Ez csak annyi hogy még mindig a technika számít és jól jön egy gyenge csapattárs illetve kedvezményezett státusz.
Hamilton is nemtudom a 8.ért menne most ha nem Alonso/Rosberg erősségű csapattársai vannak.
Ez csak annyi hogy még mindig a technika számít és jól jön egy gyenge csapattárs illetve kedvezményezett státusz.
Magát is beárazta már azzal, hogy ötödik éve van az F1-ben és csodagyerek létére még egy vb negyedik hely a csúcs, és egy pole. Tudom, hogy nem ugyanaz a kategória, de a jelenleg kínlódó Vettel az ötödik évében már a második vb-címéért hajtott, és volt egy vb-ezüst is.9_46_20 írta: ↑2019.09.24. 07:53mondjuk a 33-as tényleg mocskos mód beárazná azonos technikában leclercet ezt én is így látom, pedig én nem bírom a 33-ast, és kurvára nem érdekel sem vettel, sem leclerc sem a ferrari...
amúgy most sincs semmi, alapesetben 2-2 a győzelmek száma, mert a kanadai futamelvétel az a forma1 szembeköpése volt, ordenáré módon
Ebből a hármasból csak MS volt a kedvenc, a többit nem tudom hova tenni. Fangio nem akkor versenyzett amikor néztem a versenyeket, sőt akkor még közvetítés sem volt + nem éltem még.
7 futamgyőzelme van 4 év alatt. (28 dobogó?)Willy írta: ↑2019.09.24. 15:34Magát is beárazta már azzal, hogy ötödik éve van az F1-ben és csodagyerek létére még egy vb negyedik hely a csúcs, és egy pole. Tudom, hogy nem ugyanaz a kategória, de a jelenleg kínlódó Vettel az ötödik évében már a második vb-címéért hajtott, és volt egy vb-ezüst is.
Igen, 2-2, de ebben benne van a Bahreini meghibásodás az élről, meg hogy Tapi a pályáról tolta le a győzelemért. 3-1 lenne ideális esetben. Mellesleg egy vb 2. technológiával sorra szerzi a pole-okat, többet, mint a címvédő. Szerintem ez a "beárazás" inkább fordítva zajlik. Addig tart a hype-ja amíg nem lesz egy nála fiatalabb vb-aspiráns (ami már van).
Na de ha a Baricselló szint épp veri pontokban Vettelt annak ellenére hogy többször hozták már hátrányos helyzetbe csapaton belül miatta, az mit mond el a nécceresről?rdaneelolivaw írta: ↑2019.09.24. 15:43Vettel már a harmadik teljes évében a legjobb kocsiban ült ha jól rémlik.
Csárlsz behúzott két futamot, szép eredmény de ilyen volt Baricsellónak is.
Mentálisan padlón van a nécceres' ez napnál világosabb.
Fasztáppen azért mercedeszes és ferraris versenyzők között (red bullal) érte el ezeket az eredményeket, Lökler pedig egy Ferrarival amely az elmúlt pár hétben azért felvette a versenyt technikailag a mercikkel. Ok, Bahreint behúzhatta volna, ott tényleg peches volt, de a statisztikában hiszek, hosszútávon majd fog az ölébe hullani győzelem más pechje végett, csak idő kérdése, tehát vissza fogja azt a győzelmet kapni. Még az is lehet, hogy a legjobbkor.Jadrina írta: ↑2019.09.24. 16:07Háát, szerintem nehéz lenne különbséget tenni. Hasonlóan jók, most Leclerc nyert pár futamot és már kezdjük is elfelejteni, hogy Verstappen eddig mit alkotott...
Karakterben van különbség köztük, Leclerc sunyin szemétkedik, közben meg játssza a jófiút, Verstappen pedig felvállalja, hogy van szemét és agresszív énje.
Verstappennek viszont nagyobb tapasztalata van az agresszív versenyzésben hisz ezt csinálta mindig, Leclerc most veszi fel ezt a stílust.
Én mint mindig az őszinteségre szavazok.
