A legjobb autó... hmmm... akkor Hornerék mit is rinyálnak?
(Ja, és nem éppen láttam, de mit is csináltak a kerékcserénél? Miért lett annyi az annyi?)
A legjobb autó... hmmm... akkor Hornerék mit is rinyálnak?
Ma a RB a legjobb auto volt. Lattuk a pocsfeju tempojabol is. Jol ment Riccardo de olyan autokat tudott le, akikn 2-3 seccel gyorsabb volt. Ezt megcsinalta volna ugyanigy a masik ot aki elol van. Mert oriasi a kulonbseg ezt tobbszor lattukSánta Gepárd írta: ↑2018.11.11. 22:04A legjobb autó... hmmm... akkor Hornerék mit is rinyálnak?
(Ja, és nem éppen láttam, de mit is csináltak a kerékcserénél? Miért lett annyi az annyi?)
ki, honnan nézi.Sánta Gepárd írta: ↑2018.11.12. 14:05Ja, máskor meg motorelőnye van a másik két csapatnak... akkor azok sem ügyesek, csak jó kocsijuk van.
Mindenki ügyes ebben a sorozatban, legalábbis a 90% tutira. Már az ő szintjükön, hozzánk képest mindegyik 10000%, talán kivéve Toom- ot:)Sánta Gepárd írta: ↑2018.11.12. 14:05Ja, máskor meg motorelőnye van a másik két csapatnak... akkor azok sem ügyesek, csak jó kocsijuk van.
Igen, egyre kevesebb az előzés, és egyre fontosabb egy időmérős jó helyezés. Futamon gyakorlatilag a másik hibájából lehet valami eredményt kicsikarni. És az első hat viszonylag keveset hibázik - nem véletlenül első hat. Ők is jók meg a kocsik is. Aztán majd meglátjuk, jövőre is hatan lesznek-e. (És most nem Ricsire gondolok, ő nem lesz benne, hanem hogy Gaslynak hogyan sikerül az első éve.)Bandee írta: ↑2018.11.12. 20:11Mindenki ügyes ebben a sorozatban, legalábbis a 90% tutira. Már az ő szintjükön, hozzánk képest mindegyik 10000%, talán kivéve Toom- ot:)Sánta Gepárd írta: ↑2018.11.12. 14:05
Ja, máskor meg motorelőnye van a másik két csapatnak... akkor azok sem ügyesek, csak jó kocsijuk van.
Komolyra fordítva sajnos igen, az előzések és a fantasztikus mezőny átugrások 90%- ban sablonosak. Egy adott évből egyre kevesebb olyan előzést és momentumot találni, amelyre emlékszünk majd évek múltán is.
Hirtelen ha mondanom kellene olyan előzést amire mindig emlékezni fogok, akkor pl. Alonso Heidfeld ellen talán Magny Coursban. Aztán a Webber vagy Kimi féle belga Eau Rouge előtti előzései, Kimi Maldonado ellen kívülről Szingapúrban, Ricsi fékezős bevetődése talán szintén Szingapúrból, MS amikor bóját ütve megelőzte az egyik rönót valahol... És még lehetne sorolni, de ebből azért olyan rengeteg nincsen.
Én erre gondoltam és egyáltalán nem Rikárdot akartam degradálni. Egyszerűen az autójuk - valamiért - ezen a pályán kiválóan ment, érezhetően a Mercedesnél is jobban. Aztán gumi előny is volt. Szerintem ezek tények, nyilván kéz is kellett hozzá.. Mondjuk olyasmit élveztem volna, ha a pálya középső részén megy el valakinek, de azt szerintem senki nem tudja itt megcsinálna ha a másik nem hibázik.. AZ egészből a Vettel elleni csatát emelném ki, az szép volt valóban.
