https://hu.motorsport.com/f1/news/ocon- ... /10359346/
No csak, no csak.
https://hu.motorsport.com/f1/news/ocon- ... /10359346/
háát
Érdekes hír.Nigel Hill írta: ↑2022.09.11. 20:37Jobb lenne de nem kapja meg. Állítólag nem győzte meg az Alpine vezetőit, hogy kivásárolják. Ricsi és most De Vries is előbbre van.
Szerintem az inkább Hertán fog múlni.Nigel Hill írta: ↑2022.09.11. 20:37Jobb lenne de nem kapja meg. Állítólag nem győzte meg az Alpine vezetőit, hogy kivásárolják. Ricsi és most De Vries is előbbre van.
Az F1 sosem arról volt híres hogy igazságos. Én szeretném Gasly-t végre egy jó csapatban látni, de valljuk be ez most így nem fog összejönni. Az idei eredményei neki is harmat gyengék (persze a kocsi miatt is) és a csapattársához mérve nem emelkedik úgy ki mint pl tavaly. ez semmiképpen sem segít neki. Hertát el lehet felejteni, nem fog szuperliszencet kapni a középszer Indy eredményeire, és nem lesz vele kivételezve.Button írta: ↑2022.09.14. 20:05Szerintem az inkább Hertán fog múlni.Nigel Hill írta: ↑2022.09.11. 20:37Jobb lenne de nem kapja meg. Állítólag nem győzte meg az Alpine vezetőit, hogy kivásárolják. Ricsi és most De Vries is előbbre van.
Azt meg értem, hogy de Vries most menő dolog, de azért ne vaduljunk már meg hirtelen. Az egyiknek 100 futamot kell letenni az asztalra a másiknak megy egyet? (vagy egyet se éppen Piastri esetében )
Ha meg Ricsit visszakívánják, hát hajrá.
(Túl azon, hogy Piastrit és de Vriest is jónak tartom, de a tojáshéj a seggükön)
Csak a pontosítás végett: de Vries idén a Spanyol nagydíj első edzésén vezette a Williams autóját. 28 kört, kb 130 km-t teljesített. Nem mellesleg, már akkor is verte Latifit.Nigel Hill írta: ↑2022.09.15. 08:51Az F1 sosem arról volt híres hogy igazságos. Én szeretném Gasly-t végre egy jó csapatban látni, de valljuk be ez most így nem fog összejönni. Az idei eredményei neki is harmat gyengék (persze a kocsi miatt is) és a csapattársához mérve nem emelkedik úgy ki mint pl tavaly. ez semmiképpen sem segít neki. Hertát el lehet felejteni, nem fog szuperliszencet kapni a középszer Indy eredményeire, és nem lesz vele kivételezve.Button írta: ↑2022.09.14. 20:05
Szerintem az inkább Hertán fog múlni.
Azt meg értem, hogy de Vries most menő dolog, de azért ne vaduljunk már meg hirtelen. Az egyiknek 100 futamot kell letenni az asztalra a másiknak megy egyet? (vagy egyet se éppen Piastri esetében )
Ha meg Ricsit visszakívánják, hát hajrá.
(Túl azon, hogy Piastrit és de Vriest is jónak tartom, de a tojáshéj a seggükön)
Ami De Vriest illeti, ő nem éppen olyan taknyos. Már 27 éves és nem egy szériában bizonyított, hogy nem egy kutyaütő. Másrészt az nem kis fegyvertények számít hogy egy sosem vezetett autóval azonnal veri a csapattársát (konkrétan nem ment vele 100km-t sem, utoljára ilyesmit pont Buttontól láthattunk) és a mezőny egyik leggyengébb technikájával jön be pontszerzőnek, hibátlan futamot produkálva. Azért ez sokat emel az ázsióján. Tojáshéj ide vagy oda, Gasly szempontjából ez a felcsillanás most nagyon nem jött jól.
ja és akkor még ott van Hülkenberg, aki már ingyen is vezetne.
ez a Latifi faktor már a harmadik pilótából fog most zsinórban sztárt csinálni
Így van, ezt írtam én is pár napja. Ettől függetlenül de Vries beugrása felülmúlta a várakozásokat.Button írta: ↑2022.09.15. 09:30ez a Latifi faktor már a harmadik pilótából fog most zsinórban sztárt csinálni
tévedés ne essék, jó pilótákról van szó, de azért nagyobb különbséget mutat a reálisnál
a Williams - Latifi páros óhatatlanul alkalmas arra, hogy a másik pilóta csodát hozzon a szar autóval.. ami hát, persze nem a legjobb technika, de lehet nem is olyan szar, sőt vannak pályák amiket kifejezetten szeret (mint ahogy más autók is)
Szerintem idén rezgett a léc amikor az AT-val egy szinten volt kb. (úgyértem volt olyan hétvége)Nigel Hill írta: ↑2022.09.15. 12:56A végén még kihozzátok hogy a Williams jó autó Mondjuk jobb mint az elmúlt években volt, de szerintem mindegyik technika jobb náluk
Akkor majd inkább holnap.
Megviselhette az idegeit a hajnal
Gondoltam, csak viccelődtem kicsit.