Ha ez igaz, akkor a verseny elején kiépíthettek volna 20-25 sec előnyt 15 kör alatt és nem kerülnek forgalomba.. Persze lehet, hogy nem bírt volna a gumi ennyit a Ferrari alatt, hogy Bertone mondjaGocpont írta: ↑2019.09.24. 16:47Így gondolom:
Leclerc-t eléggé félrevezette a Ferrari, mert valahogyan sejtették, hogy jön Tappancs. Leclerc saját versenymérnökének azonnal szólnia kellett volna, hogy a RedBull kijött, (és persze a csapattársa is) lépjen oda kicsit. 2-2,5 seccel gyorsabb körökre volt képes, ez tisztán látszott pl. Hülkenberg köridejéből. Hamilton azonnal kapcsolt és kezdett rámenni Leclerc-re, ebből is leeshetett volna a tantusz. Fél kör múlva már mindenkinek leesett. Vettel nem hibás és nem is volt kedvezményezett, hanem Verstappen vélt és megvalósult kiállására reagáltak. Az egész az előzetes Ferrari-taktika következménye volt. Rámozdult a RedBull, amit a Ferrari nyilván árgus szemekkel figyelt és megelőzték egy gondolattal Verstappent. Az is megérne egy misét, hogy miképp vették észre az előkészületeket... Verstappen pont ugyanúgy elévágott volna Leclerc-nek, csak Giovinazzi pár kanyaron keresztül fel tudta tartani. Vettel szerencsésebb volt, a Leclerc oldala meg vagy lassú... vagy az is Vettel oldala
Ok, akkor elbeszéltünk egymás mellett Világosbertone írta: ↑2019.09.24. 15:09Te nem érted, hogy én mit akarok mondani.Bandee írta: ↑2019.09.24. 13:11
Látom szándékosan nem akarod megérteni.
Ha már ez ennyire fontos akkor a maratoni futás első pár km idejét kéne összevetni ezzel amit itt leírtál, ez lenne a helyes összevetés.
De nyilvánvalóan csak szemléltető példának lett írva részemről az 1500 m síkfutás, mert te a maratonról kezdtél beszélni az F1 kapcsán, amely sportban évi 3000 milliárdot HUF- ot égetnek el és mindenkinek be kell szarnia tőle. Ehhez képest úgy mennek mint a buzik és ez teljesen független a Leclerc gyerektől, ezt a szellemiséget támadom nem az embert aki csinálta. De amúgy mindegy, ha ez így jó akkor OK, elfogadom.
Az, hogy most a Te írásod vettem elő csak azért van, mert ezt találtam meg elsőként. Más is hangot adott ennek.
Minden csapat és minden versenyző annak örülne, ha nyílt verseny lenne, ahogy mi, szurkolók is.
Azonban, EZEN a pályán, EBBEN a szabálykörnyezetben és EZEKKEL a gumikkal a Ferrari egyedül csak ezzel a taktikával volt képes győzni. Ha az elejétől gyorsabban mennek, hamarabb fogy el a gumijuk. NEKIK! Mert az ő autójuk rosszabbul kezeli a gumikat. Előbb kellett volna kereket cserélniük és a nagyobb egymás közötti távolságok miatt a kint maradt Mercik simán kiautóznak egy nekik kedvező rést és úgy jönnek vissza egy későbbi cseréből, hogy simán az élen vannak. A Ferrarinak azt kellett elérnie, hogy a Mercik egy pillanatra se vezethessék a versenyt.
Hogy ez nekünk tetszik-e? Nem, de nem is érdekli jelen helyzetben ez az olaszokat.
Pedig utána kéne, mert volt neki egy Daniel Ricciardo nevű csapattársa is, aki szintén nyert minden évben, amíg csapattársak voltak.rdaneelolivaw írta: ↑2019.09.24. 15:43Nem nézek utána... de valószínűsítem, hogy rajta kívül csak mercedes- és ferrari-versenyző nyert ebben a négy évben.
Kár, hogy megint inkább kitértél. Innentől jönne az a forgatókönyv, hogy válaszolok, aztán megkapnám, hogy miért ánégyesezek, satöbbi. Ebbe inkább ne menjünk belerdaneelolivaw írta: ↑2019.09.24. 15:38Ebből a hármasból csak MS volt a kedvenc, a többit nem tudom hova tenni. Fangio nem akkor versenyzett amikor néztem a versenyeket, sőt akkor még közvetítés sem volt + nem éltem még.
Prost és Hamilton jók, kb ennyi.
Hamilton nincs olyan jó mint MS, de szerintem megdönti a rekordjait... ettől még ez nem fog fájni.
Vettel négyszeres, akármennyire is fáj ez nektek.
Alonsoról nem gondoltam volna, hogy megmarad kécceres', bár amekkora szart a csapataihoz vitt, amekkora csapatromboló görény volt, nem csodálom.
Melyik a következő verseny?
Visszajön a fettel-féle killer instinct. Erre számítok.
Soha nem volt jobb és gyorsabb összességében Verstappennél. Ezt nem tudom, honnan veszitek, de ne menjünk bele sokadjára is.Willy írta: ↑2019.09.24. 17:11Pedig utána kéne, mert volt neki egy Daniel Ricciardo nevű csapattársa is, aki szintén nyert minden évben, amíg csapattársak voltak.rdaneelolivaw írta: ↑2019.09.24. 15:43Nem nézek utána... de valószínűsítem, hogy rajta kívül csak mercedes- és ferrari-versenyző nyert ebben a négy évben.
