ezért kérdeztem, mert te azért ültél nem csak 80km/h órás kanyarban autóban.bertone írta: ↑2021.06.07. 16:30Biztos te is próbáltál már valamit eltörni úgy, hogy ide-oda hajlítgatod. a gumiban lévő acél szálakkal pont ez történik amikor megkapják a terhelést aztán meg elmegy róla. Egyenes szakaszon ez csak minimális, azonban kanyarban, rázókövön elég drasztikus. Ilyenkor kifejezetten hajlításnak van kitéve, míg egyenesben, nagy sebességnél inkább húzásnak. Viszont belátható, hogy egy, a hajlítgatásoktól már meggyengült szál (szálak) sokkal könnyebben szakadnak el húzásra is.9_46_20 írta: ↑2021.06.07. 13:16
persze nem értek hozzá, igaz is, de nekem valahogy az a véleményem, hogy nem oszt nem szorozz ott már az 1 mp-cel lassab kör. Ráadásul mindegyik egyenesben durrant el, akkor mit kellett volna csinálni? 250-nel menni ott? az foglamam nincs, de lehet hogy körönként 4-6 mp veszteség is lett volna
lehet úgy volt vele menjünk még goyrsabban, akkor hamarabb vége van a két körnek...
Egyébként érdekes ez a dolog. El sem tudod képzelni, hány olyan esettel találkoztam, amikor egy gömbfej nem akkor szakad ki, amikor arra számítanál. Tényleg nagyon sok olyan esettel volt találkozásom, amikor lassú haladás közben, néha éppen a megálláskor szakadt ki. Ilyenkor mindig az jut az ember eszébe, mi lett volna, ha ez nagy sebességnél történik? Ám olyannal én még nem találkoztam (egyetlen kivétellel, amikor pont nekünk szakadt ki a Semperit ralin egy murvás gyorsaságin a Lancia jobb alsó gömbfeje bőven 100 fölött).
értem amit mondasz, de nekem továbbra is hihetetlen, hogy ha valaki visszavesz 2%-ot az megmenti.