Peet!
Dejó Látni Téged
Ne menj el.
én a Ferrari érát, majd Redbull érát, és az indokolatlanul hosszúra nyúlt Mercedes érát is nagyon utáltam/utálom...Nigel Hill írta: ↑2021.12.20. 17:33Szegény merkádeszt mindig csak b***ja az FIA. Bezzeg a Ferrarit hagyták évekig ugyanúgy nyerni, jah nem. Minden évben szabályt módosítottak, ha kellett felborították az egész kvalifikációt vagy gumiszabályt. A RB hegemónia idején is, szárnytesztek, engine mapping stb. Mindenhez hozzányúltak amihez tudtak. . A szent tehenekhez 7 évig nem nyúltak hozzá! Pedig már 16 után keményen hozzá kellett volna. De a sajnáltatás meg a mutogatás már megy, hogy az FIA miatt van ez is. Nekik simán kellett volna nyerni idén is mert nekik főleg Szőr lajosnak EZ JÁR. Nemde?t-oom írta: ↑2021.12.19. 20:28
nem, a Mercedes miatt volt a szabálymódosítás (RP egy merci klón volt tavaly, talán még idén is, de idén senki nem reklamált miatta, mert kanyarban sem voltak. szezon elején elég sokat panaszkodott az Austin Martin, hogy ez nem fair... persze erre ma már senki sem emlékszik), hogy valahogy megtörjék végre az uralmukat... sikerült is, részben, az utolsó évben. igaz, kellett hozzá egy kicsit erősebb FIA asszisztencia, de végre sikerült!
mint egy igazi szappanoperában...
Amúgy szezon elején mindenki a Aston Martinon röhögött, kellett nekik mercit másolni.
Tomi!t-oom írta: ↑2021.12.20. 20:36én a Ferrari érát, majd Redbull érát, és az indokolatlanul hosszúra nyúlt Mercedes érát is nagyon utáltam/utálom...Nigel Hill írta: ↑2021.12.20. 17:33
Szegény merkádeszt mindig csak b***ja az FIA. Bezzeg a Ferrarit hagyták évekig ugyanúgy nyerni, jah nem. Minden évben szabályt módosítottak, ha kellett felborították az egész kvalifikációt vagy gumiszabályt. A RB hegemónia idején is, szárnytesztek, engine mapping stb. Mindenhez hozzányúltak amihez tudtak. . A szent tehenekhez 7 évig nem nyúltak hozzá! Pedig már 16 után keményen hozzá kellett volna. De a sajnáltatás meg a mutogatás már megy, hogy az FIA miatt van ez is. Nekik simán kellett volna nyerni idén is mert nekik főleg Szőr lajosnak EZ JÁR. Nemde?
Amúgy szezon elején mindenki a Aston Martinon röhögött, kellett nekik mercit másolni.
a hétköznapi életben is az a legnagyobb bajom, ha hülyének néznek...
eddig is hülyének néztek, de az utolsó futamon bicskanyitogatóan... nekem ezzel van gondom!
A faszbukot még csak értem de mi a baj a SUV okkal?Button írta: ↑2021.12.20. 22:56Tomi!t-oom írta: ↑2021.12.20. 20:36
én a Ferrari érát, majd Redbull érát, és az indokolatlanul hosszúra nyúlt Mercedes érát is nagyon utáltam/utálom...
a hétköznapi életben is az a legnagyobb bajom, ha hülyének néznek...
eddig is hülyének néztek, de az utolsó futamon bicskanyitogatóan... nekem ezzel van gondom!
No SUV, no facebook!
A hétköznapi életben
mert ugyanaz a néphülyítés
Ja csak a sztereotip szöveg... akkor jól van
Nem érdekelnek az utcai kocsik, meg nem is értek hozzájuk, viszont egy ismerősöm azt mondta, hogy főleg a magyarországi közlekedési morál mellett ő nagyobb biztonságban tudja a családját, ha abban az idétlen szekrényben ülnek, jó fél méterrel magasabban, mint egy sima személykocsiban. A magasabb üléspozíció miatt jobbak a látási viszonyok, és tagadhatatlanul jobb esélyeid vannak egy esetleges balesetkor is.
