Re: Daniel Ricciardo
Elküldve: 2021.07.01. 14:34
Utoljára fogok ilyen „nem is olyan vészes Ricciardo teljesítménye” hozzászólásra reagálni.Nigel Hill írta: ↑2021.08.02. 10:23Már megint túl van sírva ez a Ricciardo téma. Én inkább az interjút néztem meg vele. Hihetetlenül bosszús és csalódott volt amiatt, hogy nem volt szerencséjük. Mert kis szerencsével akár simán dobogóra áll. (lásd Lattifi és Cunoda rajtja) És az enyhe kifejezés, hogy "nem volt tökéletes" az autója az ütközés után. Megsérült az autó eleje, az első szárny, letörtek az oldallemezek, a padlólemez jobb hátsó oldala és a jobb hátsó futómű is. Andreas Seidl szerint ez sima 8 tizedet jelentett körönként. Plusz a gumikat is nyírta az autó. A csapat is lenyilatkozta már, hogy az idei autót nem fogják áttervezni Ricciardo-ra, és a 21-es évet elengedték vele.
Felbontható a szerződése egyáltalán? Két évre írt alá, ha jól tudom.
Akkor még szerencse, hogy nem brillírozik, mert a bónuszokat is kéne fizetni nekivollebak írta: ↑2021.08.02. 21:26Utoljára fogok ilyen „nem is olyan vészes Ricciardo teljesítménye” hozzászólásra reagálni.Nigel Hill írta: ↑2021.08.02. 10:23Már megint túl van sírva ez a Ricciardo téma. Én inkább az interjút néztem meg vele. Hihetetlenül bosszús és csalódott volt amiatt, hogy nem volt szerencséjük. Mert kis szerencsével akár simán dobogóra áll. (lásd Lattifi és Cunoda rajtja) És az enyhe kifejezés, hogy "nem volt tökéletes" az autója az ütközés után. Megsérült az autó eleje, az első szárny, letörtek az oldallemezek, a padlólemez jobb hátsó oldala és a jobb hátsó futómű is. Andreas Seidl szerint ez sima 8 tizedet jelentett körönként. Plusz a gumikat is nyírta az autó. A csapat is lenyilatkozta már, hogy az idei autót nem fogják áttervezni Ricciardo-ra, és a 21-es évet elengedték vele.
Csak a kiemeltre: nem ezért hozták, nem ezért fizetnek neki ennyi pénzt. Gúnyolódtál a múltkor, hogy mi vagyok én, hogy a fizetését emlegetem - Ricci fizetése volt a McLaren legnagyobb kiadása tavaly, úgy, hogy sokáig szponzorgondjaik is voltak még az év során. 30 millió dollárt érő szerződése van (bónuszok nélkül!), ez iszonyú sok pénz azért, amit csinál. Első számúnak, vezérbikának, iránymutatónak hozták, nem azért, hogy elengedjék vele a csapatnál töltött első évet féltávnál, és bízzanak abban, hogy jövőre jobb lesz. Ilyen szerződéseket nem fizetnek ki olyan versenyzőknek, akiknél ez a recept, hogy talán jövőre jobb lesz.
A Ferrari most átvette a harmadik helyet a McLarentől, mert nekik két versenyzőjük van. Ricciardo nem elég, hogy drága, de a csapat eleshet miatta a konstruktőri harmadik helytől. A harmadik és negyedik hely között is több tízmillió dollár a különbség a szponzorszerződésekben foglalt kikötésekkel és az FIA pénzdíjaival. Említettem már, hogy kapcsolatban vagyok olyanokkal, akik a csapatnál dolgoznak, nem a kisujjamból szopogatom ki mindezt. Ricciardo helyzete a csapatnál teljesen érthető módon kezd felvetni komoly kérdéseket.
Részemről ezzel lezártam azt a kérdést, hogy nem is olyan vészes mindez. Meglátjuk, kinek lesz igaza.
Persze fel, de nem ingyen, sőt. Azért hogy Ricsi feladja a megkezdett munkát a Renaultnál, megkérte az árát és be is biztosította magát.