És jobb is volt nála, csak durván minden második futamon elszállt a kocsija.
A közös eredményeket tekintve 2016-ban (Spanyolországtól kezdve) és 2017-ben is jobb volt, 2018-ban pedig felváltva szívtak a Red Bullok, de fpként Ricciardo. De tényleg nem kell belemélyülni, felesleges.vollebak írta: ↑2019.09.24. 17:55Soha nem volt jobb és gyorsabb összességében Verstappennél. Ezt nem tudom, honnan veszitek, de ne menjünk bele sokadjára is.
Nem értettem ezt soha amúgy. Nem kedvelnétek kevésbé Riccit, ha elismernétek, hogy igen, ez a kurva picasszájú holland gyerek jobb nála, gerencáiónként egyszer flbukkanó tehetség. Én buttonösként sem problémáztam azon, hogy 2011 ide vagy oda, Hamilton összességében egy egészen más szint, mint JB.
Persze elfogadom a logikus érvelésed, de akkor is elmennek a sunyiba. A Mercedesz meg beszari volt, hehehe.bertone írta: ↑2019.09.24. 12:32Nem az a kérdés, hogy szeretjük-e az ilyen futamokat. A Mercedes sokkal jobban kezeli a gumikat, a Ferrari fos ebben. Ha az első pillanattól úgy mennek, ahogy azt "elvárja" a közönség, akkor biztosan kétszer kellett volna itt kereket cserélniük a Ferrariknak, míg a két Merci a végén egymással vívott volna, ki futja meg a leggyorsabb kört a 4x körös kemény gumikon. Nyilván sima Merci győzelem lett volna, aminek Te (is) sokkal jobban örültél volna. Az olaszok meg kiátkozzák a Ferrarit, hogy elszabta a lehetőséget egy fos taktikával.
Ha valamelyik Merci került volna az élre a rajtot követően, biztosan gyorsabb lett volna a tempó, mert nekik meg az állt volna az érdekükben.
De nem értem miért kérdezed meg kb minden félévben egyszer.
Hamilton vagy Verstappen 10-15 évente egy születik.Willy írta: ↑2019.09.24. 18:18Vissza Maxihoz, szívesen belátnám ha így lenne, de nagyon nem ezt látom. Van egy hype-ja, de közel sem arányos a tehetségével.
Persze nem azt mondom, hogy egy Lúzerberg a srác, csak jó autóval. Tud vezetni, de se versenyzői intelligencia, sem alázat nincs benne. Ezért kétlem, hogy bármikor is bajnok lesz. Legalábbis azt, hogy Leclerc előtt.
Az a baj hogy Maxot meg mindig a 17-18 eves enje alapjan itelitek meg. Pont abban az idoszakban van amikor nagyon sokat fejlodik a jelleme is.Willy írta: ↑2019.09.24. 18:18A közös eredményeket tekintve 2016-ban (Spanyolországtól kezdve) és 2017-ben is jobb volt, 2018-ban pedig felváltva szívtak a Red Bullok, de fpként Ricciardo. De tényleg nem kell belemélyülni, felesleges.vollebak írta: ↑2019.09.24. 17:55Soha nem volt jobb és gyorsabb összességében Verstappennél. Ezt nem tudom, honnan veszitek, de ne menjünk bele sokadjára is.
Nem értettem ezt soha amúgy. Nem kedvelnétek kevésbé Riccit, ha elismernétek, hogy igen, ez a kurva picasszájú holland gyerek jobb nála, gerencáiónként egyszer flbukkanó tehetség. Én buttonösként sem problémáztam azon, hogy 2011 ide vagy oda, Hamilton összességében egy egészen más szint, mint JB.
Én is Buttonnak szurkoltam, Hamilton összességében persze jobb, de szerencsésebben is alakult a pályafutása. Plusz neki is volt szétszórtabb időszaka (de közel sem annyira, mint Vettlnél), amit Button okosan ki is használt.
Vissza Maxihoz, szívesen belátnám ha így lenne, de nagyon nem ezt látom. Van egy hype-ja, de közel sem arányos a tehetségével.
Persze nem azt mondom, hogy egy Lúzerberg a srác, csak jó autóval. Tud vezetni, de se versenyzői intelligencia, sem alázat nincs benne. Ezért kétlem, hogy bármikor is bajnok lesz. Legalábbis azt, hogy Leclerc előtt.