Re: Daniel Ricciardo
Elküldve: 2022.06.09. 11:09
Én most kicsit remélem, hogy azt fogja bejárni:
Így van.vollebak írta: ↑2022.07.09. 08:47Váljanak már szét az útjaik a csapattal, ez neki sem jó. Ami önbizalma meg esélye még megmaradt, hogy más csapatokhoz bekerülhessen és megmaradhasson az F1-ben, az is futamról futamra fogy. Most megint hallottam a mclarenes ismerősömtől, hogy Seidlék már a nyári szünet alatt nézelődni fognak más után, de akkor legyen is belőle valami, felesleges ez a kálvária neki is meg a csapatnak is.
Úgy kapott az időmérő azonos szakaszában hat tizedet egy hatvanhat másodperc alatt teljesíthető, kilenckanyaros pályán, hogy Norris:
- kihagyott egy komplett szabadedzést
- alacsony benzinszintes, lágy gumis (vagyis „full tapadásos”) köröket a Q1-ben futott először a hétvégén
- gyengébb, egy már használt és kényszerből visszaszerelt motorral ment
- brake-by-wire problémái voltak végig a kvalin, emiatt is esett ki végül a Q2-ben
Ez valami siralmas. Mi kell még, hogy legyőzze Norrist? Amikor Norris betegen versenyzett két hétvégét is, akkor is elverte, most, hogy ilyen problémák voltak, akkor is kikap, és ennyivel. Tényleg sajnálom már ezt a szerencsétlent. Jöjjön Piastri vagy O'Ward vagy akárki, de történjen végre valami.
Ricsi most a felesleges balansz súly a McLaren hajójában.vollebak írta: ↑2022.07.10. 17:09„Remek” tempója volt. Megint kábé hátráltatta csak a csapattársát a futam elején, aztán úgy sikerült 10+ másodperccel a használt motorral futó Lando mögött végezni, hogy Lando a fél futamot végigharcolta a Haasokkal, előzgetett, és közben Ricciardónak húzta a DRS-t (vagy ő, vagy más), és még időbüntetést is kapott.
A McLaren ötödik a bajnokságban csak, megelőzte az Alpine. Ricciardo a csapat pontjainak 21%-át hozta (17 a 81-ből).
Nagyon remélem, hogy Ricciardot vagy meneszti a McLaren, vagy ő hagyja el őket.Redbull írta: ↑2022.07.10. 17:23Ricsi most a felesleges balansz súly a McLaren hajójában.vollebak írta: ↑2022.07.10. 17:09„Remek” tempója volt. Megint kábé hátráltatta csak a csapattársát a futam elején, aztán úgy sikerült 10+ másodperccel a használt motorral futó Lando mögött végezni, hogy Lando a fél futamot végigharcolta a Haasokkal, előzgetett, és közben Ricciardónak húzta a DRS-t (vagy ő, vagy más), és még időbüntetést is kapott.
A McLaren ötödik a bajnokságban csak, megelőzte az Alpine. Ricciardo a csapat pontjainak 21%-át hozta (17 a 81-ből).
Laci, Ricciardónak ma el KELLETT volna vernie Norrist. De megint védhetetlen volt a teljesítménye. Norrisnál már használt, gyengébb motor, piszkos oldalról rajtolás, Ricciardo a rajtnál elé is került, aztán időbüntetés, Haasokkal végigharcolt verseny... és semmi. Tegnap brekegett, hogy gyorsabb. Hol volt a tempó ma? Persze, úgy volt gyorsabb, hogy végig húzták neki a DRS-t egy egyperces pályán, ahol három DRS-zóna is vanbertone írta: ↑2022.07.10. 17:49Nagyon remélem, hogy Ricciardot vagy meneszti a McLaren, vagy ő hagyja el őket.
És akkor jöhet a szupersztár Herta. Remélem azzal vége lesz. Már ott tartunk, hogy a 8,367 mp az már 10+ és le vagyok teremtve, mert unom az egyik kedvencem folyamatos ekézését. Ricciardo ügyben ezentúl marad a három majom.
Kedves Bertone.bertone írta: ↑2022.07.10. 17:49Nagyon remélem, hogy Ricciardot vagy meneszti a McLaren, vagy ő hagyja el őket.
