vollebak írta:
Miért osztott volna ki, mert te azt mondod?
Rosberg pont ott csinálta meg a munka nagy részét, amikor a közepeseken tizeniksz kör alatt kapot nettó 3.7 másodpercet, 6 másodpercről nőtt 9.7-re a hátránya. Ez az, amit Hamilton is mondott, hogy a két keverék között hat tized a különbség körönként és ezért mondta, hogy Rosberg volt a gyorsabb a hétvégén - körönként alig 2-3 tizedet tudott neki adni a versenynek abban a szakaszában. Erről beszélt Lowe is, hogy úgy számolták, 2-3 körrel a vége előtt utol fogja érni így Rosberg Hamiltont.
Pont, hogy az SC nem jött annyira jól Rosbergnek. Hadd ne kelljen épp nektek, nem kocanézőknek, hogy micsoda különbség van aközött, ha szabad pályán clean airben futva felmelegített és betapadt gumikkal, lendületből ráesel a másikra, meg aközött, hogy végig dirty airben csúszkálgatva DRS távon belül, de DRS-t még nem használhatva kell üzemi hőfokra bírni a gumikat. Nem véletlenül tudott mindig a célegyenes végén Hamilton aláfordulni Rosbergnek. Az lett volna Rosbergnek is a jobb, ha tiszta pályán futva eheti meg a különbséget és éri utol Hamiltont, így viszont a lágyak adta előny "élét" épp elvette a Hamilton mögött 1 másodpercnyi távolságban, dirty airben autózás rögtön az SC után.[/quote]
nem azért mert én mondom, hanem azért mert amikor ham cserélt, és utána rosberg boxolt, akkor mennyi is volt a kettő közötti különbség? fogalmam sincs d kb 3 mp vagy 4 vagy 5
ezt nullázta le az sc, és gyakorlatilag drs távolságban sem tudta megelőzni rosberg hamiltont, akkor miért is gondoljuk azt, hogy ha nincs sc, akkor behozza a 4 mp-t plusz előz is, ha ez úgy nem sikerült neki, hogy sc mögül indultak neki??
és a gumi itt egy az egyben lényegtelen, mert látszott hogy a verseny végén a kettő között semmi különbség sem volt.
közben megtaláltam 7 mp volt ham előnye...