Minap ezen írásod miatt, hogy teljes képet kapjak, meglatogattam a hely vw szalont. Osszessegeben egy jobban felszerelt, praktikusabb autót kaphatnek 9.3 mFtert mínusz a tamogatas. Plusz még további kedvezményre is jogosult lennék...(őstermelő)...bertone írta: ↑2021.08.24. 20:10Nem tudom, a döntésed mennyire fog szólni a szívről, vagy a racionalizmusról, ez a Te dolgod. Csak megemlítenék pár dolgot.
A fiamék két éve kezdték keresni a maguk 7 személyes autóját, sokáig a Peugeot 5008 állt nyerésre. Aztán én vetettem fel neki a VW Tourant. Végül azt vette.
A Touran egy egyterű. Második sorban 3 különálló, egyenként mozgatható ülés, a háttámlák egyedileg állíthatók.
1,5 TSI motor 150 LE, DSG váltóval (kipróbáltam, teljesen korrekt). Anno az 5008-nál a középső sorban nem voltak egyedi ülések, ma a képeken van, de nem tudom, ez alap-e.
Az 5008 most 8 790 000, a Touran 8 907 000. Mindkettőnél alap beállításokkal konfiguráltam. És ebből jön le a 2 500 000 állami támogatás.
Tudom, hogy nem szereted a német autókat, de azért megemlítettem.
Jelenleg ott tartok, hogy igazából egyik autót sem venném meg szívesen. Egyik sem hatott úgy rám, hogy ez kell nekem... pedig próbáltam minden szempontból nézni... ár érték, tamogatas mértéke, csak kihasznalni szeretném, vagy olyan autót vegyek, ami tetszik is...?
Beultem a Lodgyba, a C4Be, a Berlingoba, a 5008ba, az xtrailbe, a touranba, a tuernoba, az 500l wagonba, és még 2 éve a dobloba...
Próbáltam nagyon racionális lenni... és végül is arra jutottam, hogy a meglevő 3 autóm mellett/szembe, egyik sem ad annyi pluszt, hogy ennyi pénzt, hitelt adjak érte. Így egyelőre ismét elengedtem ezt a dolgot... meg van egy évem meggondolni...