Biztosan. A Lotust az orra miatt vizsgálják, s ahogy máshol írtam, nem tudom elképzelni, hogy a McLaren érdekes hátsó felfüggesztése ne verné ki a biztosítékot a többieknél.Lancelot írta:Úgy gondolom oda-vissza lesz itt még néhány ilyen történés!Bandee írta:Nem találtam volt-e itt hír, de már áll a bál! Állítólag felnyomták a Ferrarit a többiek (Renault, Merci) mert a motorvédő burkolatot nem a motorra hanem a karosszériára tették, ezzel nyertek 5 kg-ot. Még érdekesebb, hogy ha igaz akkor még a teszt előtt kiderült a dolog csak a franc tudja honnan tudták milyen megoldást használ a Ferrari.. Cikk:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/0 ... o_balheja/" onclick="window.open(this.href);return false;
~ Technikai Analízis ~
Re: ~ Technikai Analízis ~
Re: ~ Technikai Analízis ~
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112341" onclick="window.open(this.href);return false;
angolul nem tudóknak:
A mclaren szárnyakat szerelt a hátsó felfüggesztésre, melyek között egy változó méretű (a sebességtől függően a kocsi hasmagassága változik) rés van. gondolom alacsony sebességnél zár, magasnál nyit. az idei kisseb hátsó szárnyat kompenzálhatja, és ha működik nem lesz könnyű lemásolni.
angolul nem tudóknak:
A mclaren szárnyakat szerelt a hátsó felfüggesztésre, melyek között egy változó méretű (a sebességtől függően a kocsi hasmagassága változik) rés van. gondolom alacsony sebességnél zár, magasnál nyit. az idei kisseb hátsó szárnyat kompenzálhatja, és ha működik nem lesz könnyű lemásolni.
Re: ~ Technikai Analízis ~
nem zárható ki a lehetőség, de nem emlékszem egy ilyen balesetre sem a 80-as évek végéról, amikor is a kocsik orra a földig lógott és már hasonlóan szép kúpos, felfelé ívelő volt.joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
Re: ~ Technikai Analízis ~
az Vettel öccse?Nigel írta:http://www.autosport.com/news/report.php/id/112341
kisseb
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: ~ Technikai Analízis ~
ezt sose bírom jól leírnicarlos78 írta:az Vettel öccse?Nigel írta:http://www.autosport.com/news/report.php/id/112341
kisseb
Re: ~ Technikai Analízis ~
quote="Lancelot"]
Én ürölök neki, hogy áll a bál.
Legalább történik valami és felpezsdült egy kicsit az élet. Úgy is kezdett túl sterillé válni. Így legalább nem egy kiforrott vasat reszelgetünk pár tized másodpercekért, hanem jönnek az új ötletek és zseniális mérnöki teljesítmények és persze az elengedhetelen viták, hogy vajon legálisak-e
Biztosan. A Lotust az orra miatt vizsgálják, s ahogy máshol írtam, nem tudom elképzelni, hogy a McLaren érdekes hátsó felfüggesztése ne verné ki a biztosítékot a többieknél.[/quote]Bandee írta:Nem találtam volt-e itt hír, de már áll a bál! Állítólag felnyomták a Ferrarit a többiek (Renault, Merci) mert a motorvédő burkolatot nem a motorra hanem a karosszériára tették, ezzel nyertek 5 kg-ot. Még érdekesebb, hogy ha igaz akkor még a teszt előtt kiderült a dolog csak a franc tudja honnan tudták milyen megoldást használ a Ferrari.. Cikk:
Úgy gondolom oda-vissza lesz itt még néhány ilyen történés!
Én ürölök neki, hogy áll a bál.
Legalább történik valami és felpezsdült egy kicsit az élet. Úgy is kezdett túl sterillé válni. Így legalább nem egy kiforrott vasat reszelgetünk pár tized másodpercekért, hanem jönnek az új ötletek és zseniális mérnöki teljesítmények és persze az elengedhetelen viták, hogy vajon legálisak-e
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
A Mclaren jó úgy ahogy van!!
Re: ~ Technikai Analízis ~
Veszélyben a Red Bull és a Mercedes orra: mi szabályos, és mi nem?
Érdekes cikk.
A Mercin nem lepődök meg, mert túl szép, hogy igaz legyen. És a Ferrari orra is hasonló, azt mégsem vizsgálják.
A Red Bull meglepett.
Érdekes cikk.
A Mercin nem lepődök meg, mert túl szép, hogy igaz legyen. És a Ferrari orra is hasonló, azt mégsem vizsgálják.
