Ha neked jobb úgy, hogy szerinted a Lotus mérnökei egy reggel úgy ébredtek, mekkora királyság lenne eltolni a kipufogót oldalra, majd ezt semmilyen módon nem próbálták leszimulálni, ellenőrizni, s nem próbáltak ki más megoldásokat, akkor nem akarom megzavarni benned ezt az érzést. Bizonyára csak a McLarennek vannak olyan okos és előrelátó mérnökei, akik több variációt is kipróbálnak egy-egy megoldásra (lásd hátsó kamu felfüggesztés).Redbull írta:Kételyeim vannak 2. pont végén leírtakkal szemben.
Renault (Lotus)
Re: Lotus-Renault E22
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Lotus-Renault E22
Mondtam ilyet?bertone írta:Ha neked jobb úgy, hogy szerinted a Lotus mérnökei egy reggel úgy ébredtek, mekkora királyság lenne eltolni a kipufogót oldalra, majd ezt semmilyen módon nem próbálták leszimulálni, ellenőrizni, s nem próbáltak ki más megoldásokat, akkor nem akarom megzavarni benned ezt az érzést. Bizonyára csak a McLarennek vannak olyan okos és előrelátó mérnökei, akik több variációt is kipróbálnak egy-egy megoldásra (lásd hátsó kamu felfüggesztés).Redbull írta:Kételyeim vannak 2. pont végén leírtakkal szemben.
Nézz már rá a kipufogó végződésre könyörgöm.
Nekem olyan sufnituning érzésem van. Gondolom nem az, de akkor is ez jön le első blikkre.
Elképzelem a következő beszélgetést:
- Gyerekek nem fér el a kipufogó vége, útba van az a fránya szárny merevítő.
- Küld el mellette mit vacakolsz, így is kibaszottul késésben vagyunk. A többiek már Jerezben tolják mi meg itt vacakolunk.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Lotus-Renault E22
Nem, Te csak azt mondtad, hogy kételkedsz abban, hogy a Lotus gondolkodott a megoldáson és annak eredménye az eltolt kipufogó.Redbull írta:Mondtam ilyet?bertone írta: Ha neked jobb úgy, hogy szerinted a Lotus mérnökei egy reggel úgy ébredtek, mekkora királyság lenne eltolni a kipufogót oldalra, majd ezt semmilyen módon nem próbálták leszimulálni, ellenőrizni, s nem próbáltak ki más megoldásokat, akkor nem akarom megzavarni benned ezt az érzést. Bizonyára csak a McLarennek vannak olyan okos és előrelátó mérnökei, akik több variációt is kipróbálnak egy-egy megoldásra (lásd hátsó kamu felfüggesztés).
Nézz már rá a kipufogó végződésre könyörgöm.
Nekem olyan sufnituning érzésem van. Gondolom nem az, de akkor is ez jön le első blikkre.
Elképzelem a következő beszélgetést:
- Gyerekek nem fér el a kipufogó vége, útba van az a fránya szárny merevítő.
- Küld el mellette mit vacakolsz, így is kibaszottul késésben vagyunk. A többiek már Jerezben tolják mi meg itt vacakolunk.
Én írta:Meggyőződésem, hogy az eredmény, amit látunk, az hosszas kísérletezés végeredménye a részükről.
Nekem ez azt jelenti, hogy szerinted a megoldás olyan, amit humoros párbeszédként a végén leírtál. Magyarul, nem agyaltak rajta, csak AS módszert alkalmaztak. Azért ne gondoljunk már ennyi komolytalanságot egyik csapatról sem.erre Te írta:Kételyeim vannak 2. pont végén leírtakkal szemben.
A McLarent meg nem véletlen hoztam példának. Bocs, de kezd idegesíteni az a "csöpögés", ami körülöttük zajlik. Kezdve a 2015-ös nagy várakozással és befejezve azzal, hogy ha felkerül az autóra egy Gurney-flap, akkor az már hír és örömésbódottság.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Lotus-Renault E22
Hidd el, ha kiderülne az amit én első ránézésre az érzéseimre hagyatkozva írtam nagyon meg lennék lepve.
Valahogy nem jön be nekem (a szépérzékemnek) az autón lévő asszinkronitások (orr, kipufogó elhelyezkedése). Annyira azért ne nézz kezdőnek, hogy egy F-1 autó a tervezésének a nagybani folyamatait ne ismerjem legalább műkedvelő szinten.