Hát meg a Honda motor... bár sztem rosszabb tuti nem lesz, mint a Renault. Majd kiderül.Sánta Gepárd írta: ↑2018.11.12. 20:19Igen, egyre kevesebb az előzés, és egyre fontosabb egy időmérős jó helyezés. Futamon gyakorlatilag a másik hibájából lehet valami eredményt kicsikarni. És az első hat viszonylag keveset hibázik - nem véletlenül első hat. Ők is jók meg a kocsik is. Aztán majd meglátjuk, jövőre is hatan lesznek-e. (És most nem Ricsire gondolok, ő nem lesz benne, hanem hogy Gaslynak hogyan sikerül az első éve.)Bandee írta: ↑2018.11.12. 20:11
Mindenki ügyes ebben a sorozatban, legalábbis a 90% tutira. Már az ő szintjükön, hozzánk képest mindegyik 10000%, talán kivéve Toom- ot:)
Komolyra fordítva sajnos igen, az előzések és a fantasztikus mezőny átugrások 90%- ban sablonosak. Egy adott évből egyre kevesebb olyan előzést és momentumot találni, amelyre emlékszünk majd évek múltán is.
Hirtelen ha mondanom kellene olyan előzést amire mindig emlékezni fogok, akkor pl. Alonso Heidfeld ellen talán Magny Coursban. Aztán a Webber vagy Kimi féle belga Eau Rouge előtti előzései, Kimi Maldonado ellen kívülről Szingapúrban, Ricsi fékezős bevetődése talán szintén Szingapúrból, MS amikor bóját ütve megelőzte az egyik rönót valahol... És még lehetne sorolni, de ebből azért olyan rengeteg nincsen.
Én erre gondoltam és egyáltalán nem Rikárdot akartam degradálni. Egyszerűen az autójuk - valamiért - ezen a pályán kiválóan ment, érezhetően a Mercedesnél is jobban. Aztán gumi előny is volt. Szerintem ezek tények, nyilván kéz is kellett hozzá.. Mondjuk olyasmit élveztem volna, ha a pálya középső részén megy el valakinek, de azt szerintem senki nem tudja itt megcsinálna ha a másik nem hibázik.. AZ egészből a Vettel elleni csatát emelném ki, az szép volt valóban.
No igen - az is erősen kétesélyes.Krisztián írta: ↑2018.11.12. 20:24Hát meg a Honda motor... bár sztem rosszabb tuti nem lesz, mint a Renault. Majd kiderül.Sánta Gepárd írta: ↑2018.11.12. 20:19
Igen, egyre kevesebb az előzés, és egyre fontosabb egy időmérős jó helyezés. Futamon gyakorlatilag a másik hibájából lehet valami eredményt kicsikarni. És az első hat viszonylag keveset hibázik - nem véletlenül első hat. Ők is jók meg a kocsik is. Aztán majd meglátjuk, jövőre is hatan lesznek-e. (És most nem Ricsire gondolok, ő nem lesz benne, hanem hogy Gaslynak hogyan sikerül az első éve.)
Krisztián írta: ↑2018.11.12. 20:24Ha a Honda jo lesz, vege a dalnak a tobbiek reszerol:)Sánta Gepárd írta: ↑2018.11.12. 20:19
Igen, egyre kevesebb az előzés, és egyre fontosabb egy időmérős jó helyezés. Futamon gyakorlatilag a másik hibájából lehet valami eredményt kicsikarni. És az első hat viszonylag keveset hibázik - nem véletlenül első hat. Ők is jók meg a kocsik is. Aztán majd meglátjuk, jövőre is hatan lesznek-e. (És most nem Ricsire gondolok, ő nem lesz benne, hanem hogy Gaslynak hogyan sikerül az első éve.)
Hát meg a Honda motor... bár sztem rosszabb tuti nem lesz, mint a Renault. Majd kiderül.
Meg. Simán a nap balfasza volt
Nem sok hiányzott egy újabb shoey-hozSánta Gepárd írta: ↑2019.09.08. 17:55Végre megint tudott versenyezni... és az utolsó körben sem dobta el... és nem állt meg alatta... szép volt, na!
Háááát... ha Hami és Leclerc kiütik egymást... De inkább máskor és más módon.Willy írta: ↑2019.09.08. 18:10Nem sok hiányzott egy újabb shoey-hozSánta Gepárd írta: ↑2019.09.08. 17:55Végre megint tudott versenyezni... és az utolsó körben sem dobta el... és nem állt meg alatta... szép volt, na!