Sosem hülyéztem le itt senkit, meg értetleneztem az F1 kapcsán, ez egyszerűen nem igaz.Nigel Hill írta: ↑2021.08.03. 10:23Akkor még szerencse, hogy nem brillírozik, mert a bónuszokat is kéne fizetni neki
Amúgy a csapatnak van egy sportgazdasági részlege. Ott pontosan tudják, hogy mennyi az annyi. Abban is biztos vagyok, hogy a tavalyi eredményeket látva ismét a VB 3. helyet célozták meg, és ennek megfelelően készítették el a csapat költségvetés tervezetét. Ricciardo leigazolása eleve egy ugrás volt Sainz váratlan bejelentése után. Mindegyik fél pontosan tudta, hogy ez egy átmeneti év lesz. Persze nem mutat szépen hogy Riccardo rendesen kikap Norristól, de most jelenleg ez van. (Biztos ő is szívesebben ülne most az Alpine-ban) A Mclarennél senki sem gondolja azt komolyan, hogy szerződést kéne bontani Ricciardoval, eleve nem is érné meg, mert az sem 2 dollárba kerülne a csapatnak, illetve egy másik pilóta leigazolása meg újabb kiadást jelentene. Nem azt mondom, hogy kizárt, csak nem tartom valószínűnek, hogy 22 előtt menesztik. Másrészről én sosem mondtam azt hogy a kisujjadból szopod, és a forrásod sem kérdőjelezem meg. Nem is erről van szó. (másnak nem is lehetnek forrásai?) Csak megint az ment, hogy Riccardo testbeszédét rosszul interpretáltad és indult a savazás. Természetesen arra tényre - miszerint Ricsi egy ronccsal vezetett - a jól bevált Chubacca védelemnek megfelelően tudomást sem véve lesöpörted és elkezdted megint a Ricciardo fizetése mantrát Már csak azt vártam, hogy ismét lehülyézz és elkezd magyarázni, hogy nem értek a Forma 1-hez.
Rosszabb – három évre írt alá. 2023 végéig szól.
A McLaren célja nem 21, hanem 22 volt amikor Ricciardo-t megkörnyékezték. Látták hogy a Renaultos első éve milyen volt, gondolom ezt elemezve - ha már az elemzőket felhozod - és ennek megfelelően születtek vele szemben az elvárások. Ezek az objective-ek számunkra ismeretlenek, ahogy a bonus kitételek is. Én azt tartanám valószínűnek, hogy a pontszerzés az ojective és a dobogó a bonus kategória. De ez csak tipp. Így a szerződés részleteit totál nem ismerve ilyen kijelentéseket tenni, hogy "minden mérce szerint" kicsit nagy önbizalomra vall. Kizártnak tartom hogy neked bármilyen bennfentes a szerződés részleteiről csepegtessen infót. Nagyon sok esetben elfelejted odatenni a mondanivalódba, hogy "szerintem".vollebak írta: ↑2021.08.03. 12:58
Ekkora szerződéseknél mindig van teljesítményről szóló záradék, ezt most Ricci kockázat nélkül kijelenthető, hogy nem teljesíti. Mint minden munkaszerződés esetén, az F1-es szerződésekkor is mindig van egy hallgatólagos megállapodás, hogy a munkavállalónak kötelessége teljesíteni. Minden munkáltató számosított értékkel fejezi ki, hogy ennek a teljesítménynek milyennek kell lennie. Ez a díjazásban jelenik meg: minél magasabb a honorárium, annál nagyobb az elvárás. És a piacot tekintve a Ricciardóval szembeni elvárások elég magasak voltak, minden mérce szerint. A McLaren komoly szándéknyilatkozatot tett azzal, hogy leszerződtetett egy nagy nevet, és szinte senki sem érezte úgy, hogy Sainz távozását követően visszalépés lenne a pilótapárosuk.És azóta sem valósultak meg ezeka súlyos számokkal honorált elvárások, mert Ricciardo egyszerűen nem teljesítette őket – sem a McLaren által támasztottakat, és a jól irányzott tippem szerint a saját maga által szabott elvárásokat sem. Őszintén szólva Danksonon kívül senkit nem láttam még, aki szerint túlzás lenne azt mondani, hogy ad eddigiek alapján rossz befektetés volt, és nem egy lapát szar az, amit Ricci nyújt.
Úgy látszik a párhuzamos univerzumokban vagy a saját vélt valóságodban is jelen vagy. Csak gyorsan - mert munka mellett nem sok időm van - a "Nemzetközi F1-es közösségekben" is Körülnéztem. Fura, hogy azt állítod hogy én lennék az egyetlen az álláspontommal. A McLaren hivatalos FB oldala alatti kommentek kb 5% ha rugdossa Ricsit a teljesítménye miatt, az autosport fórumon sem láttam össztüzet ellene. Persze van egy-két károgó, akik azt hajtogatják amit te, hogy mennie kell, de azok hol nincsenek, ugye? A többség viszont - ha nem is boldogan - de túlteszi magát a szar teljesítményen és 2022-ről beszélnek, nem pedig Ricciardo kirúgásáról.Nemzetközi F1-es közösségekben is jelen vagyok (fórumok, F1, reddit, amit akarsz), és még az ausztrál szurkerek sem gondolkodnak így, mint Dankson – tényleg az általam látott komplett F1-es internetszférában ő relativizálja egyedül Ricci teljesítményét.
