ezt kérdeztem meg a másik topikban, mert nekem nem világos mikor melyik van
szerintem mindegyikre láttunk már esetet
ezt kérdeztem meg a másik topikban, mert nekem nem világos mikor melyik van
Ezt elfogadom, de akkor is durván kockáztatás, hogy 2 alkalommal nem hozzák be, mindeközben a riválisát igen. (2x is)9_46_20 írta: ↑2021.12.13. 10:08a 33-ason 16 körös gumi volt, ha arról beszélünk, hogy fridítottan történik minden és nem 43. a 33-as a vegsőkig ment volna. nyilván nem lehet párhuzamos univerzumot létrehozni, de szerintem hamilton ígyis úgyis bajban volt az sc pillaantában, fordíva is a 33-as a bajnok, összeérnek, vagy megoldja ahogy megoldott az elmúlt pár futamot, ahol együtt kanyarodtak. inkább összementek volna, nem oszt nem szoroz, 2 ezer méter volt hátra.
de ez csak feltételezés
Valószínűleg súlyos baleset esetén befagyasztják a mezőnyt... vagy boxutcán hajtanak át, stb...
ezen nincs mit megmagyarázni, ebben teljesen igazad van, érthetetlen..rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.13. 10:54Ezt elfogadom, de akkor is durván kockáztatás, hogy 2 alkalommal nem hozzák be, mindeközben a riválisát igen. (2x is)9_46_20 írta: ↑2021.12.13. 10:08a 33-ason 16 körös gumi volt, ha arról beszélünk, hogy fridítottan történik minden és nem 43. a 33-as a vegsőkig ment volna. nyilván nem lehet párhuzamos univerzumot létrehozni, de szerintem hamilton ígyis úgyis bajban volt az sc pillaantában, fordíva is a 33-as a bajnok, összeérnek, vagy megoldja ahogy megoldott az elmúlt pár futamot, ahol együtt kanyarodtak. inkább összementek volna, nem oszt nem szoroz, 2 ezer méter volt hátra.
de ez csak feltételezés
VSC-nél semmiből nem állt volna behozni.
Szerintem örültek annak, hogy Lewis az elején kiautózott egy jókora előnyt, és emiatt SEM lehetett arra számítani, hogy Verstappen agresszíven kiüti esetleg valahol. Be voltak védve.
De az SC ellen nem, pedig annak is nagy a kockázata.
VSC előtt volt vagy 17 sec előnye, faszért nem hozták be friss keményekre?? Miután Verstappent igen?? 17 sec előnye volt??
Mégha 1 körrel később kihozzák, akkor is maradt volna belőle bőven. Csak emlékszem körökig ment a rádiózás, mert bizonytalanok voltak.
Ezt nem tudjátok megmagyarázni nekem sehogyse.
A dolog ott bukik el, hogy kifejezetten csak azokat engedték el akik a show miatt útban voltak. Itt nagyon kilóg a lóláb, ahogy láttam más, nem érintett versenyzők szerint is. Vagy megy mindenki, vagy senki.rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.13. 10:54Ezt elfogadom, de akkor is durván kockáztatás, hogy 2 alkalommal nem hozzák be, mindeközben a riválisát igen. (2x is)9_46_20 írta: ↑2021.12.13. 10:08a 33-ason 16 körös gumi volt, ha arról beszélünk, hogy fridítottan történik minden és nem 43. a 33-as a vegsőkig ment volna. nyilván nem lehet párhuzamos univerzumot létrehozni, de szerintem hamilton ígyis úgyis bajban volt az sc pillaantában, fordíva is a 33-as a bajnok, összeérnek, vagy megoldja ahogy megoldott az elmúlt pár futamot, ahol együtt kanyarodtak. inkább összementek volna, nem oszt nem szoroz, 2 ezer méter volt hátra.
de ez csak feltételezés
VSC-nél semmiből nem állt volna behozni.
Szerintem örültek annak, hogy Lewis az elején kiautózott egy jókora előnyt, és emiatt SEM lehetett arra számítani, hogy Verstappen agresszíven kiüti esetleg valahol. Be voltak védve.
De az SC ellen nem, pedig annak is nagy a kockázata.
VSC előtt volt vagy 17 sec előnye, faszért nem hozták be friss keményekre?? Miután Verstappent igen?? 17 sec előnye volt??
Mégha 1 körrel később kihozzák, akkor is maradt volna belőle bőven. Csak emlékszem körökig ment a rádiózás, mert bizonytalanok voltak.
Ezt nem tudjátok megmagyarázni nekem sehogyse.
1. tudták hogy tempovesztés nélkül kibírja végig, és kibírta.rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.13. 10:54
Ezt elfogadom, de akkor is durván kockáztatás, hogy 2 alkalommal nem hozzák be, mindeközben a riválisát igen. (2x is)
VSC-nél semmiből nem állt volna behozni.
Szerintem örültek annak, hogy Lewis az elején kiautózott egy jókora előnyt, és emiatt SEM lehetett arra számítani, hogy Verstappen agresszíven kiüti esetleg valahol. Be voltak védve.
De az SC ellen nem, pedig annak is nagy a kockázata.
VSC előtt volt vagy 17 sec előnye, faszért nem hozták be friss keményekre?? Miután Verstappent igen?? 17 sec előnye volt??
Mégha 1 körrel később kihozzák, akkor is maradt volna belőle bőven. Csak emlékszem körökig ment a rádiózás, mert bizonytalanok voltak.
Ezt nem tudjátok megmagyarázni nekem sehogyse.
Mert semmi köze a sporthoz, csak annak probálják beállitani.Bandee írta: ↑2021.12.13. 10:58Nem értem ebben a sportban miért nem lehet egyértelmű szabályokat hozni.rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.13. 10:54
Ezt elfogadom, de akkor is durván kockáztatás, hogy 2 alkalommal nem hozzák be, mindeközben a riválisát igen. (2x is)
VSC-nél semmiből nem állt volna behozni.
Szerintem örültek annak, hogy Lewis az elején kiautózott egy jókora előnyt, és emiatt SEM lehetett arra számítani, hogy Verstappen agresszíven kiüti esetleg valahol. Be voltak védve.
De az SC ellen nem, pedig annak is nagy a kockázata.
VSC előtt volt vagy 17 sec előnye, faszért nem hozták be friss keményekre?? Miután Verstappent igen?? 17 sec előnye volt??
Mégha 1 körrel később kihozzák, akkor is maradt volna belőle bőven. Csak emlékszem körökig ment a rádiózás, mert bizonytalanok voltak.
Ezt nem tudjátok megmagyarázni nekem sehogyse.
nézd, én nem akarok semmit sem megmagyarázni, pont nem érdekel, hogy x nyerte vagy y. tv előtt sem voltam, este néztem meg, pörgetve, a lényegtelen dolgokat, azaz kb 40 kört áttekerve.rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.13. 10:54Ezt elfogadom, de akkor is durván kockáztatás, hogy 2 alkalommal nem hozzák be, mindeközben a riválisát igen. (2x is)9_46_20 írta: ↑2021.12.13. 10:08a 33-ason 16 körös gumi volt, ha arról beszélünk, hogy fridítottan történik minden és nem 43. a 33-as a vegsőkig ment volna. nyilván nem lehet párhuzamos univerzumot létrehozni, de szerintem hamilton ígyis úgyis bajban volt az sc pillaantában, fordíva is a 33-as a bajnok, összeérnek, vagy megoldja ahogy megoldott az elmúlt pár futamot, ahol együtt kanyarodtak. inkább összementek volna, nem oszt nem szoroz, 2 ezer méter volt hátra.
de ez csak feltételezés
VSC-nél semmiből nem állt volna behozni.
Szerintem örültek annak, hogy Lewis az elején kiautózott egy jókora előnyt, és emiatt SEM lehetett arra számítani, hogy Verstappen agresszíven kiüti esetleg valahol. Be voltak védve.
De az SC ellen nem, pedig annak is nagy a kockázata.
VSC előtt volt vagy 17 sec előnye, faszért nem hozták be friss keményekre?? Miután Verstappent igen?? 17 sec előnye volt??
Mégha 1 körrel később kihozzák, akkor is maradt volna belőle bőven. Csak emlékszem körökig ment a rádiózás, mert bizonytalanok voltak.
Ezt nem tudjátok megmagyarázni nekem sehogyse.
az FIA-nak itt kb imola, silverstone és abu dhabihoz volt köze. az hogy egy csapat megcseréli a versenyzőit, semmi köze a zöld asztalhoz, vagy akkor zöld asztalon dőlt el eddig szinte minden futam ami csak létezett f1-en innen és túl.vollebak írta: ↑2021.12.13. 11:33A zöldasztal emlegetése kapcsán végeztem egy gyors számolást.
Imola: Hamilton egy percet homokozik a kavicságyban, lényegében kört kap, visszaesik kilencediknek. A piros zászló nélkül reálisan legfeljebb ötödik lehetett volna.
Points swing: +8-14 Hamiltonnak
Monaco: Bottas 43 órás kerékcseréjével Hamilton a 8. helyett 7. lesz.
Points swing: +2 Hamiltonnak
Baku: Verstappen kiesik az élről, övé a leggyorsabb kör is. A kiesése dominóeffektet indít el, Hamilton hibájához vezet, aki az újraindításkor megpöcköli a fékállító kart, és kimegy a bukótérbe. Ha mindez nincs, Max nyer + leggyorsabb kör, Hamilton harmadik.
Points swing: -26 Verstappennek, -15 Hamiltonnak
Silverstone: tudjuk. A sprintverseny alapján Mr. Maccsasincsennek aznap tényleg maccsa sem lett volna.
Points swing: -25 Verstappennek, +7 Hamiltonnak
Hungaroring: ezt is tudjuk. Normál versenyen Hamilton simán nyer, Max második.
Points swing: -16 Verstappennek, -7 Hamiltonnak
Monza: Max elbaszott kerékcseréje miatt Hamilton mögé kerül. Ha ez nincs, bejönnek 3-4. helyen, Max-Lewis sorrendben.
Points swing: -15 Verstappennek, -12 Hamiltonnak
Szocsi: a káosz előtt Hamilton második, Verstappen hetedik volt, ez már jó eséllyel nem is változott volna.
Points swing: +12 Verstappennek, +7 Hamiltonnak
Abu-Dzabi: ezt meg főleg tudjuk, 24 órája se volt
Points swing: +7 Verstappennek, -7 Hamiltonnak
Összesen:
Hamilton nyert 24-30 pontot, veszített 41 pontot = összesen -11-17 pont a mérlege
Verstappen nyert 19 pontot, veszített 82 pontot = összesen -63 pont a mérlege
A bajnokság úgy nézett volna ki, hogy 458,5 pont Verstappennek, és 398,5 vagy 404,5 pont Hamiltonnak.
Igen. A tegnapit számoljuk fel 2008-ért.
Gratulálok faszfej! (Csak ha már úgyis mindent lehet.)
de az nem volt a listában, engem nem az érdekel, hogy ki bukott pontot azért mert defektet kapott, vagy mert a másik csapat második számú pilótáját beáldozták feltartásért...ilyen alapon minden zöld asztal, ami ott kezdődik, hogy egy csapat leszerződtet egy sztárt és mellé egy vízhordót és ez alól sem a merci sem a RB nem kivétel. ezzel együtt kell élni annak, aki erre adja a fejét.
Nem nem jó értetted akkor sem meg most sem. Csak arra utaltam, hogy az életben aratott nagyfokú szerencse egyszer elfogy, és remélem ezt Lajos is megtapasztalja egyszer. Azért mert Senna és Schumacher esetében ezt tragédia formájában történt, nem jelenti azt hogy tragédiát kívánnék lajosnak. Sosem mondtam ilyet. Senna és Schumacher esetében is csak annyi történt hogy akkor egy pillanatban balszerencséjük volt. Egyszer mindenki szerencséje elfogy.