Szerintem nem.
És ha mindenki SUV-okkal járna, ez akkor is igaz lenne?vollebak írta: ↑2021.12.21. 15:50
Nem érdekelnek az utcai kocsik, meg nem is értek hozzájuk, viszont egy ismerősöm azt mondta, hogy főleg a magyarországi közlekedési morál mellett ő nagyobb biztonságban tudja a családját, ha abban az idétlen szekrényben ülnek, jó fél méterrel magasabban, mint egy sima személykocsiban. A magasabb üléspozíció miatt jobbak a látási viszonyok, és tagadhatatlanul jobb esélyeid vannak egy esetleges balesetkor is.
Aztán minek kell a hely? Az öt fokos létrának, vagy a lábának?rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.21. 15:52
Szerintem nem.
Van egy rakás ember aki nem akar annyira mélyre beülni egy szedánba, sportkocsiba, alsó-közepesbe stb...
És kell a hely. Mondjuk több hely. Ezeknek jó választás a SUV.
Van olyan barátnőnk aki gerincsérült, kell neki a magasított kocsi.
Persze nem vennék SUV-ot. (jelenleg)
Mert nem tetszenek és be tudok még még ülni a többibe. (még)
dejó, hogy nem nekem kellett megkérdeznem, köszönömzola írta: ↑2021.12.21. 17:01És ha mindenki SUV-okkal járna, ez akkor is igaz lenne?vollebak írta: ↑2021.12.21. 15:50
Nem érdekelnek az utcai kocsik, meg nem is értek hozzájuk, viszont egy ismerősöm azt mondta, hogy főleg a magyarországi közlekedési morál mellett ő nagyobb biztonságban tudja a családját, ha abban az idétlen szekrényben ülnek, jó fél méterrel magasabban, mint egy sima személykocsiban. A magasabb üléspozíció miatt jobbak a látási viszonyok, és tagadhatatlanul jobb esélyeid vannak egy esetleges balesetkor is.
én egyszer próbáltam egy rav4-et pár tucat kmrekeF1r írta: ↑2021.12.21. 16:18Ki kellene próbálni egyet..elég közép kategoriás is, persze nem egy tesztvezetés, hanem pár napos használatban...
A prémium SUV-okról már ne is beszéljünk, mert ott semmi különbség a nekik megfelelő limuzin vagy kupéhoz képest csak a fél méterrel magasabb üléspozicio...
persze egyszerübb azt mondani SZAR!
Képzeld, vannak akik csomagokat is szoktak vinni magukkal kirándulásra, nyaralásra, vagy egyszerűen csak a család látogatásra pár napra. Meglepő? Nekünk 500 literes a csomagtartó és van olyan, amikor még a hátsó ülésre is pakolunk. És igen, a lábnak is jobb, ha normál üléspozícióban van, nem pedig félig fekve.zola írta: ↑2021.12.21. 17:12Aztán minek kell a hely? Az öt fokos létrának, vagy a lábának?rdaneelolivaw írta: ↑2021.12.21. 15:52
Szerintem nem.
Van egy rakás ember aki nem akar annyira mélyre beülni egy szedánba, sportkocsiba, alsó-közepesbe stb...
És kell a hely. Mondjuk több hely. Ezeknek jó választás a SUV.
Van olyan barátnőnk aki gerincsérült, kell neki a magasított kocsi.
Persze nem vennék SUV-ot. (jelenleg)
Mert nem tetszenek és be tudok még még ülni a többibe. (még)
A mi Carensünk ugyan nem SUV, hanem csak egyterű, de az alap-elgondolás hasonló. A mi autónk kb olyan hosszú, mint egy Ceed. Viszont a magasabb üléspozíció miatt az első sor lábtértől a második sor háttámláig kevesebb helyre van szükség, így több hely marad elől és hátul is - ebből következik, hosszabb lehet a gyűrődéso zóna. Tehát, ha mindenki egyterűvel-SUV-val közlekedne, akkor is biztonságosabb lenne a nagyobb gyűrődési zónák miatt.
