nem is mert szabályos volt, nem tudod?Nigel Hill írta: A McLaren amikor kifejlesztette az F-csatornát speciel a többi idióta csapat miatt tiltották be akik kézzel használták azt. Az is fair volt nem?
Aztán RB két évig a földön tolta az orrát, úgy hajlott, köztudott, hogy játszottak a hasmagaságggal is, kipuffogóval, engine mappinggel. Szóval hagyjuk a mesét.
McLaren Mercedes MP4-29
Re: McLaren Mercedes MP4-29
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Nem hiszem, hogy altatnanak, de sajnos nem olyan meggyozoek, mint a tesztidoszak elso felebenMagic írta:Nagyon úgy tűnik.carlos78 írta:Bottas az új vb.
a Ferrari a Mercitől is le van maradva 2 másodperccel, a Williamstől 4-el.
Ráadásul most a Mclaren is megállt Button alatt úgy hogy ők is kiszálltak ab dobogóért vívott harcból.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
az f-csatorna helyett vezettek be a drs-t. a rb szarnya miatt vagy haromszor szigoritottak a vizsgalati eljarason, aztan megis mindig megfelelt. a hasmagassagra meg annyi bizonyitek sem volt, mint a szarnyra, pedig azt is megvizsgaltak kiemelten. a motor vezerles, a kipufogo meg teljesen megfelelt a szabalyoknak. szoval, hagyjuk mar EZT a meset, mert nagyon unalmas.Nigel Hill írta:A McLaren amikor kifejlesztette az F-csatornát speciel a többi idióta csapat miatt tiltották be akik kézzel használták azt. Az is fair volt nem?bertone írta:
Ettől még tarthatom, hogy a McLaren megoldása szabálytalan, mert menet közben a terheléstől függően változtatja az autó aerodinamikai jellemzőjét. Szerintem ez szabálytalan. Szerinted nem az? (Ha ezt Newey találja ki, akkor itt köpködne a fórum 80%-a a Red Bullra. Szerintem.) Más szabálytalan megoldást sem a Mercedesnél, sem a Williamsnél, sem a Ferrarinál, sem egyik más csapatnál sem látok.
De mondom a történetet: A Red Bull minden olyan megoldását, ami számukra előnyös (vagy csak előnyösebbnek vélt) volt, sorra betiltották, akár év közben is, pedig alapvetően egyik sem volt szabálytalan. Ezzel szemben ott van a DDRS, ami egyértelműen szabálytalan volt, ám adtak neki egy évet, hátha bejön. Nem jött be. Most itt van ez a felfüggesztés dolog. Ez is kap egy évet, de jövőre már nem lesz engedve - szerintem.
Aztán RB két évig a földön tolta az orrát, úgy hajlott, köztudott, hogy játszottak a hasmagaságggal is, kipuffogóval, engine mappinggel. Szóval hagyjuk a mesét.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Nincs igazad, mert az RB motorvezérlését elkaszálták. Az már más kérdés, hogy nem azonnal, de az pld. szabálytalan volt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Ebben van némi igazság, de azért lássuk be; nem a McLaren szabálytalan(?) elemén fog elmenni a Red Bull uralma, hanem azon, hogy elszabták az idei kocsit.bertone írta: szerintem az fia ismet szabalyosnak fogja talalni. barmit engednek, hogy megtorjek a red bull uralmat.
Meg hogy a Renault motorja is gyenge.
Meg hogy már Bottas az új vb
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Vagy a fújt diffúzor. Azt is betiltották.Redbull írta:Nincs igazad, mert az RB motorvezérlését elkaszálták. Az már más kérdés, hogy nem azonnal, de az pld. szabálytalan volt.
Egy futamra.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
mitol volt az szabalytalan?Redbull írta:
Nincs igazad, mert az RB motorvezérlését elkaszálták. Az már más kérdés, hogy nem azonnal, de az pld. szabálytalan volt.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Ezen szvsz kár vitatkozni. Sokaknak fáj, hogy a "lónyálas" Red Bull egy zseniális csapat. Szerintem nem az ők megoldásait kell mocskolni, hanem a többi csapatnak kéne némi brainstorm.bertone írta:mitol volt az szabalytalan?
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Kérdezd az FIA-tbertone írta:mitol volt az szabalytalan?Redbull írta:
Nincs igazad, mert az RB motorvezérlését elkaszálták. Az már más kérdés, hogy nem azonnal, de az pld. szabálytalan volt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: McLaren Mercedes MP4-29
a meleg befuvast akkor vegleg betiltottakWilly írta:Vagy a fújt diffúzor. Azt is betiltották.Redbull írta:Nincs igazad, mert az RB motorvezérlését elkaszálták. Az már más kérdés, hogy nem azonnal, de az pld. szabálytalan volt.