Egy ilyen megbeszélésről sem hallottam. Még csak utalás szinten sem. Sőt Andrea Stella pont az ellenkezőjét nyilatkozta ma.Gyakorlatilag ténykérdés, hogy a McLaren menedzsmentje több megbeszélést is tartott a probléma kapcsán (mert hogy ez egy nagyon is súlyos, csapatot érintő probléma, azt csak Dankson vitatja), [és minél tovább tart Ricci mélyrepülése, annál sűrűbbé válnak ezek a beszélgetések, és annál többször merül fel a gondolat, hogy talán nem a jelen helyzet javítgatása a megoldás, hanem a csere. Ez nem azt jelenti, hogy mostantól x futam alatt biztosan lecserélik (ha nem fejlődik eléggé), de a nyomás, hogy lépéseket tegyen a menedzsment ahelyett, hogy pénzt szór el az egyre régebb óta veszteséges befektetésére, exponenciálisan növekedni fog az idő előrehaladtával.
Vandoorne meg Albon? Komolyan?És ez még csak nem is Ricciről magáról szól. Ugyanez történik minden olyan versenyzővel, aki rendszeresen teljesít a „névértéke” alatt. Ez történt Vetteltel, annak ellenére, hogy négy világbajnoki címe van. Ez történt Vandoornével a McLarennél, Albonnal a Red Bullnál, Pérezzel a McLarennél (és most talán a Red Bullnál is).
Gondolom ismét a "bennfentesed" szerint.Azt most csak mellékesen teszem hozzá, hogy azzal is sokaknak baja van a csapatnál, ahogy kommunikál Ricci, mert minden egyes (és sajnos, lényegében rendszeresnek mondható) Q2-es kiesése és szar futama után (ami szintén testvérek között is legkevesebb a futamai 80%-ára igaz idén) elmondja, hogy nem tudja, hogyan tovább, de fáradt, és szeretne pár napra eltűnni. Mindig, minden alkalommal, „kell pár nap szabadság”. Nagyon sokan érzik úgy, hogy ez kiégettséget sugall egyrészt, másrészt pedig rohadt igazságtalan is, mert a gyárban állati sokat túlórázva gürizők meg az idei 23 futamos zsúfolt versenynaptár miatt állandóan bőröndből élő, családjukat alig látó csapattagok, akiknek a töredéke a fizetése, nem tehetnek meg ilyesmit. Még csak gondolni sem nagyon gondolhatnak arra, hogy jaj, volt egy szar hetem a melóban (mert egy versenyzőnek a versenyhétvége a munkahét), akkor most elmennék pár napra valami luxus nyaralóhelyszínre szörfözgetni. Tőlünk, civilektől sokkal nagyobb mentális terhelhetőséget követelnek a mindennapok, ezért nyilván sokaknak visszás, amikor kivételezett anyagi és egyéb helyzetű, egészséges, fiatal srácok vernyákolnak azon, hogy pihenésre van szükségük.
Összefoglalóként. Nem látom sehol sem igazoltnak amiket itt írsz és állítasz.“The attitude is very positive, it’s exactly what we see, and what you know about Daniel, which means even when we are not achieving the speed that we would like, the spirit is strong, the motivation is very high, and somehow we keep enjoying the journey.
Not necessarily, again in my experience, a driver who cannot find the final tenth of a second keeps being an enjoyable driver to work with for the whole team.This is the case with Daniel, so I’m very optimistic for the future.”
Sok újat nem mondtál csak megint perspektív-torzítasz. Az RB sérülése mellé teszed a McLarenét. Miért nem az egészséges Mclaren mellé teszed a sérültet?vollebak írta: ↑2021.08.03. 12:08
Sosem hülyéztem le itt senkit, meg értetleneztem az F1 kapcsán, ez egyszerűen nem igaz.
A Ricciardo roncsot vezetett enyhén szólva is barokkos túlzás. Az Verstappen volt, aki egy olyan autóban ült, ami úgy nézett ki, mintha cápatámadás érte volna, Ricci mégis képtelen volt maga mögött tartani.