Lehet. De vegyük figyelembe, hogy egy SUV nehezebb (bár ennek nem néztem utána, méretből gondolom). Lehet amit nyersz a gyűrűdési zónával, azt elveszted a tömeg miatti nagyobb lendület miatt.bertone írta: ↑2021.12.21. 18:01
A mi Carensünk ugyan nem SUV, hanem csak egyterű, de az alap-elgondolás hasonló. A mi autónk kb olyan hosszú, mint egy Ceed. Viszont a magasabb üléspozíció miatt az első sor lábtértől a második sor háttámláig kevesebb helyre van szükség, így több hely marad elől és hátul is - ebből következik, hosszabb lehet a gyűrődéso zóna. Tehát, ha mindenki egyterűvel-SUV-val közlekedne, akkor is biztonságosabb lenne a nagyobb gyűrődési zónák miatt.
Egy SUV, vagy egyterű nyílván nem arra való, hogy feszegesd a határokat, de ...Button írta: ↑2021.12.21. 17:39én egyszer próbáltam egy rav4-et pár tucat kmrekeF1r írta: ↑2021.12.21. 16:18Ki kellene próbálni egyet..elég közép kategoriás is, persze nem egy tesztvezetés, hanem pár napos használatban...
A prémium SUV-okról már ne is beszéljünk, mert ott semmi különbség a nekik megfelelő limuzin vagy kupéhoz képest csak a fél méterrel magasabb üléspozicio...
persze egyszerübb azt mondani SZAR!
őszintén, a hatszáz éves astrámnak ha ilyen bili lenne az úttartása egy kanyarban, szomorú lennék
nade mindegy, a vita értelmetlen, ezen felül ízlésről pedig eleve felesleges lefolytatni avagy folytatni
Négy fős család elmegy pár napra, mi a tarka pacifütyit visznek magukkal ami nem fér be egy normál autóba, és ténylegesen szükségük van azokra?bertone írta: ↑2021.12.21. 17:55
Képzeld, vannak akik csomagokat is szoktak vinni magukkal kirándulásra, nyaralásra, vagy egyszerűen csak a család látogatásra pár napra. Meglepő? Nekünk 500 literes a csomagtartó és van olyan, amikor még a hátsó ülésre is pakolunk. És igen, a lábnak is jobb, ha normál üléspozícióban van, nem pedig félig fekve.
A Bátaszék- Bonyhádot vágom mert itt lakom. Az még a Lada időszakba is jó volt. De a pécsváradinál melyikre gondolsz?bertone írta: ↑2021.12.21. 18:12Egy SUV, vagy egyterű nyílván nem arra való, hogy feszegesd a határokat, de ...
A környékbeli - általam már ezerszer bejárt - utakról elég pontosan tudom, hogy mennyivel tudtam bevenni egy-egy kanyart a céges Mondeoval, Octaviával, a saját Almeránkkal és most a Carensszel. Biztos, hogy a Carens jobban megbillen, de amit régebben 130-cal vettem határon, azt ezzel is közel annyival (120-125).
Egy Bátaszék-Bonyhád, vagy az M6-Pécsvárad-Komló szakaszt ezzel is tudom annyira élvezni, hogy az asszony ideges legyen.
Biztos, hogy nehezebb, nem is kevéssel.zola írta: ↑2021.12.21. 18:09Lehet. De vegyük figyelembe, hogy egy SUV nehezebb (bár ennek nem néztem utána, méretből gondolom). Lehet amit nyersz a gyűrűdési zónával, azt elveszted a tömeg miatti nagyobb lendület miatt.bertone írta: ↑2021.12.21. 18:01
A mi Carensünk ugyan nem SUV, hanem csak egyterű, de az alap-elgondolás hasonló. A mi autónk kb olyan hosszú, mint egy Ceed. Viszont a magasabb üléspozíció miatt az első sor lábtértől a második sor háttámláig kevesebb helyre van szükség, így több hely marad elől és hátul is - ebből következik, hosszabb lehet a gyűrődéso zóna. Tehát, ha mindenki egyterűvel-SUV-val közlekedne, akkor is biztonságosabb lenne a nagyobb gyűrődési zónák miatt.