Azt persze te sem tudod, hogy a kipufogó elhelyezésének jelenlegi állapotával mennyit foglalkoztak (hány munkaórát) esetleg napokat, heteket?
Ez az egész nem ér többet annál, mint hogy nekem fura és nem tetszik. Így megfelel.
Ui: Itt van pld. a Caterham. Az orrára pillantva azt gondolom, hogy nem sokat vacakoltak vele. A régi orrot srégen félbevágták, beleaplikáltak egy méretes rudat amnek a végére ráerősítették a szárnyat oszt jónapot. De bízom benne, hogy nem így történt.
Valahogy nem jön be nekem (a szépérzékemnek) az autón lévő asszinkronitások (orr, kipufogó elhelyezkedése). Annyira azért ne nézz kezdőnek, hogy egy F-1 autó a tervezésének a nagybani folyamatait ne ismerjem legalább műkedvelő szinten.
Azt persze te sem tudod, hogy a kipufogó elhelyezésének jelenlegi állapotával mennyit foglalkoztak (hány munkaórát) esetleg napokat, heteket?
Ez az egész nem ér többet annál, mint hogy nekem fura és nem tetszik. Így megfelel.
Ui: Itt van pld. a Caterham. Az orrára pillantva azt gondolom, hogy nem sokat vacakoltak vele. A régi orrot srégen félbevágták, beleaplikáltak egy méretes rudat amnek a végére ráerősítették a szárnyat oszt jónapot. De bízom benne, hogy nem így történt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Lotus-Renault E22
Hogy nem tetszik, az már egy teljesen elfogadható vélemény.Redbull írta:Hidd el, ha kiderülne az amit én első ránézésre az érzéseimre hagyatkozva írtam nagyon meg lennék lepve.
Valahogy nem jön be nekem (a szépérzékemnek) az autón lévő asszinkronitások (orr, kipufogó elhelyezkedése). Annyira azért ne nézz kezdőnek, hogy egy F-1 autó a tervezésének a nagybani folyamatait ne ismerjem legalább műkedvelő szinten.
Azt persze te sem tudod, hogy a kipufogó elhelyezésének jelenlegi állapotával mennyit foglalkoztak (hány munkaórát) esetleg napokat, heteket?
Ez az egész nem ér többet annál, mint hogy nekem fura és nem tetszik. Így megfelel.
Ui: Itt van pld. a Caterham. Az orrára pillantva azt gondolom, hogy nem sokat vacakoltak vele. A régi orrot srégen félbevágták, beleaplikáltak egy méretes rudat amnek a végére ráerősítették a szárnyat oszt jónapot. De bízom benne, hogy nem így történt.
És, hogy az érzéseid mennyire csal(hat)nak, arra itt van a Caterham esete:
Remélem, ez alapján már nem godolod úgy, ahogy leírtad.
(Második napja szenvedek az influenzával, lázzal, köhögéssel, orrfújással stb., biztos sokkal nyűgösebb vagyok mostanság. )
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Lotus-Renault E22
Gyògyulj meg mielőbb.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Lotus-Renault E22
Átvette a parancsnokságot. Innen az lesz amit ő mond.
Re: Lotus-Renault E22
Te biztos érted, mire gondolsz.Magic írta:Átvette a parancsnokságot. Innen az lesz amit ő mond.
Re: Lotus-Renault E22
Nem olyan fejet vág mint aki azt gondolja magában hogy " Ezt elszabtátok, innen az én módszerem jön"?bertone írta: Te biztos érted, mire gondolsz.
Bárkire is nézett így, nem lennék a helyébe.
Re: Lotus-Renault E22
Ja, hogy ez?!Magic írta:Nem olyan fejet vág mint aki azt gondolja magában hogy " Ezt elszabtátok, innen az én módszerem jön"?bertone írta: Te biztos érted, mire gondolsz.
Bárkire is nézett így, nem lennék a helyébe.
Ha már tekintet, akkor nekem inkább az ugrik be: Ezt elbasztam, maradtam volna a Williamsnél.
Re: Lotus-Renault E22
"ne szóljatok hozzám, haza akarok menni!"bertone írta:Ja, hogy ez?!
Ha már tekintet, akkor nekem inkább az ugrik be: Ezt elbasztam, maradtam volna a Williamsnél.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: Lotus-Renault E22
Hát... szerintem nem rajta múlt. Ennek is örülhet.bertone írta:Ja, hogy ez?!
