Első futam: 2012 Körök száma: 56 Pálya hossza: 5,513 km Versenytáv: 308,405 km Körrekord: 1:36.169 Charles Leclerc (2019)
Időterv
Október 22 - péntek
Első szabadedzés: 18:30 - 19:30 Második szabadedzés: 22:00 - 23:00
Október 23 - szombat
Harmadik szabadedzés: 20:00 - 21:00 Időmérő: 23:00
Október 24 - vasárnap
Futam: 21:00
Az eddigi 8 futamból 5 alkalommal nyert Hamilton. Csak Vettel, Räikkönen és Bottas tudta egy-egy alkalommal megtörni Hamilton dominanciáját. És egyelőre úgy néz ki, most is neki áll a zászló a Mercedes feltámadását követően.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Elküldve: 2021.10.19. 19:32
Szerző: Redbull
2019 időmérő:
2019 futam végeredmény:
Verseny összefoglaló:
Vettel bal első kerekének a felfüggesztése eltört. A többség kétszer boxolt, szerintem ez így lesz most is tekintve, hogy ugyan azon gumikeveréket hozták mint 2019-ben. A pályán történt ugyan felújítás ám ennek a hatását még nem ismerjük. Szép nyári idő várható, végre elfeledhetjük a hideg esős hétvégéket.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Vettel bal első kerekének a felfüggesztése eltört. A többség kétszer boxolt, szerintem ez így lesz most is tekintve, hogy ugyan azon gumikeveréket hozták mint 2019-ben. A pályán történt ugyan felújítás ám ennek a hatását még nem ismerjük. Szép nyári idő várható, végre elfeledhetjük a hideg esős hétvégéket.
A jobb hátsó tört el.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Vettel bal első kerekének a felfüggesztése eltört. A többség kétszer boxolt, szerintem ez így lesz most is tekintve, hogy ugyan azon gumikeveréket hozták mint 2019-ben. A pályán történt ugyan felújítás ám ennek a hatását még nem ismerjük. Szép nyári idő várható, végre elfeledhetjük a hideg esős hétvégéket.
A jobb hátsó tört el.
Persze, igaz. Ez miatt volt levegőben a bal első kerék.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Elküldve: 2021.10.21. 09:50
Szerző: Redbull
Lassan kezdenek kifogyni az alkatrészekből a fiúk, van aki már túl is teljesített.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Elküldve: 2021.10.21. 09:52
Szerző: Redbull
Ricsi már egy vérbeli texasi cowboyféle kalapban nyomja
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Elküldve: 2021.10.22. 19:52
Szerző: Nigel Hill
Egy teljes másodperc a merci előnye. Szerintem a VB címet oda is lehet adni a neki. Jól kigründolták.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Nagyon unalmas, hogy gyorsul egy autó néhány tizedet és azonnal: csalás!
Biztos ez is a show része, meg az újságírók narrativaja, de mocskos unalmas és az én szempontoból mostmár kontra produktív is...
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Érdekes.
Menet közben állítani a felfüggesztésen?
Bakker, ha ez az FIA szerint szabályos, akkor a Merci tényleg bármit megtehet.
A nagy lófütyi van itt. Vettel Ferrarija ugyan így viselkedett 2019- ben.
Az egyenesben akkora a leszorító erő nagy sebességnél, hogy lekushad az autó főként a hátsó része. Jóval alacsonyabb lesz a padló dőlés szöge.
Az újságírók fokozzák a szarkavarást, közelítünk a finishez.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Elküldve: 2021.10.23. 11:49
Szerző: Phoebe
Tudom, csak egy vélemény a sok közül, de téma volt ez tegnap a második szabadedzés alatt. WG szerint nincs szó szabálytalanságról, a többi csapat is próbálkozik ilyesmivel.
Ezt már én teszem hozzá, hogy, ha ez így van, akkor gratulálok a Mercedesnek, hogy megint ők oldották meg legjobban a dolgot. Ha ez tényleg ekkora előnyt jelent, akkor valószínű bukja Verstappen a VB-t. Most jól jönnének az önhibán kívül bukott pontok.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Nagyon unalmas, hogy gyorsul egy autó néhány tizedet és azonnal: csalás!
Biztos ez is a show része, meg az újságírók narrativaja, de mocskos unalmas és az én szempontoból mostmár kontra produktív is...
Egyetértek.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Érdekes.
Menet közben állítani a felfüggesztésen?
Bakker, ha ez az FIA szerint szabályos, akkor a Merci tényleg bármit megtehet.
A nagy lófütyi van itt. Vettel Ferrarija ugyan így viselkedett 2019- ben.
Az egyenesben akkora a leszorító erő nagy sebességnél, hogy lekushad az autó főként a hátsó része. Jóval alacsonyabb lesz a padló dőlés szöge.
Az újságírók fokozzák a szarkavarást, közelítünk a finishez.
Ha ez így lenne, hogy csupán a megnövekedett leszorítóerő miatt lapulna be az autó hátulja akkor a többieké is leülne, főleg a Red Bull-é.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
A nagy lófütyi van itt. Vettel Ferrarija ugyan így viselkedett 2019- ben.
Az egyenesben akkora a leszorító erő nagy sebességnél, hogy lekushad az autó főként a hátsó része. Jóval alacsonyabb lesz a padló dőlés szöge.
Az újságírók fokozzák a szarkavarást, közelítünk a finishez.
Ha ez így lenne, hogy csupán a megnövekedett leszorítóerő miatt lapulna be az autó hátulja akkor a többieké is leülne, főleg a Red Bull-é.
Úgy - úgy!
És Toto sem azzal védekeznek, hogy "régóta csináljuk, meg mások is csinálják".
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Nagyon unalmas, hogy gyorsul egy autó néhány tizedet és azonnal: csalás!
Biztos ez is a show része, meg az újságírók narrativaja, de mocskos unalmas és az én szempontoból mostmár kontra produktív is...
Egyetértek.
Valóban unalmas, de amíg ennyire kötöttek a szabályok, nehéz elhinni, hogy a "megértettük az autót, megtaláltuk a jó beállításokat" ekkora ugrást jelent.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
Elküldve: 2021.10.23. 15:23
Szerző: Redbull
A teljes igazságot nagyon sokára tudjuk meg.
Nézzétek meg Vettél autóját 2019- ben ugyan így lelapult.
Re: Formula 1 Aramco United States Grand Prix 2021
A teljes igazságot nagyon sokára tudjuk meg.
Nézzétek meg Vettél autóját 2019- ben ugyan így lelapult.
Pont a Ferrari a másik akivel kivételeznek.
De ott szerintem nem ez volt. Most a Merci pont a diffúzornak a hatékonyságát csökkenti és ezzel a légellenállást is. De csak gondolj bele, hogy ha a hátul keletkező megnövekedett leszorítóerőtől( diffúzor+szárny) nyomódna be az autó hátulja akkor a csökkentett hatékonyságú diffúzor hogy lenne képes odaszívni az autó alját. A szárny pedig akkora nyomást szerintem képtelen elviselni, hogy egy ilyen kemény futóművet ekkora mértékben összenyomjon.