A Red Bull meglepett.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: ~ Technikai Analízis ~
Én úgy értelmeztem, hogy az orr vége túl "könnyű" lett, kevés anyagot raktak bele, így az ütközéskor az rögtön letörik és ugyanott vagyunk, mint tavaly. Gondolom a Ferrarié elég erős szerkezet ahhoz, hogy ellenálljon ütközéskor. Csak azt nem értem, hogy a törésteszten miért nem jött ez elő? Plusz állítólag a szabály szó soros értelmében szabályosak, ergo szabály kellene módosítani hozzá? Mert akkor szemétség.Willy írta:Veszélyben a Red Bull és a Mercedes orra: mi szabályos, és mi nem?
Érdekes cikk.
A Mercin nem lepődök meg, mert túl szép, hogy igaz legyen. És a Ferrari orra is hasonló, azt mégsem vizsgálják.
A Red Bull meglepett.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: ~ Technikai Analízis ~
Ez egyelőre még vízió.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Lehet hogy túl fáradt vagyok a gondolkodáshoz, de mi a fene az a magasba nyúló valami ami a bukócsövek felett van,? Főleg a ferrarinál, ahol már majdnem magasság korlátozást kell néhány pályán bevezetni.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Antenna a telemetria adatok miatt.joco vezér írta:Lehet hogy túl fáradt vagyok a gondolkodáshoz, de mi a fene az a magasba nyúló valami ami a bukócsövek felett van,? Főleg a ferrarinál, ahol már majdnem magasság korlátozást kell néhány pályán bevezetni.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Na ez a jó kérdés. Utólag kissé vicces lenne ráhúzni a csapatokra, hogy szabálytalan az orruk.maTTeus írta: Csak azt nem értem, hogy a törésteszten miért nem jött ez elő?
Ha a kamera fölöttire gondolsz, azt a legtöbb tesztnél használják. A telemetriához kell.joco vezér írta:Lehet hogy túl fáradt vagyok a gondolkodáshoz, de mi a fene az a magasba nyúló valami ami a bukócsövek felett van,? Főleg a ferrarinál, ahol már majdnem magasság korlátozást kell néhány pályán bevezetni.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: ~ Technikai Analízis ~
joco vezér írta:Lehet hogy túl fáradt vagyok a gondolkodáshoz, de mi a fene az a magasba nyúló valami ami a bukócsövek felett van,? Főleg a ferrarinál, ahol már majdnem magasság korlátozást kell néhány pályán bevezetni.
Pitot cső a relatív sebesség méréséhez. Azért teszik olyan magasra, hogy az autó körülötti módosult légáramlatok ne befolyásolják. Az autóknál a felfüggesztés adataiból azt is tudják, mikor, mekkora leszorítóerő hat az autóra, ezt tudják összevetni az autó relatív sebességével.Torrente írta: Antenna a telemetria adatok miatt.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
És mi ebben a tanácstalanság a részedről?joco vezér írta:köszi
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Tényleg le vagyik amortizálva agyilag, mert így nekem is rögtön beugrott a pitot cső, de néztem néztem és semmi nem jutott az eszembe.bertone írta:És mi ebben a tanácstalanság a részedről?joco vezér írta:köszi
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Úgy néz ki hogy szabályos, mert már több csapat is gondolkodik hogyan lehet megvalósítani.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: ~ Technikai Analízis ~
Szerintem ezzel most nagyot szakíthat a McLaren, ha szabályosnak ítélik meg. Eleve a másolással már nem tudnak olyan jót alkotni, mint az eredeti, ezt ráadásul még másolni is nehéz. Végülis az ilyenek kellenek egy csapatnak. Jó, és nehezen másolható ötlet. Egyébként szerintem simán tovább is lehet majd gondolni, amiből újabb érdekességek születhetnek.joco vezér írta:Úgy néz ki hogy szabályos, mert már több csapat is gondolkodik hogyan lehet megvalósítani.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: ~ Technikai Analízis ~
Egyébként valaki leírná érthetően a pillangó működését? Mert igazából csak részleteket értek belőle, a működését egészben nem igazán.
Re: ~ Technikai Analízis ~
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: ~ Technikai Analízis ~
Én nem merem leforgatni.maTTeus írta:Egyébként valaki leírná érthetően a pillangó működését? Mert igazából csak részleteket értek belőle, a működését egészben nem igazán.
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: ~ Technikai Analízis ~
McLaren fan since 1998 - Never Settle
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: ~ Technikai Analízis ~
azért ez durva, nem szárnynak tartani... sőt, nem mozgó aero elemnek...!SilverToM írta: