Nézd meg te.
Az ütközés a box bejárat előt történt, de Hami felzárkózása során Verstappen nem úgy helyezkedett el mint aki visszaadja a pozíciót.
Nézd meg te.
Ez egy káosz futam amit a versenyirányítás még turbózott is tovább.
Lehet így jobban járt... akkor ő jön ki az első SC-nél kerékcserére, Hamilon meg marad... Ha Bottas is marad, akkor még nagyobb cumi.
6 Merci győzelem, 4 RB, 1 Meki, 1 Lotus
Koszi. Ennek alapjan nem lehet tudni. Van az a nagy egyenes ha marad ez a merci elony ott is akkor merci palya lehet
Redbull koma, Max a pálya jobb szélén van, körülbelül 200 méteren keresztül, váltogat vissz és vár:
Szerintem ilyenkor az üldözőnél van már a lélektani előny, főleg látva az elmúlt futamok és a pontkülönbség alakulását.
Gyorsabb az autója sajnos...ő maga semmivel nem különb tappennél
Ezerszer többet tett IDÉn a VB cimért és szerencséje sem volt...+ VB cime sem lesz...erőből behúzza a MERCI...nem függönylább...
KB nem értem mire válaszolok
Közben e
Pontositsunk...
nyilván..
Azert abba gondoljatok bele, hogy nekik ott a tet sulya alatt, magas szinten levo adrenalin es kortizol szint mellett, 2-3 masodperc alatt donteni. Hamilton nem tudhatta mi tortenik, bevillanhatott neki a drs vonal de mar keson. Es kozben mennek 200-al
Szerintem se jobb Hamilton, max erettebb, tapasztaltabb. De ennek a ki jobbnak nem sok ertelme van szerintem annyi tenyezos. Talan masok az erossegeik
Bandee ne viccelj mar.
Balázs, azt mennyire tartod szabályosnak, hogy Bottassal feltartatták, csak azért, hogy beleférjen a Mercinek a kettős kerékcsere? Utána az SC mögött, visszafogták a teljes mezőnyt, a megengedettnél jóval jobban lemaradva, gondolom abból a megfontolásból, hogy az álldogálásban majd visszahülnek Max gumijai a rajtrácson. Egyik sem ért még csak vizsgálatot sem.Button írta: ↑2021.12.05. 22:56Bandee ne viccelj mar.
Ha ezt ma behúzza, akkor az egy orbitális mák.
Ham kiment ez első Sc-nél, Ő nem ment ki..
Elé került a második rajtnál érdemtelenül.
Összegezzük:
a q3-at elb*ssza
majd az sc-nél ismét Ham elött szerencsemalaccal (*)
majd harmadszorra is elb*ssza
még Ocon is elötte
majd befékez Ham elött
én már dupla blackflaggel raknám ki ha lenne olyan
várom, hogy Lance jöjjön már
Tudod en elsosorban az emberi dolgaikert kedvelem vagy nem kedvelem oket, Max jellemfejlodese eleg latvanyos. Mindenki tudja mennyire nem szerettem az elejen, de most nagyon normalis es szimpatiat kelt bennem a melyrepulese is.Button írta: ↑2021.12.05. 22:56Bandee ne viccelj mar.
Ha ezt ma behúzza, akkor az egy orbitális mák.
Ham kiment ez első Sc-nél, Ő nem ment ki..
Elé került a második rajtnál érdemtelenül.
Összegezzük:
a q3-at elb*ssza
majd az sc-nél ismét Ham elött szerencsemalaccal (*)
majd harmadszorra is elb*ssza
még Ocon is elötte
majd befékez Ham elött
én már dupla blackflaggel raknám ki ha lenne olyan
várom, hogy Lance jöjjön már
Nagyon jó a kérdésed, de ez a red flaggel irrelevanssá vált, vélhetően ezért nem vizsgáltákPhoebe írta: ↑2021.12.05. 23:03Balázs, azt mennyire tartod szabályosnak, hogy Bottassal feltartatták, csak azért, hogy beleférjen a Mercinek a kettős kerékcsere? Utána az SC mögött, visszafogták a teljes mezőnyt, a megengedettnél jóval jobban lemaradva, gondolom abból a megfontolásból, hogy az álldogálásban majd visszahülnek Max gumijai a rajtrácson. Egyik sem ért még csak vizsgálatot sem.Button írta: ↑2021.12.05. 22:56
Bandee ne viccelj mar.
Ha ezt ma behúzza, akkor az egy orbitális mák.
Ham kiment ez első Sc-nél, Ő nem ment ki..
Elé került a második rajtnál érdemtelenül.
Összegezzük:
a q3-at elb*ssza
majd az sc-nél ismét Ham elött szerencsemalaccal (*)
majd harmadszorra is elb*ssza
még Ocon is elötte
majd befékez Ham elött
én már dupla blackflaggel raknám ki ha lenne olyan
várom, hogy Lance jöjjön már
Max szerintem is kemény, vagy keményebb volt a kelleténél, de Hamiltont sem kell félteni, csak ő sunyibban, vagy okosabban csinálja. Szinte minden találkozójuk véleményes, nem egyértelmű. Ez nem csak az egyik félen múlik.