A komplett barge board hiányzik, megnyomódott a sidepod, sérült a padlólemez is. A kocsi fél oldala lényegében alkalmatlan volt a versenykörülményekhez. Ricciardo autóján a sérülés ehhez képest nem volt jelentős. Hasonlítsd össze a két sérülést:
Olvasva a beszélgetéseteket az az érzésem, hogy mindkettőtöknek van igazsága, de Volle véleményével értek inkább egyet. Ricsi alulteljesít méregdrága pénzért. Gyakorlatilag nem látható, hogy hamarosan "egyé válik" az MCL35M-el és Norris szintjét tudná hozni pedig ezért fizetik. Norris most Őt árazza be mint anno Ricsi Vettelt.Nigel Hill írta: ↑2021.08.03. 15:26A McLaren célja nem 21, hanem 22 volt amikor Ricciardo-t megkörnyékezték. Látták hogy a Renaultos első éve milyen volt, gondolom ezt elemezve - ha már az elemzőket felhozod - és ennek megfelelően születtek vele szemben az elvárások. Ezek az objective-ek számunkra ismeretlenek, ahogy a bonus kitételek is. Én azt tartanám valószínűnek, hogy a pontszerzés az ojective és a dobogó a bonus kategória. De ez csak tipp. Így a szerződés részleteit totál nem ismerve ilyen kijelentéseket tenni, hogy "minden mérce szerint" kicsit nagy önbizalomra vall. Kizártnak tartom hogy neked bármilyen bennfentes a szerződés részleteiről csepegtessen infót. Nagyon sok esetben elfelejted odatenni a mondanivalódba, hogy "szerintem".vollebak írta: ↑2021.08.03. 12:58
Ekkora szerződéseknél mindig van teljesítményről szóló záradék, ezt most Ricci kockázat nélkül kijelenthető, hogy nem teljesíti. Mint minden munkaszerződés esetén, az F1-es szerződésekkor is mindig van egy hallgatólagos megállapodás, hogy a munkavállalónak kötelessége teljesíteni. Minden munkáltató számosított értékkel fejezi ki, hogy ennek a teljesítménynek milyennek kell lennie. Ez a díjazásban jelenik meg: minél magasabb a honorárium, annál nagyobb az elvárás. És a piacot tekintve a Ricciardóval szembeni elvárások elég magasak voltak, minden mérce szerint. A McLaren komoly szándéknyilatkozatot tett azzal, hogy leszerződtetett egy nagy nevet, és szinte senki sem érezte úgy, hogy Sainz távozását követően visszalépés lenne a pilótapárosuk.És azóta sem valósultak meg ezeka súlyos számokkal honorált elvárások, mert Ricciardo egyszerűen nem teljesítette őket – sem a McLaren által támasztottakat, és a jól irányzott tippem szerint a saját maga által szabott elvárásokat sem. Őszintén szólva Danksonon kívül senkit nem láttam még, aki szerint túlzás lenne azt mondani, hogy ad eddigiek alapján rossz befektetés volt, és nem egy lapát szar az, amit Ricci nyújt.
Úgy látszik a párhuzamos univerzumokban vagy a saját vélt valóságodban is jelen vagy. Csak gyorsan - mert munka mellett nem sok időm van - a "Nemzetközi F1-es közösségekben" is Körülnéztem. Fura, hogy azt állítod hogy én lennék az egyetlen az álláspontommal. A McLaren hivatalos FB oldala alatti kommentek kb 5% ha rugdossa Ricsit a teljesítménye miatt, az autosport fórumon sem láttam össztüzet ellene. Persze van egy-két károgó, akik azt hajtogatják amit te, hogy mennie kell, de azok hol nincsenek, ugye? A többség viszont - ha nem is boldogan - de túlteszi magát a szar teljesítményen és 2022-ről beszélnek, nem pedig Ricciardo kirúgásáról.Nemzetközi F1-es közösségekben is jelen vagyok (fórumok, F1, reddit, amit akarsz), és még az ausztrál szurkerek sem gondolkodnak így, mint Dankson – tényleg az általam látott komplett F1-es internetszférában ő relativizálja egyedül Ricci teljesítményét.
