Nem biztos, hogy egyszemélyben Landora fejlesztették a mostani autót ami alapvetően a 2020-as új motorral. Landonak is hozzá kellett ehhez szokni, Ricsi alkalmazkodó képessége most megmutatkozik. A csapat hosszú hónapok óta azon izzad, hogy javítsa a gépet Ricsi igényei szerint. A baj ott van ha a pilóta visszajelzései nem pontosak. Azzal mit kezdjen Key, hogy Ricsi jónak érzi az autót, de kap 0,5 - 1 sec-ot a csapattárstól?Nigel Hill írta: ↑2021.07.04. 13:02Ha nem egy átmeneti évről beszélnénk még oké is lenne. Az meg hogy hány ezer km-t rakott bele irreleváns, mert, attól még nem vett részt ennek a konstrukciónak a megépítésébe (meg Volle szerint amúgy is tufa Ricsi) és ez nem is fog idén változni.Redbull írta: ↑2021.07.04. 12:53
Vollénak igaza van. Az MCL35M-be Ricsi sok ezer km-t belepakolt, úgy 5 ezer körül. Ennek ellenére nem tud zárkózni Norrisra. Ez egyszerűen szégyen saját magára nézve. Tudjuk miből van kevés az F1-ben, a türelemből.
Ha Ricsin megy el a konstruktőri 3. hely annak következményei lesznek.
Az új gép tervezése már befejeződött, az alkatrészeket gyártják. Nehéz dolga lehet a csapatnak, hogy meg tudjon felelni mindkét pilóta igényeinek. Tartok tőle, 2023-ben már nem Ricsivel fogunk felállni a rajtrácsra.