Pontosan. De erre már a gépek is rájöttek.
A McLarenek egyenlőre nem túl acélosak, a versenytempójuk viszont ígéretes.
Pontosan. De erre már a gépek is rájöttek.
Mivel én, ha számokat és összefüggéseket látok, azonnal kombinálni kezdek, ezt megtettem most is. Valahogy zavart ez a "Honda hátul kullog" a Renault szo-szo". Lássuk!
Azért az egyes komponenseket ne vegyük már egy kalap alá ha kérhetném.bertone írta: ↑2019.09.27. 20:44Mivel én, ha számokat és összefüggéseket látok, azonnal kombinálni kezdek, ezt megtettem most is. Valahogy zavart ez a "Honda hátul kullog" a Renault szo-szo". Lássuk!
Belsőégésű motor
Honda 19
Renault 20
Turbó
Honda 18
Renault 16
MGU-H
Honda 18
Renault 16
MGU-K
Honda 15
Renault 15
Energia tároló
Honda 12
Renault 13
Motor vezérlő elektronika
Honda 12
Renault 14
Ez összesítve annyit jelent, hogy mindkét gyártó 94-94 egységet használt eddig. A legfontosabb egységből, a belső égésű motorból eddig a Honda állt jobban.
És ez alapján a Honda "hátul kullog", a Renault meg "szo-szo". Nem vagy te marketinges?
Egy vállalatnál a marketingesek és a mérnökök versenyeznek és a mérnökök győznek. A másnapi vállalati újság ezt így hozza le: A marketing osztály csapata megszerezte a dicsőséges második helyet, míg a mérnökök csapata utolsó előtti lett.
Oké. Csináltam egy olyan kimutatást, ahol azt vizsgáltam, mely komponensből mennyi használható fel büntetlenül és versenyzőnként kinek mennyi volt eddig a tényleges felhasználás, és mennyi kettő közötti különbség. Ebből az jött ki, hogy a Hondás, illetve a Renault-os versenyzők eddig 34-34 egységgel használtak többet a megengedettnél, ez 290-285 rajthely büntetést hozott elvileg. Azért van különbség, mert Hülkenbergnél az energiatárolóból még nem használtak fel büntetendő mennyiséget és az első túllépést 10, míg a továbbiakat 5 helyes büntetéssel jutalmazzák. Sajnos ez sem teljesen korrekt összehasonlítás, miután, ha egy alkalommal 15-re jön ki, akkor automatikusan a rajtrács végéről kell indulni. Ez viszont elvileg azoknak kedvez, akik általában az első ötön kívül szoktak rajtolni, mert azok így kevesebbet buknak. Meg így aztán vannak biztosan taktikai cserék is, hiszen, ha eleve a rajtrács végére kerül valaki, akkor érdemes minél több elemet cserélni, mert az már nem hoz további büntetést, azaz "ingyé" van.Redbull írta: ↑2019.09.27. 21:20Azért az egyes komponenseket ne vegyük már egy kalap alá ha kérhetném.bertone írta: ↑2019.09.27. 20:44
Mivel én, ha számokat és összefüggéseket látok, azonnal kombinálni kezdek, ezt megtettem most is. Valahogy zavart ez a "Honda hátul kullog" a Renault szo-szo". Lássuk!
Belsőégésű motor
Honda 19
Renault 20
Turbó
Honda 18
Renault 16
MGU-H
Honda 18
Renault 16
MGU-K
Honda 15
Renault 15
Energia tároló
Honda 12
Renault 13
Motor vezérlő elektronika
Honda 12
Renault 14
Ez összesítve annyit jelent, hogy mindkét gyártó 94-94 egységet használt eddig. A legfontosabb egységből, a belső égésű motorból eddig a Honda állt jobban.
És ez alapján a Honda "hátul kullog", a Renault meg "szo-szo". Nem vagy te marketinges?
Egy vállalatnál a marketingesek és a mérnökök versenyeznek és a mérnökök győznek. A másnapi vállalati újság ezt így hozza le: A marketing osztály csapata megszerezte a dicsőséges második helyet, míg a mérnökök csapata utolsó előtti lett.
Nekem úgy rémlett a Hondáknak több volt a komponens cseréje mint a Renaultnak.bertone írta: ↑2019.09.27. 22:54Oké. Csináltam egy olyan kimutatást, ahol azt vizsgáltam, mely komponensből mennyi használható fel büntetlenül és versenyzőnként kinek mennyi volt eddig a tényleges felhasználás, és mennyi kettő közötti különbség. Ebből az jött ki, hogy a Hondás, illetve a Renault-os versenyzők eddig 34-34 egységgel használtak többet a megengedettnél, ez 290-285 rajthely büntetést hozott elvileg. Azért van különbség, mert Hülkenbergnél az energiatárolóból még nem használtak fel büntetendő mennyiséget és az első túllépést 10, míg a továbbiakat 5 helyes büntetéssel jutalmazzák. Sajnos ez sem teljesen korrekt összehasonlítás, miután, ha egy alkalommal 15-re jön ki, akkor automatikusan a rajtrács végéről kell indulni. Ez viszont elvileg azoknak kedvez, akik általában az első ötön kívül szoktak rajtolni, mert azok így kevesebbet buknak. Meg így aztán vannak biztosan taktikai cserék is, hiszen, ha eleve a rajtrács végére kerül valaki, akkor érdemes minél több elemet cserélni, mert az már nem hoz további büntetést, azaz "ingyé" van.
Szóval, még most sem látom azt a kullogást!
De mondd, milyen kimutatást szeretnél, ami szerinted jól mutatja az állításod igazát!
Nagyon komolyat mentek a fiúk.
A rb egy kiemelkedoen jo auto volt akkor is es most is. Mar tapadas es kezelhetoseg szempontjabol, legalabbis en ezt gondolom. Ez a problema, a rono nem olyan
Egy év előnye csak lesz Oconnal szemben, ha kikapna tőle akkor 2021-ben veszi a kalapját szinte biztosan.
Esküszöm nincs orosz fixációm. Egyébként ez a srác jól ment egész szezonban kiegyensúlyozottan, megérdemelt cím, a felhozatalból neki szurkoltam teljesítmény alapján, de annyira nem fog még meg. Volt pár állandó név az élmezőnyben, biztos sokan felmennek majd F2-be, kiváncsi vagyok rájuk.
Ennek nemileg ellentmond, hogy Gasly es igazabol Albon sem tudja kezelni.