Re: Formula 1 BWT Grosser Preis Von Österreich 2021
Elküldve: 2021.07.05. 18:30
Felejtsem el. Jó vicc. A sky közvetítésbe ha 10x nem mondták el a káros hatását, akkor egyszer sem. Én Russell miatt a középmezőnyt lövettem legjobban figyelemmel, ahol végig ez határozta meg a helyzetet meg tény. Kivéve amikor valakinek körökkel frissebb, vagy lágyabb gumi volt, amivel be tudott menni rövidebb féktávon és jobb kigyorsításon, mint Sainz pl. Amúgy Hamilton ha jól emlékszem csak megelőzte Norrist, a futam második felében meg sérült padlólemezzel ment. Lecrerc 6 körrrel fiatalabb gumikon volt, de gondolom ezek az apró tények sem számítanak. Szerinted ez bagatel, úgyhogy hagyjuk is. A szemüvegeden át amit nem látsz és nem is akarsz meglátni. azzal felesleges vitatkoznom. A csapat is elégedett volt Ricciardo versenyen mutatott teljesítményével, az időmérővel pedig nem. Még jó, hogy nem az elvakult szurkolók irányítják a csapatot. Amikor a csapat a csapat miatt volt szar a teljesítmény, azokat miért nem ostoroztad ilyen elvtelenül? Pedig a kedvencünket küldték a süllyesztőbe, sőt Monaco 2017 egyenesen megbocsáthatatlan volt véleményem szerint. Nem, neked Ricciardo a kipécézett áldozatod, akibe mindig fogsz találni kivetni valót akárhogy is megy.vollebak írta: ↑2021.07.04. 23:05Ezt a DRS-vonatozós dolgot felejtsd már el. Szerinted Ricci valahogy mindig DRS-mizériába kerül, és hát akkor nincs mit tenni, karok széttárva, ez van, nem volt ez rossz, azért odatette, amit tudott.Nigel Hill írta: ↑2021.07.04. 22:20Ma Ricsivel annyi történt, hogy az elején feljött majd hol benne volt, hol vezette a DRS vonatot. Ahol aztán könnyű bukni. A kicsúszásáig láthatóan gyorsabb Perez is +15 mp-et kapott a boxkiállásokig Norristól csak emiatt. Pedig a RB tempója megvolt. Nem DRS vonatban autózva láthatóan még Norrsinál is gyorsabb Perezt és a Red Bull-t kellett volna megelőzze Ricsinek. Értem. Vettel meg lágy gumikon ment az elején, csak annyira lassult vissza, hogy vigye a DRS vonatot. Hiába a leggyorsabb a McLaren, ha a DRS sokat kiegyenlít, és ha elől lévő más is nyithatja. Ha a stratégia jobban bírja jobb is lehetet volna. Így most ez van. Az elején jól odatette, ahogy kell. Ettől függetlenül Norris egy teljesen más ligát képviselt ma.
Nézd meg az újraindítást az SC után. Pérez fogta Norrist az első kanyar után, Norris meg simán legyorsulta mégis a hármas kanyarig, és a mögötte szélárnyékozó Mercedesek sem tudtak ráesni. A futam további későbbi részében Hamilton sem tudott mit kezdeni DRS-sel sem Norris ellen. De biztos nagyon nehéz dolga volt szegény Riccinek ugyanezzel a kocsival, ilyen végsebességgel plusz DRS-sel támadni másokat, akiknek nem volt DRS-e előtte, vagy ellépni a vonat éléről, amikor a McLarenéhez képest hurka végsebességű Ferrarival Leclerc volt mögötte Ugyanolyan gumikon voltak mindketten, a McLaren másik ligában volt ezen a pályán most a Ferrarihoz képest, Ricciardo mégis 14 körön át volt képtelen úgy ellépni Leclerc-től az első stintben, hogy még csak nem is ment hosszabban - ő cserélt a kettő közül először.
Ezt magyarázza már meg nekem valaki, hogy lehet egész jó teljesítményre hivatkozni, meg DRS-vonatot emlegetni, amikor egy versenyző a leggyorsabb végsebességű kocsiban ülve a leglassabb végsebességűtől, ami összességében is lassabb csomag és ugyanolyan stratégián megy, képtelen ellépni: