KisVadász írta: ↑2021.05.03. 19:06
Én rohadtul nem hegyezem ki arra a hibára a tegnapi Verstappen teljesítményt. Az tud eléggé felbaszni , hogy lassan Ő lesz a sajnált kódusfijú, aki még a lyukas cipő ellenére is lefutja az utált gazdag fekakirályt (by kefir), akinek az egyik lábán Nike Airmax a másikon meg adidász van, osz'mégis! Jön itt nekem sperma Úr is mindig ezzel az "azonos technikában agyonverné" szöveggel, amiben megint ott a feltételes mód, amivel nem tudok mit kezdeni. NINCS RÁ BIZONYÍTÉK! Ennyi! Ez a srác attól, hogy már 6 vagy 7 éve itt van, még semmit sem bizonyított igazán. Nem volt meg harcban a VB címért egyszer sem. Most úgy tűnik lehet, roppant kíváncsi vagyok, hogyan birkózik meg ezzel a feladattal. Az látszott az időmérő után is, hogy más a szitu, mint tavaly volt. Ez idén már nem csak "örömautókázás", ennek igazi tétje lesz a végén.
Igen, látszott tegnap a teljesítménybeli különbség, de igazából azért volt annyira szembetűnő, mert a célegyenesben nem tudott a Mercikkel mit kezdeni. Egyébként szerintem 5 másodperccel a győztes mögött befutni (most vegyük le a futam végi fastest lap miatti kerékcserékből adódó plusz másodperceket), nem jelent olyan húdebrutálisansokkalrosszabb technikát.
Alapvetően nem is rád gondoltam a kihegyezés megemlítésével. A nemzetközi fórumokon meg közösségekben trend ez. Felmész bármelyik hírportál vagy FB-csoport vagy YT-kommentszekció alá, és azt látod, hogy a teher alatt hibázgató Verstappent hogy elverte már Hamilton.
Hamilton hibáit nem szokták úgy felróni neki, mint amikor más betlizik. Ennek egyébként valószínűleg az az oka, hogy Hamilton hibáinak nincsenek olyan hatásai az eredményeire. Míg Verstappen sokak szemében a mai napig autótörő állat - mindössze azért, mert 2017 elején volt egy hat futamos mélyrepülése, amikor esett-kelt -, Hamilton valahogy akkor is jól jön ki a dolgokból, amikor ront. 2016 Barcelonában bevetődött egy szűkülő résbe, semmi értelme nem volt. Lehajtott a fűre, megpördült - de úgy, hogy közben begyűjtötte Rosberget is. Egy potenciálisan olyan futamon, ahol rengeteg pontot veszíthetett volna a bajnokságban Rosberg ellen, végül nem veszített semmit, mert mindketten nulláztak. Most Imolában tudjuk, mi volt, nem kell részletezni. És még egy sor ilyen bakija volt az évek során, de lényegében ilyen jellegű saját hibájából sosem volt következmény számára, amikor bajnoki harcban állt. Tényleg hihetetlen, hogy milyen csillagzat alatt született.
Abban igazat adok neked, hogy biztosat nem lehet kijelenteni feltételes módban. Nem tudhatjuk, hogy Verstappen elverné-e azonos autóban. Én úgy gondolom, hogy már igen, egyszerűen a koránál és az éhségénél fogva is, de biztosra nem lehet mondani. De abban azért szerintem egyetérthetünk, hogy egy Russell, de főleg egy Verstappen dimenziókkal más ellenállást fejtene ki és teremtene ezzel nagyobb nyomást, mint amit Bottas mutat most már ötödik éve. Ne mondjátok nekem, hogy nem hiányoljátok Rosberget, aki ellen az esetek túlnyomó többségében valóban meg kellett harcolnia a dolgokért. Nem tudom, pontosan kinek a sara, hogy ennyire védik Bottas ülését, de ugyanúgy, ahogy Schumi örökségének sem tesz jót, hogy az örök lakáj Barrichello mellett aratta a legnagyobb sikereit, és Vettel négy címe is a látványosan második számúként kezelt Webberrel egy csapatban születtek, úgy Hamilton öröksége is emiatt a Bottas-féle dolog miatt mindig véleményes lesz, legalábbis ami a 2017-től tartó időszakot illeti.
Nem bizonyítható nyilván, de nekem meggyőződésem, hogy ha Hamilton akarná, tudna hatni erre. A nagy formátumú bajnokoknak általában volt beleszólása ebbe a kérdésbe. Prostnak, Laudának, Sennának, Schumachernek biztosan volt, ezek jól dokumentált esetek. Nagyon furcsának találnám, ha Hamilton szava teljes mértékben súlytalan lenne a Mercedesnél ebben. Egy sor ember van, aki ellen vélhetően sokkal izgalmasabb bajnokságok lennének - Verstappen, Norris, Russell, Leclerc, de akár még a 40 éves Alonso is ilyen. Bottas meg jelen állás szerint lehet, hogy a Mercedesből megy nyugdíjba. Kár.