És akkor jöhet a szupersztár Herta. Remélem azzal vége lesz. Már ott tartunk, hogy a 8,367 mp az már 10+ és le vagyok teremtve, mert unom az egyik kedvencem folyamatos ekézését. Ricciardo ügyben ezentúl marad a három majom.
Kezdjük messzebbről.Redbull írta: ↑2022.07.10. 18:57Kedves Bertone.bertone írta: ↑2022.07.10. 17:49
Nagyon remélem, hogy Ricciardot vagy meneszti a McLaren, vagy ő hagyja el őket.
És akkor jöhet a szupersztár Herta. Remélem azzal vége lesz. Már ott tartunk, hogy a 8,367 mp az már 10+ és le vagyok teremtve, mert unom az egyik kedvencem folyamatos ekézését. Ricciardo ügyben ezentúl marad a három majom.
Szeretném megkérdezni mely csapatnak szurkolsz és ki vagy kik a kedvenc versenyzőid az F1-ben.
Csak egyszerűen tudni szeretném,
Na, ezeket én sem tudtam így, ilyen részletességgel, köszibertone írta: ↑2022.07.10. 22:27Kezdjük messzebbről.
Amikor "találkoztam" az F1-gyel, még csak sajtótermékekből (Autó-Motor, Autósélet, Népsport - ma Nemzeti Sport) lehetett infókhoz jutni. AZ első, amire konkrétan emlékszem, az egy karikatúra volt egy versenyzőről és autójáról, hogy lehetetlen körülmények között átgázolt a mezőnyön és győzött. Sir Jackie Stewart volt a versenyző egy Tyrrellben. Korábban is olvasgattam a híreket, de valahogy nem ragadott meg az F1 - hozzá kell tegyem, hogy 1970 tavaszán ott éjszakáztam 13,5 évesen a Gellért hegyen és bámultam a London-Mexikó rali versenyzőit és akkor, ott elhatároztam, hogy rali versenyző akarok majd lenni, így a pálya autózás sosem állt annyira közel hozzám.
Tehát, megláttam azt a karikatúrát és az megfogott. Onnantól Stewart ÉS Tyrrell szurkoló lettem.
Sajnos, Stewart távozásával a Tyrrellnek is leáldozott, de végig kitartottam mellettük, egészen addig, míg Mercedes nem lett belőle.
Stewart után nagyon sokáig nem volt senki akinek szurkoltam volna. Voltak szimpatikus és kevésbé szimpatikus pilóták, de szurkolni nem szurkoltam senkinek. Egészen a 80-as évek elejéig, amikor Prost a Renaultban kezdett versenyezni. Valahogy megfogott a srác és neki végre szurkoltam. Miután Prost a sikereit elsősorban a McLarennél érte el, így a csapat is a kedvencem lett, s ma is az, igaz, ma már csak 2. kedvenc.
Prost visszavonulása után feltűnt egy fiatal skót (ne feledjük, Stewart is skót volt!), Coulthard, aki rögtön szimpatikus lett és amig versenyzett, neki szurkoltam.
Közben, 1997-ben Stewart csapattulajdonosként tért vissza az F1-be, így egyértelmű volt, hogy szurkolok nekik. Teltek az évek és a Stewartból előbb Jaguar, majd Red Bull lett. Mellék ág, hogy közben volt egy Adrian Newey, aki sikerre vitte a McLarent, majd a Williams-et, így nagyon bírtam a palit.
És igen, nagyon bírtam a Red Bullt első pillanattól, mert egy, az autózáshoz korábban nem köze volt, de bevállalt egy csapatot és szurkoltam, hogy törjenek borsot a sok nagyképű "versenygénekkel" rendelkező csapat orra alá (ezért csíptem a Jordant is!). És a fiatal Horner is szimpatikus volt. Majd 2006-ban összeállt a számomra álom-csapat: Colthard-Horner-Newey. Innentől dimenziót váltott a csapat iránti szurkolásom, s lett a McLaren a "kettes-számú".
DC után sokáig nem volt senki, akinek szurkoltam volna, bár Webbert ide vehetném, de neki inkább a vele szembeni - főleg itteni - lesajnálás miatt kezdtem csak szurkolni.
Räikkönent mindig szimpatikusnak tartottam, kicsit szurkoltam is neki, de komolyabban csak akkor kezdtem neki szurkolni, amikor elment ralizni.