Egy ilyen megbeszélésről sem hallottam. Még csak utalás szinten sem. Sőt Andrea Stella pont az ellenkezőjét nyilatkozta ma.Gyakorlatilag ténykérdés, hogy a McLaren menedzsmentje több megbeszélést is tartott a probléma kapcsán (mert hogy ez egy nagyon is súlyos, csapatot érintő probléma, azt csak Dankson vitatja), [és minél tovább tart Ricci mélyrepülése, annál sűrűbbé válnak ezek a beszélgetések, és annál többször merül fel a gondolat, hogy talán nem a jelen helyzet javítgatása a megoldás, hanem a csere. Ez nem azt jelenti, hogy mostantól x futam alatt biztosan lecserélik (ha nem fejlődik eléggé), de a nyomás, hogy lépéseket tegyen a menedzsment ahelyett, hogy pénzt szór el az egyre régebb óta veszteséges befektetésére, exponenciálisan növekedni fog az idő előrehaladtával.
Vandoorne meg Albon? Komolyan?És ez még csak nem is Ricciről magáról szól. Ugyanez történik minden olyan versenyzővel, aki rendszeresen teljesít a „névértéke” alatt. Ez történt Vetteltel, annak ellenére, hogy négy világbajnoki címe van. Ez történt Vandoornével a McLarennél, Albonnal a Red Bullnál, Pérezzel a McLarennél (és most talán a Red Bullnál is).
Vettellel az történt (azon kívül, hogy bino utálatból elintézte), hogy a leghangosabb kritikusai most mélyen kussolnak...
Gondolom ismét a "bennfentesed" szerint.Azt most csak mellékesen teszem hozzá, hogy azzal is sokaknak baja van a csapatnál, ahogy kommunikál Ricci, mert minden egyes (és sajnos, lényegében rendszeresnek mondható) Q2-es kiesése és szar futama után (ami szintén testvérek között is legkevesebb a futamai 80%-ára igaz idén) elmondja, hogy nem tudja, hogyan tovább, de fáradt, és szeretne pár napra eltűnni. Mindig, minden alkalommal, „kell pár nap szabadság”. Nagyon sokan érzik úgy, hogy ez kiégettséget sugall egyrészt, másrészt pedig rohadt igazságtalan is, mert a gyárban állati sokat túlórázva gürizők meg az idei 23 futamos zsúfolt versenynaptár miatt állandóan bőröndből élő, családjukat alig látó csapattagok, akiknek a töredéke a fizetése, nem tehetnek meg ilyesmit. Még csak gondolni sem nagyon gondolhatnak arra, hogy jaj, volt egy szar hetem a melóban (mert egy versenyzőnek a versenyhétvége a munkahét), akkor most elmennék pár napra valami luxus nyaralóhelyszínre szörfözgetni. Tőlünk, civilektől sokkal nagyobb mentális terhelhetőséget követelnek a mindennapok, ezért nyilván sokaknak visszás, amikor kivételezett anyagi és egyéb helyzetű, egészséges, fiatal srácok vernyákolnak azon, hogy pihenésre van szükségük.
Jah, szerintem is. Már megint elragadtatod magad és olyat állítasz, ami egyszerűen nem igaz pl Mindig, minden alkalommal, „kell pár nap szabadság” Ezt speciel most a verseny után mondta, és azért mert mindenki a versenycsapatból most elmegy szabadságra. Azon gondolkodom, hogy ezeket mi teszi számodra ténnyé? Az hogy legutoljára ezt mondta - illetve Monacoban mondta, hogy 1-2 nap kikapcs a bakui verseny előtt - akkor már "mindig ezt mondja"? A gyárban dolgozókra meg javarészt az általános a szabadságolás - törvény szerint idevonatkozó és a szerződésben rögzített plusz napokkal együtt -a mérvadó. Ezt a Wokingban "güriző" dolgozók kivehetik és ki is veszik évközben, ünnepeken stb. mint minden normális cégnél. Kivételt képez ez alól az a sok fős fős gárda, akik a versenyeken kell hogy részt vegyenek. Ők pedig a téli és nyár szünettel együtt több napot vannak szabadon, mint egy UK-ben dolgozó átlag. Persze túlóráznak is dögivel, de a szabadságuk megvan és az ő szerződésük részleteit sem ismerjük. Nem fair dolog az ő munkakörülményeiket egy versenyző körülményeihez hasonlítgatni.
Mai idézet szintén Stella-tól.:
(ugye nem baj ha neked nem fordítom le)Összefoglalóként. Nem látom sehol sem igazoltnak amiket itt írsz és állítasz.“The attitude is very positive, it’s exactly what we see, and what you know about Daniel, which means even when we are not achieving the speed that we would like, the spirit is strong, the motivation is very high, and somehow we keep enjoying the journey.
