Bandee írta: ↑2021.05.26. 21:47
vollebak írta: ↑2021.05.26. 21:36
Mindegy, csak eszembe jutott most ez megint, ahogy elkezdtem olvasni, amit írtál.
Akkor inkább hagyjuk.
Semmi ilyen nem volt benne, bár az igaz, hogy szoktam ugrani az írásbeli stílusodra, de ebben most semmi ilyen nem volt, tényleg. Nekünk a személyes kommunikáció jobban megy.
Nekem tök mindegy ki hogyan szurkol és kinek, meg miért rajong. Annyira ez a dolog nem is érdekel, van most más elég megoldandó problémám/dolgom, ezt csak inkább lazább csevejnek gondoltam. Volt pár viccesebb hozzászólás is végre, kicsit a régi időket idézte, gondoltam beszállok. Kár volt
Tehát ha alapból ilyen heves érzelmeket váltott ki a válaszom akkor inkább tekintsd tárgytalannak. Töröltem
Lökött vagy, nem kellett volna kitörölni. Mondjuk szerencsére a válaszomban megvan
Az érdekes, hogy mi lehet az, amire ugrasz abban, ahogy írok. Dani szokott cukkolni, hogy A4-es, de azon kívül, hogy talán túlmagyarázom, amit mondani akarok, bunkó/tiszteletlen/flegma/kekk sosem vagyok. Sőt, szerintem személyesen is pont ugyanilyen vagyok. De mindegy, ennyit tényleg nem ér az egész.
A lényegi rész: értem én, meg igazad is van. Részemről az F1 halála az, hogy az autók olyan kialakításúak, hogy nem tudják egymást követni, mert dirty air van, és nincs tapadás az első tengelyen, meg lerohadnak a gumik. Mindennek a rákfenéje ez, mert ha dominancia is lenne, ha legalább egymás seggében autózás lenne, mint régen, az a legnyomasztóbb fölényt is enyhíteni tudná. A híres Villeneuve-Arnoux csata is a második helyért ment, mégis, a letöbben azt sem tudják, ki nyerte azt a futamot
Szóval maximálisan igazat adok abban, hogy legyenek hangosak, idegesek a kocsik. Legyen 1500 lóerő, legyen buta aerocsomag, legyenek bazi nagy abroncsok, legyen „büdös, állatias” az egész, hogy ha elmegy az ember mellett, szarjuk össze magunkat, hogy én ebbe be nem ülnék. Lehetne úgy is szofisztikált a tervezés, hogy nem lehetetlenítik el a versenyzést magát a dirty airrel, ebben biztos vagyok. Én pont azt reméltem 2014 előtt, hogy ez az új turbóéra legalább ezt elhozza nekünk. Hát, nem jött be.
Viszont azzal, amit írtatok Kefírrel, hogy milyen fiatalok a versenyzők, sokat nem lehet (meg szerintem nem is kell) kezdeni. Pont azért, amit írtál: sosem volt a szegények sportja ez, és egyre inkább nem az. Amiben ekkora pénz van, ott intézményesített lesz az utánpótlásnevelés. A Red Bull üzletpolitikája a kezdetektől ez volt. 2007 körül tojtak ők az aktuális F1-es projektre, a lényeg az volt, hogy kit tudnak kinevelni és az a versenyző mire fogja majd vinni. Ez lett Vettel, és be is jött a recept, mert előtte meg ott volt Hamilton példának. Azt tartom, hogy a mai versenyzők megállnák a helyüket bármilyen körülmények között, mert az is elkerülhetetlen, hogy ahogy haladunk előre, úgy lesz egyre sűrűbb készségek tekintetében a mezőny emiatt a sok juniorprogramozás miatt.
Abban egyetértek, hogy ne legyen az, hogy akinek sok pénze van, az el tudja vezetni ezeket a kocsikat. Ezzel kapcsolatban nekem mindig az volt a legcsüggesztőbb dolog, hogy néhány kivételtől eltekintve (Verstappen, Rosberg, Villeneuve, Hill) mindenféle kutyaütő leszármazott nekiállt versenyezgetni, csak azért, mert az apja/nagybátyja versenyzett, és volt pénz meg affinitás. Prost fia, a kis Fittipaldik, a kis Piquet, a kis Mansellek, Josh Hill mind azt húzták csak alá, hogy ha elég korán van elég sok pénz elég sokat gokartozni, valami erős kategóriáig úgyis eljut a gyerek. Ez rémesen szar, amikor arról kéne hogy szóljon ez az egész, hogy ezeket a betonszörnyeket csak egy maroknyi ember tudja elvezetni a világon, pláne ilyen tempóban. De hát sokat ezzel sem lehet kezdeni, főleg akkor nem, ha egy tucat kis Piquet-re jut egy kis Rosberg vagy egy kis Verstappen, akire lehet mondani, hogy na, hát bizonyíték arra, hogy a tehetség öröklődik.