Lassan eljutok a mába. A Red Bull továbbra is az első, de sem Verstappen, sem Pérez nem tartozik a kedvenceim közé, így csak a csapat okán "szurkolok" nekik.
Nálam nagyon fontos az első benyomás, amit véletlenek is tudnak befolyásolni. Az egyik sógorom kisebbik fiát nagyon kedvelem. És Ricciardo rá emlékeztetett amikor megjelent az F1-ben, így azonnal a kedvencem lett. De nem tartom magam a szurkolójának, ahogy senki más versenyzőt sem.
Tehát, ha csapat oldalról nézzük, akkor a Red Bullnak szurkolok, de a McLaren továbbra is a kedvencem és örülök minden sikerüknek.
Versenyzők közül még Sainz (főleg az apja okán) az, akinek szorítok, a többi leginkább semleges. És van Hamilton.
Remélem, kielégítettem a kíváncsiságodat!
De, ha van még kérdésed, arra is szívesen válaszolok.
"Mellék ág, hogy közben volt egy Adrian Newey, aki sikerre vitte a McLarent, majd a Williams-et, így nagyon bírtam a palit." - nyilván rossz sorrendet írtam, de a lényeg az, hogy ebben az időben "fedeztem fel" Newey-t. Ekkor tehát még nem beszélhetek "álom csapat"-ról. Meg aztán Ron Dennis sem tartozott a kifejezetten szimpatikus csapatvezetők közé, hiába neki köszönhet szinte mindent a McLaren, Horner ebből a szempontból is nálam előrébb van. Meg kellett maga a Red Bull csapat, akik, ahogy írtam, egy fricska volt, s az ilyen fricskákat mindig szerettem (nem véletlen, hogy Lamborghini-mániás lettem).vollebak írta: ↑2022.07.10. 23:48Na, ezeket én sem tudtam így, ilyen részletességgel, köszibertone írta: ↑2022.07.10. 22:27
Kezdjük messzebbről.
Amikor "találkoztam" az F1-gyel, még csak sajtótermékekből (Autó-Motor, Autósélet, Népsport - ma Nemzeti Sport) lehetett infókhoz jutni. AZ első, amire konkrétan emlékszem, az egy karikatúra volt egy versenyzőről és autójáról, hogy lehetetlen körülmények között átgázolt a mezőnyön és győzött. Sir Jackie Stewart volt a versenyző egy Tyrrellben. Korábban is olvasgattam a híreket, de valahogy nem ragadott meg az F1 - hozzá kell tegyem, hogy 1970 tavaszán ott éjszakáztam 13,5 évesen a Gellért hegyen és bámultam a London-Mexikó rali versenyzőit és akkor, ott elhatároztam, hogy rali versenyző akarok majd lenni, így a pálya autózás sosem állt annyira közel hozzám.
Tehát, megláttam azt a karikatúrát és az megfogott. Onnantól Stewart ÉS Tyrrell szurkoló lettem.
Sajnos, Stewart távozásával a Tyrrellnek is leáldozott, de végig kitartottam mellettük, egészen addig, míg Mercedes nem lett belőle.
Stewart után nagyon sokáig nem volt senki akinek szurkoltam volna. Voltak szimpatikus és kevésbé szimpatikus pilóták, de szurkolni nem szurkoltam senkinek. Egészen a 80-as évek elejéig, amikor Prost a Renaultban kezdett versenyezni. Valahogy megfogott a srác és neki végre szurkoltam. Miután Prost a sikereit elsősorban a McLarennél érte el, így a csapat is a kedvencem lett, s ma is az, igaz, ma már csak 2. kedvenc.
Prost visszavonulása után feltűnt egy fiatal skót (ne feledjük, Stewart is skót volt!), Coulthard, aki rögtön szimpatikus lett és amig versenyzett, neki szurkoltam.
Közben, 1997-ben Stewart csapattulajdonosként tért vissza az F1-be, így egyértelmű volt, hogy szurkolok nekik. Teltek az évek és a Stewartból előbb Jaguar, majd Red Bull lett. Mellék ág, hogy közben volt egy Adrian Newey, aki sikerre vitte a McLarent, majd a Williams-et, így nagyon bírtam a palit.
