Lancelot írta: ↑2020.07.07. 19:48
Mindegy. Most megmutatta az FIA, hogy nincs kivételezés, a hatszorost is büntetik, ahol csak lehet. Így a későbbiek során, aki hasonló helyzetbe kerül és büntetik, erre, mint precedensre lehet visszahivatkozni. Meg aztán Hamiltonnak is tudtára adták, hogy nem az lesz ám, hogy az idei év fáklyás menet, majd mi is ott leszünk ahhoz.
Megmondom őszintén, én az időmérőt nem láttam. Ám ha állt rendelkezésre olyan bizonyíték, hogy sárga alatt nyomta, akkor sajnos az előtt meg kell hajolni. Mondjuk az kifejezetten gusztustalan, hogy a futam előtt közvetlenül közlik az ellentétes döntést. Tudvalévő, hogy akkor már a pilóták rohadtul koncentrálnak. Egy ilyen helyzetben totálisan megzavarhatják gondolatban, ami a futamon aztán megbosszulhatja magát. Bár a Red Bullnak nyilván ez is volt a szándéka. Hiszen láthatóan minden mocskos eszközt bevetnek a Mercedes ellen, amit csak tudnak. Ám csúfosan megbosszulta magát. Egyik autójuk sem szerzett pontot. Ráadásul egyik éppen annak a Hamiltonnak a jóvoltából, akit ők akartak még jobban megszívatni.
De erre az Albonos esetre visszatérve. Én azt gondolom, hogy ha Hamilton belső kamerás képeit megnézzük, abból nem látható semmi szándékosság Albon kiütésére. Egyszerűen sodródott abba az irányba, de volt még mellette elég hely Albonnak azért a pályán. Tavaly Verstappen esetében igenis látható volt kitolási szándék. Nem következetes tehát az FIA és ez elkeserítő. Ha Albon még kivár egy kanyart, simán lenyomta volna Hamiltont és nem kétséges, ez történt volna Bottassal is.
Na mindegy. Remélem Hamiltonon kiélték magukat a stewardok a múlt hétvégén és már békén hagyják. Ő meg gondolatban szedje össze magát, hagyja ezt a fos térdelős hisztit és végezze maximumon a dolgát! Elvégre idén nagy céljai lennének vagy mi a szösz. Ráadásul nem is lehet tudni hány futam lesz, így minden elvesztegetett pont idén még jobban megbosszulja magát. Még szerencse, hogy a legnagyobb rivális nem szerzett pontot. De azért Bottasra is figyelni kell.
az időmérős eset egy az egyben az ő hibája. látszott a porfelhő, a sárga zászló, a sárga panel. ami fura volt, hogy az azt követő poszt volt szerintem lassú, és zöldeztek, mikor már sárgázniuk kellett volna (időközben Bottas átért az ő szakaszukba). de ez nem jelent semmit, mert előtte megkapta a sárgát.
sajnos ez ilyen, az osztrákok nincsenek a helyzet magaslatán a zászlókkal (sem
). ez van. a kék sem megy nekik
ettől még ez nem kifogás, a sárgát megkapta... Wéber (asszem) érve meg hülyeség, hogy ilyenkor nem sárgáznak, minden pályaelhagyásnál alap a sárga zászló, akkor is ha aszfaltozott bukótérben van a kocsi, itt meg ugye kavicságy van. az elhagyás se 2 másodperces volt, hanem sokkal hosszabb. az is baromság hogy Bottas messzebb volt a pályától. attól még ugyanúgy sárgázni kell. ha meg sárga van, nem javíthatsz, ezen meg nincs mit ragozni.
abban biztos vagyok, hogy Hami teljesen tudatában van annak hogy sárga zászló van. koncentrálnak ,de ennyi adatot simán befogadnak. a porfelhőt nehéz lett volna nem észrevenni...
az Albonos esetre ugyanezt a büntetést kapta tavaly Brazíliában, szerintem ez így rendben is volt, nem ez volt a precedens eset. Leclerc-Verstappen tavalyi esetnél én a hollandnak is lazán adtam volna egy 5 másodpercet, szerintem ott azért nem merték ezt megcsinálni, mert a sok részeg holland szétkapta volna őket. de ott Leclerc nem pördült meg, csak odébb lett téve, itt azért nagyobbak voltak a következmények.
lehet, hogy volt Albon mellett még hely, de nézd azt is, hogy honnan gyorsítottak ki, milyen íven haladtak az egyes autók. Albon sem a pálya külső szélén volt az apexnél, tehát nem is kerülhetett ki rögtön a pálya szélére a kigyorsítás elején. ő tette a legjobbját, Hami ott már verve volt, nem nála volt a lendületelőny, és helye sem volt már kigyorsítani. neki kellett volna elemelnie. Norris és Leclerc megoldották ugyanezt ütközés nélkül
abban viszont biztos vagyok, hogy nem szándékosan ütközött, kemény akart lenni, de rosszul mérte fel a helyzetet.