bertone írta:
Sok igazsága van, de azért ez kiverte nálam a biztosítékot:
"... még Graham Hill volt az, akit idejekorán utolért a végzete. Ő egy tesztelésről tartott hazafelé csapatának több tagjával, amikor a
helikopterével leszálláshoz készülődve földhöz csapódott az éjszakai ködben."
Ilyen volt az a "helikopter":
Azért ez is egy érdekes mondat volt:
„A sportág két világbajnokát is ilyen körülmények között veszítette el: Giuseppe Farinát és Mike Hawthornt. A legelső F1-es bajnok, valamint az 1958-es győztes egyaránt a visszavonulása után szenvedett végzetes közúti balesetet.”
Ja, az egyik 2 hónappal a visszavonulása után, a másik 11 évvel….
Azért több különbséget lehet tenni:
„Jochen Rindt és Ayrton Senna nagydíjhétvégén, Alberto Ascari és Jim Clark pedig szintén a pályán, de nem F1-es versenyautó volánja mögött szenvedett végzetes balesetet,”
Rindt hétvégén, de edzésen, míg Senna versenyen, ez nagy különbség. Ascari pályán, de csak egy tesztelésen, ami nem is volt hivatalos a számára, míg Clark F2-es futamon.
Ez sem semmi:
” Járműben, konkrétan egy versenymotorcsónakban lelte halálát a nagy tehetségnek tartott Didier Pironi is. A Ferrari bajnoki címre is esélyes pilótájának karrierje 1982-ben keservesen ért véget, amikor Hockenheimben, az esős vasárnapi bemelegítő edzésen belerohant egy másik autóba, és többé nem állhatott rajthoz a Forma-1-ben „
Szombaton bukott Pironi!
A repülőgép balesetek listájáról nagyon hiányzik Pace neve, de Ron Flockhart, Eddie Johnson, Tony Brise (aki Hill-el együtt volt a repülőn, mivel a versenyzője volt), Harald Ertl, Jose Dolhem is repülőgép balesetben vesztette életét.
Amúgy volt egy helikopteres baleset is: David Prophet