És igen, nagyon bírtam a Red Bullt első pillanattól, mert egy, az autózáshoz korábban nem köze volt, de bevállalt egy csapatot és szurkoltam, hogy törjenek borsot a sok nagyképű "versenygénekkel" rendelkező csapat orra alá (ezért csíptem a Jordant is!). És a fiatal Horner is szimpatikus volt. Majd 2006-ban összeállt a számomra álom-csapat: Colthard-Horner-Newey. Innentől dimenziót váltott a csapat iránti szurkolásom, s lett a McLaren a "kettes-számú".
DC után sokáig nem volt senki, akinek szurkoltam volna, bár Webbert ide vehetném, de neki inkább a vele szembeni - főleg itteni - lesajnálás miatt kezdtem csak szurkolni.
Räikkönent mindig szimpatikusnak tartottam, kicsit szurkoltam is neki, de komolyabban csak akkor kezdtem neki szurkolni, amikor elment ralizni.
Lassan eljutok a mába. A Red Bull továbbra is az első, de sem Verstappen, sem Pérez nem tartozik a kedvenceim közé, így csak a csapat okán "szurkolok" nekik.
Nálam nagyon fontos az első benyomás, amit véletlenek is tudnak befolyásolni. Az egyik sógorom kisebbik fiát nagyon kedvelem. És Ricciardo rá emlékeztetett amikor megjelent az F1-ben, így azonnal a kedvencem lett. De nem tartom magam a szurkolójának, ahogy senki más versenyzőt sem.
Tehát, ha csapat oldalról nézzük, akkor a Red Bullnak szurkolok, de a McLaren továbbra is a kedvencem és örülök minden sikerüknek.
Versenyzők közül még Sainz (főleg az apja okán) az, akinek szorítok, a többi leginkább semleges. És van Hamilton.
Remélem, kielégítettem a kíváncsiságodat!
De, ha van még kérdésed, arra is szívesen válaszolok.
Viszont eszembe jutott, hogy nem állt-e össze a számodra álomcsapat már 1997-ben? Hiszen ott volt DC az akkor még első számú kedvenc McLarenben, és odaszerződött abban az évben Newey is.
Nagyon szépen köszönöm a részletes beszámolót, lenyűgözött.bertone írta: ↑2022.07.10. 22:27Kezdjük messzebbről.
Amikor "találkoztam" az F1-gyel, még csak sajtótermékekből (Autó-Motor, Autósélet, Népsport - ma Nemzeti Sport) lehetett infókhoz jutni. AZ első, amire konkrétan emlékszem, az egy karikatúra volt egy versenyzőről és autójáról, hogy lehetetlen körülmények között átgázolt a mezőnyön és győzött. Sir Jackie Stewart volt a versenyző egy Tyrrellben. Korábban is olvasgattam a híreket, de valahogy nem ragadott meg az F1 - hozzá kell tegyem, hogy 1970 tavaszán ott éjszakáztam 13,5 évesen a Gellért hegyen és bámultam a London-Mexikó rali versenyzőit és akkor, ott elhatároztam, hogy rali versenyző akarok majd lenni, így a pálya autózás sosem állt annyira közel hozzám.
Tehát, megláttam azt a karikatúrát és az megfogott. Onnantól Stewart ÉS Tyrrell szurkoló lettem.
Sajnos, Stewart távozásával a Tyrrellnek is leáldozott, de végig kitartottam mellettük, egészen addig, míg Mercedes nem lett belőle.
Stewart után nagyon sokáig nem volt senki akinek szurkoltam volna. Voltak szimpatikus és kevésbé szimpatikus pilóták, de szurkolni nem szurkoltam senkinek. Egészen a 80-as évek elejéig, amikor Prost a Renaultban kezdett versenyezni. Valahogy megfogott a srác és neki végre szurkoltam. Miután Prost a sikereit elsősorban a McLarennél érte el, így a csapat is a kedvencem lett, s ma is az, igaz, ma már csak 2. kedvenc.
Prost visszavonulása után feltűnt egy fiatal skót (ne feledjük, Stewart is skót volt!), Coulthard, aki rögtön szimpatikus lett és amig versenyzett, neki szurkoltam.
Közben, 1997-ben Stewart csapattulajdonosként tért vissza az F1-be, így egyértelmű volt, hogy szurkolok nekik. Teltek az évek és a Stewartból előbb Jaguar, majd Red Bull lett. Mellék ág, hogy közben volt egy Adrian Newey, aki sikerre vitte a McLarent, majd a Williams-et, így nagyon bírtam a palit.