Először csak Schumit hoztad fel hogy a karma megadhatná neki mint Schuminak, majd írtad hogy akár Sennát is írhattad volna. Ugye nem haragszol ha szerintem terelsz és egy patkány féreg vagy?Nigel Hill írta: ↑2021.12.13. 12:07
Nem nem jó értetted akkor sem meg most sem. Csak arra utaltam, hogy az életben aratott nagyfokú szerencse egyszer elfogy, és remélem ezt Lajos is megtapasztalja egyszer. Azért mert Senna és Schumacher esetében ezt tragédia formájában történt, nem jelenti azt hogy tragédiát kívánnék lajosnak. Sosem mondtam ilyet. Senna és Schumacher esetében is csak annyi történt hogy akkor egy pillanatban balszerencséjük volt. Egyszer mindenki szerencséje elfogy.
Én is gratulálok. Nem fogom magyarázni azt a torz gondolkodásmódot ami a fejedben kialakult, mert nem egyezik még közelről sem az én világommal. Az, hogy szerinted én ilyeneket KÍVÁNTAM - ami persze hogy nem igaz - sokat elárul, csak nem rólm. De te valószínűleg ezt tennéd, mert mindenki magából indul ki.
Te meg egy kretén. Abból is a rosszindulatúbb fajta.Schumixx írta: ↑2021.12.13. 12:10Először csak Schumit hoztad fel hogy a karma megadhatná neki mint Schuminak, majd írtad hogy akár Sennát is írhattad volna. Ugye nem haragszol ha szerintem terelsz és egy patkány féreg vagy?Nigel Hill írta: ↑2021.12.13. 12:07
Nem nem jó értetted akkor sem meg most sem. Csak arra utaltam, hogy az életben aratott nagyfokú szerencse egyszer elfogy, és remélem ezt Lajos is megtapasztalja egyszer. Azért mert Senna és Schumacher esetében ezt tragédia formájában történt, nem jelenti azt hogy tragédiát kívánnék lajosnak. Sosem mondtam ilyet. Senna és Schumacher esetében is csak annyi történt hogy akkor egy pillanatban balszerencséjük volt. Egyszer mindenki szerencséje elfogy.
VSC alatt Verstappen jött be először, 1 körrel később Hamilton is bejöhetett volna.9_46_20 írta: ↑2021.12.13. 11:15nézd, én nem akarok semmit sem megmagyarázni, pont nem érdekel, hogy x nyerte vagy y. tv előtt sem voltam, este néztem meg, pörgetve, a lényegtelen dolgokat, azaz kb 40 kört áttekerve.
csak azt mondom, hamitonnak vége volt az 51. körben, vagy mikor volt a falazás.
ha előtte a vsc-nél kohozzák, mégis mit ér vele? az 51. körig van friss gumija, amikor sc lesz?
a vége papír, de tőlem aztán lehet megharcolt vb cím is ami már a hungaroringen eldől, de ez így erkölcsileg igen aggályos, mert nem a versenyzők kezében volt a döntés, nem is csapatéban, fent írtam miért nem, a 33-asnak csak az ellenkezőjét kellett csinálni és fordított esetben is ő lett volna, mert ütközés ide vagy oda, ő az utolsó 2 ezer méteren sokkal többet kockázatathatott volna.
szóval nem akarok megmagyarázni semmit, de most azért sikerült egy orbitális űrt ütni a két szukrolótábor közé, nem is lennek szívesen egyik tagja sem...
fasza az utózőngéje a tegnapinak, nem arról beszél a világ, hogy a kis fiatal legyűrta a 7-szerest, ahenm arról, hogy masi hagyta elmenni...
Volle, látom szereted a számokat. Eddig 2 hozzászólásban vezettem le számokkal, miért nem volt erős Perez idei éve, valamint eddig egyszer írtam le, mennyi futamon bukott pontot Leclerc és nyert ugyanezeken sokat Sainz. Egyikre sem érkezet tőled reakció.