása hihetetlenül irritáló már. Menetrendszerűen nyafog minden futamon, elsőre azt hinnéd, hogy már a vásznakon hajt, aztán megy még egy fél futamot azzal a szettel, közben pályacsúcsot javít. De ez biztos csak azért van, mert nagyon jól vezet amúgy. Wéberék előadták, hogy hát ez a taktika része, azért csinálja. Őszintén, szerintük ki a tököm hiszi el a többi csapat közül, hogy Hamiltonnak gumiproblémái vannak? Évek óta ez megy, a riválisok nálunk, fotelszakértőknél ezerszer jobban tudják, hogy mennyire nem kell ezt komolyan venni. Lényegében ott tartok, hogy már akkor kezdenék aggódni Hamiltonért, ha nem lihegne bele a rádióba 10 kör után, hogy lerongyolódtak a papucsok, aztán nem menne még további 30 kört úgy, hogy kétkörönként leggyorsabb kört fut, ahogy azt n+1 éve csinálja már.
Egyetértek egyébként, Alonso baromi nagyot ment ma. Nálam ő volt a futam egyik embere, a másik pedig Norris, aki 40 körös közepesekkel tudott a sokkal jobban működő és jobb állapotú keményeken hajtó Leclerc előtt befutni.