Ha már tekintet, akkor nekem inkább az ugrik be: Ezt elbasztam, maradtam volna a Williamsnél.
Re: Lotus-Renault E22
bertone írta:Jó a haja a srácnak!
Re: Lotus-Renault E22
Akkor Super Saiyan-ba nyomja a hét végén?trutya írta:
Re: Lotus-Renault E22
Akkor most adjunk hálát az égnek, hogy Hülkenberg nem tudott a Lotus-hoz igazolni!
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 204
- Csatlakozott: 2014.03.10. 18:25
- Mi vagy?: Férfi
Re: Lotus-Renault E22
Érdekes év lesz ez a Lotusnak, ha nem rohadnak le idő előtt, akkoris biztos Q1-es kiesők lesznek a továbbiakban. Remélem Maldonado még nagyon sokszor elmondja hogy mennyire fasza igazolás volt ez részéről.
Re: Lotus-Renault E22
Ugyanott van, mint a tavalyi Williams-szel, idénre pedig mindenképp váltania kellett.Decapitated_Midget írta:Remélem Maldonado még nagyon sokszor elmondja hogy mennyire fasza igazolás volt ez részéről.
Csak én érzem úgy, hogy ez a rozmár orr is szerepet játszik a nulla teljesítményben?
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 204
- Csatlakozott: 2014.03.10. 18:25
- Mi vagy?: Férfi
Re: Lotus-Renault E22
Nagyon bizonygatják, hogy milyen hű de jó ez az orrkiképzés, elviekben előnyös is lenne, de anno a 2004-es Williams esetében is kiemelkedő adatokat mutatott a szélcsatorna... De szvsz egyelőre az orrkúp a legkisebb összetevő nekik a problémák tengerében.Willy írta:Ugyanott van, mint a tavalyi Williams-szel, idénre pedig mindenképp váltania kellett.Decapitated_Midget írta:Remélem Maldonado még nagyon sokszor elmondja hogy mennyire fasza igazolás volt ez részéről.
Csak én érzem úgy, hogy ez a rozmár orr is szerepet játszik a nulla teljesítményben?
Re: Lotus-Renault E22
Egyenesben kiemelkedő is. A Williams is az volt.Decapitated_Midget írta:Nagyon bizonygatják, hogy milyen hű de jó ez az orrkiképzés, elviekben előnyös is lenne, de anno a 2004-es Williams esetében is kiemelkedő adatokat mutatott a szélcsatorna... .
De szerintem nem véletlen, hogy össze-vissza csúszkált mindkét Lotus. Eleve megváltozott a tapadás az eddigihez képest, plusz ott volt a baromi erős szél.
Nem lepődnék meg, ha rövidesen új orral állnának rajthoz.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Lotus-Renault E22
Szegény Grosjean már így is "lógó orral" áll rajthoz.Willy írta:
Nem lepődnék meg, ha rövidesen új orral állnának rajthoz.
(csak kis gonoszkodás, nem lehetett kihagyni)
Re: Lotus-Renault E22
Azért én Grojean-t tényleg sajnálom. Egy csendes, visszafogott, jófej srácnak tűnik. aki miután levedlette a kezdeti "durr bele" stílusát még gyors tudott maradni. Szerintem lenne helye az élmezőnyben. Vagyis kellene lennie. Rossz nézni a Lotus szenvedését.Alghar írta:
Szegény Grosjean már így is "lógó orral" áll rajthoz.
(csak kis gonoszkodás, nem lehetett kihagyni)
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Lotus-Renault E22
Csak tegyék meg mielőbb. Mert ezt így bánatos látni.Willy írta:
Nem lepődnék meg, ha rövidesen új orral állnának rajthoz.
Re: Lotus-Renault E22
Teljesen egyetértek. Az egész szituációt sajnálom, szimpatikus csapat és Grozsán is tényleg szimpi (a frizura mondjuk über gáz). Szurkolok neki, nehogy rámenjen a karrierje az idei évre.Magic írta:Azért én Grojean-t tényleg sajnálom. Egy csendes, visszafogott, jófej srácnak tűnik. aki miután levedlette a kezdeti "durr bele" stílusát még gyors tudott maradni. Szerintem lenne helye az élmezőnyben. Vagyis kellene lennie. Rossz nézni a Lotus szenvedését.Alghar írta:
Szegény Grosjean már így is "lógó orral" áll rajthoz.
(csak kis gonoszkodás, nem lehetett kihagyni)