Egy futamra.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Nem csak a következő évtől? Mintha csaka brit nagydíjra tiltották volna be '11-ben.bertone írta:a meleg befuvast akkor vegleg betiltottak
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Nem. Létezik hideg és meleg befuvas. Arra az egy futamra mindkettõt betiltották, de a következõtol a hideg az ismét mehetett. A Red Bull a meleget alkalmazta addig.Willy írta:Nem csak a következő évtől? Mintha csaka brit nagydíjra tiltották volna be '11-ben.bertone írta:a meleg befuvast akkor vegleg betiltottak
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Nem. Létezik hideg és meleg befuvas. Arra az egy futamra mindkettõt betiltották, de a következõtol a hideg az ismét mehetett. A Red Bull a meleget alkalmazta addig.[/quote]bertone írta:Nem csak a következő évtől? Mintha csaka brit nagydíjra tiltották volna be '11-ben.
Így már világos.
Akkor a hideg befúvás volt tiltva egy futamig. Az sem fair. A többi csapat hibája, ha gyorsabb a Red Bull.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Na tessék ott van a hátsó felfüggesztésünk. Az ötletes!Willy írta:Ezen szvsz kár vitatkozni. Sokaknak fáj, hogy a "lónyálas" Red Bull egy zseniális csapat. Szerintem nem az ők megoldásait kell mocskolni, hanem a többi csapatnak kéne némi brainstorm.bertone írta:mitol volt az szabalytalan?
F csatornával is olyat adtunk a sportnak, amit az elmúlt 20 évben senki, mert abból lett a DRS!
A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Mercedes MP4-29
sok álmatlan éjszakát töltöttél a létrehozásukban, gondolom, vagy mi ez a többes szám?SilverToM írta: Na tessék ott van a hátsó felfüggesztésünk. Az ötletes!
F csatornával is olyat adtunk a sportnak, amit az elmúlt 20 évben senki, mert abból lett a DRS!
A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Én az a fajta szurkoló vagyok, aki együtt sír együtt nevet kedvenc csapatával. Ha sikeresek úgy érzem az én sikerem is, ha mellé nyúlnak, akkor keresem a jót a pozitívat a dologban és azt amire lehet építkezni, nem pedig ostorozom őket.carlos78 írta:sok álmatlan éjszakát töltöttél a létrehozásukban, gondolom, vagy mi ez a többes szám?SilverToM írta: Na tessék ott van a hátsó felfüggesztésünk. Az ötletes!
F csatornával is olyat adtunk a sportnak, amit az elmúlt 20 évben senki, mert abból lett a DRS!
A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Mercedes MP4-29
én is így vagyok Alonsoval, de az biztos, hogy én nem bicikliztem le mellette azt a pár ezer km-et a télenSilverToM írta: Én az a fajta szurkoló vagyok, aki együtt sír együtt nevet kedvenc csapatával. Ha sikeresek úgy érzem az én sikerem is, ha mellé nyúlnak, akkor keresem a jót a pozitívat a dologban és azt amire lehet építkezni, nem pedig ostorozom őket.
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Puhány.carlos78 írta:én is így vagyok Alonsoval, de az biztos, hogy én nem bicikliztem le mellette azt a pár ezer km-et a télenSilverToM írta: Én az a fajta szurkoló vagyok, aki együtt sír együtt nevet kedvenc csapatával. Ha sikeresek úgy érzem az én sikerem is, ha mellé nyúlnak, akkor keresem a jót a pozitívat a dologban és azt amire lehet építkezni, nem pedig ostorozom őket.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Nem értem, miért nem lehet elfogadni azt, hogy valaki azt gondolja, az egyik autó szabálytalan. Eddig nem sok ellenérv érkezett, miért nem szabálytalan a McLaren hátulja, csak többnyire elvtelen "kedvenc csapat" bevédés. Ugyan ez volt már a Merci tesztnél is. Veletek ellentétben bertone mindig ad ésszerűnek tűnő magyarázatot, miért is gondolja szabályosnak egy-egy kérdéses megoldását a Red Bullnak. De ha szerintetek szabályos, ám legyen, de valamivel indokoljátok is. Az nekem kevés, hogy a McLaren nem lenne olyan hülye, hogy szándékosan szívassa magát. Pont itt jön képbe az FIA, akik már nagyon meg szeretnék törni az RB uralmat. Állítólag anno rábólintottak a megoldásra, így a McLaren nyugodt szívvel kezdhetett erre építeni. Ez persze nem az ő hibájuk, hanem az FIA-é, akik könnyen lehet, hogy szabálytalan eszközt engedélyeztek még korábban. A többit már kitaláljuk, mi lehetett a cél, ahogy a Merci tesztnél is.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Kár, hogy szart se értetek vele. IDÉn viszont áll a zászló, szerintem a McLaren a legkiforrottabb, leginkább átgondolt konstrukció. A Mercedes lehet még nagyon jó, igen sima és eredményes tesztet futottak. Pénz csak erre a két csapatra tennék. Ha valamelyik kis csapat esetleg betalált volna, év közben legyűrik őket tehát magam részéről nem számolok velük. A RB gondja nem kicsi, IDÉn Vettel (is) fog térdelni sokak örömére, de úgy általában is a rönós csapatok nagyon nagy hátránnyal indulnak ahhoz, hogy év közben ledolgozzák azt. A Ferrari szerintem erős közepes lesz, néha győz, de összességében - mint általában - kevés lesz.SilverToM írta: A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
Aztán majd jól meglepnek
Re: McLaren Mercedes MP4-29
. Pont ez jutott eszembecarlos78 írta:sok álmatlan éjszakát töltöttél a létrehozásukban, gondolom, vagy mi ez a többes szám?SilverToM írta: Na tessék ott van a hátsó felfüggesztésünk. Az ötletes!