És igen, nagyon bírtam a Red Bullt első pillanattól, mert egy, az autózáshoz korábban nem köze volt, de bevállalt egy csapatot és szurkoltam, hogy törjenek borsot a sok nagyképű "versenygénekkel" rendelkező csapat orra alá (ezért csíptem a Jordant is!). És a fiatal Horner is szimpatikus volt. Majd 2006-ban összeállt a számomra álom-csapat: Colthard-Horner-Newey. Innentől dimenziót váltott a csapat iránti szurkolásom, s lett a McLaren a "kettes-számú".
DC után sokáig nem volt senki, akinek szurkoltam volna, bár Webbert ide vehetném, de neki inkább a vele szembeni - főleg itteni - lesajnálás miatt kezdtem csak szurkolni.
Räikkönent mindig szimpatikusnak tartottam, kicsit szurkoltam is neki, de komolyabban csak akkor kezdtem neki szurkolni, amikor elment ralizni.
Lassan eljutok a mába. A Red Bull továbbra is az első, de sem Verstappen, sem Pérez nem tartozik a kedvenceim közé, így csak a csapat okán "szurkolok" nekik.
Nálam nagyon fontos az első benyomás, amit véletlenek is tudnak befolyásolni. Az egyik sógorom kisebbik fiát nagyon kedvelem. És Ricciardo rá emlékeztetett amikor megjelent az F1-ben, így azonnal a kedvencem lett. De nem tartom magam a szurkolójának, ahogy senki más versenyzőt sem.
Tehát, ha csapat oldalról nézzük, akkor a Red Bullnak szurkolok, de a McLaren továbbra is a kedvencem és örülök minden sikerüknek.
Versenyzők közül még Sainz (főleg az apja okán) az, akinek szorítok, a többi leginkább semleges. És van Hamilton.
Remélem, kielégítettem a kíváncsiságodat!
De, ha van még kérdésed, arra is szívesen válaszolok.
Lol :DDDD Ne haragudj, de mióta nézel F1-et? Laci már említette Raikkönen példáját. De hány hasonló esetet mondjak?
Ne pörögd túl, csak a véleményedre voltam kíváncsi. Én is látom amit látok, és tényleg csak a poén kedvéért raktam ezt ide. Vedd is annak. A legutolsó futamon is az volt a téma hogy Ricsi teljesen homály. Lehet hogy ezzel a szöveggel csak el akarja magát adni, mondjuk az Aston Matrinnak.vollebak írta: ↑2022.07.13. 16:47Lol :DDDD Ne haragudj, de mióta nézel F1-et? Laci már említette Raikkönen példáját. De hány hasonló esetet mondjak?
Nem is olyan rég volt egy eklatáns példa. Gasly az egyik kedvenced.
Horner: „Gasly ülése biztos az évad végéig” - 2019. július 29.
https://www.autosport.com/f1/news/red-b ... 5/4990655/
Albon váltja Gaslyt Belgiumban - 2019. augusztus 12.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... qqwJa.html
Két hét
Ha valahol, a Forma 1 világában semmit nem jelent egy szerződés meg a nagy fogadkozások. Az égvilágon semmit, egy darab vécépapírt érhet adott esetben a legvaskosabb szerződés is.
Ellenben az sosem jó jel, ha egy versenyzőnek azt kell bizonygatnia, hogy miért _nincs_ veszélyben a helye. Herta éppen most tesztel Portimaóban a csapatnak. Azért majd ne lepődj meg, ha Ricci már esetleg a nyári szünet alatt le lesz cserélve, úgy, mint anno Gasly
Azt látom egyedüli útnak én is a számára, hogy maradjon az F1-ben. Viszont Vettel nem úgy tűnik, mintha távozni akarna, és Ricci csak két évvel fiatalabb nála.Nigel Hill írta: ↑2022.07.13. 20:40Ne pörögd túl, csak a véleményedre voltam kíváncsi. Én is látom amit látok, és tényleg csak a poén kedvéért raktam ezt ide. Vedd is annak. A legutolsó futamon is az volt a téma hogy Ricsi teljesen homály. Lehet hogy ezzel a szöveggel csak el akarja magát adni, mondjuk az Aston Matrinnak.