Not necessarily, again in my experience, a driver who cannot find the final tenth of a second keeps being an enjoyable driver to work with for the whole team.This is the case with Daniel, so I’m very optimistic for the future.”
Megértem, de nem értem azt a dühöt amivel Ricciardo felé fordulsz. Sosem láttam tőled előtte olyat, hogy átmentél volna McLaren pénzügyi elemzőbe, csak amióta Ricsit nagy pénzért idehozták. Valahol érdekelnek engem is az F1 pénzügyek, nem vitatom hogy jelen helyzetben túlfizetettnek mondható. De azt továbbra is tartom, hogy ez nem csak Ricciardo felelősége. Nem ő ment a McLarenhez kuncsorogni ülésért, hanem a McLaren csábította el őt. A csapatnál már jól tudják, hogy ez az autó nem lesz neki jó. Fejleszteni sem fogják, mert minek? Inkább a 22-est. Ha jövőre is csak ennyit fog tudni produkálni, és Norris is hasonlóan, akkor lesz igazad. De nagy pénzben mernék fogadni, hogy Ricsi nem hogy itt lesz, de versenyben is lesz 22-ben.
Az természetesen nem mérvadó, hogy aktív-e a Twitteren.Nigel Hill írta: ↑2021.08.03. 19:43Beleolvastam. 1 károgónak magyarázzák 5-en Ricsi helyzetét.. De majd beleásom.
A twittert meg ki nem szarja le? Én speciel totál. DR FB-on aktív annyit látok. De nehogy már valaki azért legyen jobb versenyző, mert többet bassza twitteren a rezet. Nonszensz.
Amúgy évi 11m font a salary Ricciardonak. Ami azért nem egetverő. According to driven.com.
Bocs, de nincs kedvem foglalkozni ezzel, és nem azért, mert nem tudnék a remek érveidre mit válaszolni darabonként.
Az megvan, hogy a 2021 McLaren F1 Team topic jelenleg a 348. oldalnál tart?Nigel Hill írta: ↑2021.08.03. 19:43Beleolvastam. 1 károgónak magyarázzák 5-en Ricsi helyzetét.. De majd beleásom.
A twittert meg ki nem szarja le? Én speciel totál. DR FB-on aktív annyit látok. De nehogy már valaki azért legyen jobb versenyző, mert többet bassza twitteren a rezet. Nonszensz.
Amúgy évi 11m font a salary Ricciardonak. Ami azért nem egetverő. According to driven.com.
vollebak írta: ↑2021.08.03. 22:10Bocs, de nincs kedvem foglalkozni ezzel, és nem azért, mert nem tudnék a remek érveidre mit válaszolni darabonként.
Csak egy példa: az AS fórumát emlegeted, mint platformot, ahol „nem láttál össztüzet”. Lol. Nézz már be a McLaren csapattopikba: még a többi ausztrál szerint is a hagyományosan két legelfogultabb, legirritálóbb ricciardós, a gowebber meg a Dratini gyerek közül előbbi már inkább nem is ír a fórumra, utóbbi pedig bevallottan mélységesen csalódott, és abbahagyta Ricciardo mosdatását. A Cyanide nevű gyerek, akinek ricciardós avatarja van, és ausztrálként felkent ricciardós, nem is lehetne kiábrándultabb - ő az egyik leghangosabb a Riccit kiritzálók közül. Sőt, külön topik nyílt „What's going on with Ricciardo?” címmel, ami már kábé 10 oldalasra hízott, és az a téma benne, hogy mitől ennyire szar Ricciardo teljesítménye, és mekkora csalódás, amit csinál. De ja, az AS-en aztán nincsenek Ricci-kritizálók :DDDD
Na, szóval tényleg hagyjuk ezt. Te sosem mentél a szomszédba a vehemenciáért, most még be is vallottad, hogy személyes motivációd is van, hogy belém állj. Így meg pláne nem érdekel az efféle fórumos fingreszelés.
Meglátjuk, mi lesz Ricci sorsa. Nekem bassza a csőröm, hogy vesztésre állunk a Ferrarival szemben az ő gyalázatos teljesítményéért, ráadásul teszi még ezt rohadt sok pénzért is. Ha nem kezdi el sürgősen megközelíteni Norris teljesítményét, részemről alig várom, hogy elkerüljön a csapattól, és eddig is érdekel a dolog.