F csatornával is olyat adtunk a sportnak, amit az elmúlt 20 évben senki, mert abból lett a DRS!
A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandee 2014.03.02. 20:49-kor.
Re: McLaren Mercedes MP4-29
[quote="Bandee"] del
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: McLaren Mercedes MP4-29
A McLaren szerintem már nem olyan biztató, mint a tesztek elején. Én most személy szerint a Williams-t gondolom jobbnak, de majd két hét múlva eldől.Bandee írta:Kár, hogy szart se értetek vele. IDÉn viszont áll a zászló, szerintem a McLaren a legkiforrottabb, leginkább átgondolt konstrukció. A Mercedes lehet még nagyon jó, igen sima és eredményes tesztet futottak. Pénz csak erre a két csapatra tennék. Ha valamelyik kis csapat esetleg betalált volna, év közben legyűrik őket tehát magam részéről nem számolok velük. A RB gondja nem kicsi, IDÉn Vettel (is) fog térdelni sokak örömére, de úgy általában is a rönós csapatok nagyon nagy hátránnyal indulnak ahhoz, hogy év közben ledolgozzák azt. A Ferrari szerintem erős közepes lesz, néha győz, de összességében - mint általában - kevés lesz.SilverToM írta: A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
Aztán majd jól meglepnek
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Amikor egy cuccot vizsgálnak, hogy szabályos-e, vagy sem, akkor egy dolgot nem lenne szabad figyelembe venni: mekkora előny származik belőle. Mert nem ez a kérdés.SilverToM írta:Na tessék ott van a hátsó felfüggesztésünk. Az ötletes!Willy írta: Ezen szvsz kár vitatkozni. Sokaknak fáj, hogy a "lónyálas" Red Bull egy zseniális csapat. Szerintem nem az ők megoldásait kell mocskolni, hanem a többi csapatnak kéne némi brainstorm.
F csatornával is olyat adtunk a sportnak, amit az elmúlt 20 évben senki, mert abból lett a DRS!
A hátsó felfüggesztésünk, pedig nem olyan nagy előny, mint azt gondolod Bertone!
Re: McLaren Mercedes MP4-29
Idén eddig az 1-es számú karosszériát (Chassis #01) használták leginkább: ezt leplezték le Wokingban a tesztek előtt, majd használták Jerezben, mielőtt visszaküldték a McLaren Technology Centerbe. A gyárban újraépítették, lefényezték, felkészítették a használatra. Bahreinben is bevetésre kész volt, de csak tartalékként.
A bahreini teszteken már a 3-as számú karosszéria körözött a pályán (Chassis #03). Az MTC-ben ezt is újrafényezik és felkészítik az első nagydíjra, mielőtt elküldik Melbourne-be, ahova utolsóként érkezik meg a három kasztni közül. Ez a kasztni szintén tartalék lesz Ausztráliában, mivel élesben az 1-es és a 4-es (Chassis #04) bizonyíthat: ezek öt nappal a 3-as karosszéria előtt érkeznek meg a helyszínre. Malajziában, Bahreinben, és Kínában is ezek az elemek fognak körözni.
És mi a helyzet a 2-es számú (Chassis #02) karosszériával? A tervek szerint csak a bahreini futam után fog debütálni élesben. Természetesen bármi közbejöhet, így sohasem lehet tudni, hogy borul-e a forgatókönyv.
A bahreini teszteken már a 3-as számú karosszéria körözött a pályán (Chassis #03). Az MTC-ben ezt is újrafényezik és felkészítik az első nagydíjra, mielőtt elküldik Melbourne-be, ahova utolsóként érkezik meg a három kasztni közül. Ez a kasztni szintén tartalék lesz Ausztráliában, mivel élesben az 1-es és a 4-es (Chassis #04) bizonyíthat: ezek öt nappal a 3-as karosszéria előtt érkeznek meg a helyszínre. Malajziában, Bahreinben, és Kínában is ezek az elemek fognak körözni.
És mi a helyzet a 2-es számú (Chassis #02) karosszériával? A tervek szerint csak a bahreini futam után fog debütálni élesben. Természetesen bármi közbejöhet, így sohasem lehet tudni, hogy borul-e a forgatókönyv.
McLaren fan since 1998 - Never Settle